Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 66

Temat: Skacząca w góre temperatura 3.2 V6

  1. #41
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,460

    Domyślnie

    No tak, to są po prostu wozy ze szczytów list bezawaryjności
    A Alfisti wykorzystują tą ich cechę porządnej, przemyślanej konstrukcji , świetnego wykonania i bezawaryjności na lewo i prawo, z wielką pewnością co do zalet swoich wozów i tłuką je po imprezach sportowych bez zawahania i obaw że zaraz coś klęknie pokażcie, że nie, to może ktoś uwierzy.
    A przepraszam, nie klęknie - to "zwykła eksploatacja" i "normalne zużycie" ech, nie ma jak zaślepienie.

  2. #42
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Gdybyś Andrzejsr przeczytał serwisówkę to byś wiedział ,że pompa wody podlega wymianie przy każdym rozrzádzie.
    A jak ktoś ryzykuje i zakłada byle co bo taniej to chyba nie wina alfy tylko właściciela.
    Idác dalej płyn w chłodnicy podlega wymianie co ileś tam lat / 3 lata/ i znów sknerstwo właściciela się mści .
    V6 to pojazd z górnej półki i jak kogoś nie stać to kupuje np. Tico albo inny pojazd tani w serwisie.
    I nie lamentuje na forach jakie to V6 awaryjne

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #43
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    No tak, to są po prostu wozy ze szczytów list bezawaryjności
    A Alfisti wykorzystują tą ich cechę porządnej, przemyślanej konstrukcji , świetnego wykonania i bezawaryjności na lewo i prawo, z wielką pewnością co do zalet swoich wozów i tłuką je po imprezach sportowych bez zawahania i obaw że zaraz coś klęknie pokażcie, że nie, to może ktoś uwierzy.
    A przepraszam, nie klęknie - to "zwykła eksploatacja" i "normalne zużycie" ech, nie ma jak zaślepienie
    No ta Ty jesteś kierowca rajdowy i wiesz najlepiej. No tory to nadaja sie tylko ulepy do tego przygotowane i wcale się nie dziwię że mało kto jedzie seryjnym autem co tydzień na tor żeby go upalać. Ja na torach kiedy jestem okazjonalnie z Alf widuje przede wszystkim V6
    Twoje zaslepienie tkwi w tym ze wszystko co sie zepsuje w aucie to wada co nie jest prawdą

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #44
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Panowie, bo zaczynam się martwić, że kłótnie wywołałem
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  5. #45
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,460

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    Gdybyś Andrzejsr przeczytał serwisówkę to byś wiedział ,że pompa wody podlega wymianie przy każdym rozrzádzie.
    A jak ktoś ryzykuje i zakłada byle co bo taniej to chyba nie wina alfy tylko właściciela.
    Idác dalej płyn w chłodnicy podlega wymianie co ileś tam lat / 3 lata/ i znów sknerstwo właściciela się mści .
    V6 to pojazd z górnej półki i jak kogoś nie stać to kupuje np. Tico albo inny pojazd tani w serwisie.
    I nie lamentuje na forach jakie to V6 awaryjne

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Człowieku, Ty pojęcia nie masz o tym "sknerstwie" moim w wydatkach motoryzacyjnych , uśmiech politowania takie wypowiedzi tylko mogą budzić.

    75andrew155 - nie, ja nie jestem zaślepiony, piszę prawdę, mam trochę lat i stetek tys km z tymi silnikami przejechane, więz uważam że mam prawo się doświadczeniem podzielić. Obiektywnym, bo wbrew złudzeniom Piotriixa oszczędności , przeciągania terminów itd. wozy u mnie nie miewają. Taka różnica, nie znoszę wszelkich fanatyzmów. Podobnie od lat prawdę piszę że to cudowne i świetne silniki - gdy jeżdżą - w sensie reakcji na gaz, dźwięku , życia, charakteru. Lecz prawd jest wiele i nie wiem czemy maiłbym pod dywan zamiatać, to że mają kłopoty z chłodzeniem, to że i to że w serii GT,147/156 są beznadziejnie umieszczone na przykład itd.
    O użytku "sportowym" wspominam tylko dlatego, że tam wszystko wychodzi jak na dłoni. Wychodzi też przy wyborze wozów, jakoś w kierunku i Alfy Romeo nikt nie spojrzy nawet - jeśli to ma jeździć a nie wyglądać tylko. Ulepy dobre
    (nie nie jestem kierowca rajdowy, nie uczestniczę w rajdach)

    Vinc, nie Twoja wina, niektórzy jak usłyszą trochę prawdy o Alfie Romeo widać goreją . W zasadzie wynika z wypowiedzi kolegów, że normalnie sknerą jesteś, bo tylko sknerom się Vki psują.

  6. #46
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andrzejsr Zobacz post
    Vinc, nie Twoja wina, niektórzy jak usłyszą trochę prawdy o Alfie Romeo widać goreją . W zasadzie wynika z wypowiedzi kolegów, że normalnie sknerą jesteś, bo tylko sknerom się Vki psują.
    Jaka Ty prawdę napisałeś?/ dla mnie to tylko paplanina beż sensu o jakim fanatyzmie majaczysz? Zdecydowanie mam inne zdanie niz ty . Vka ma swoje ograniczenia ale nie jest wadliwa jak sugerujesz, owszem może sie coiś popsuć tak jak w każdym silniku i układ chłodzenia ma wystarczajaco dobry nic ując nic dodać a że tobie sie psuja Vki jakoś dziwnie często(kup pompe w metalowym wirnikiem) to nie znaczy że wszystkim.

    rozśmieszyłeś mnie jak sugerujesz koledze wymiane chłodnicy choc nie cieknie i nie ma z nią problemów to moze niech kupi lepiej nowy samochód

    Ja pompę wody zmieniłem tylko raz i tylko wtedy gdy daje oznaki zużycia
    Ostatnio edytowane przez 75andrew155 ; 10-06-2017 o 22:36

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #47
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    Cytat Napisał Vinc Zobacz post
    Panowie, bo zaczynam się martwić, że kłótnie wywołałem

    Nie przejmuj się. Andrzejsr ma od jakiegoś czasu focha na Alfy, i daje to odczuć .

    Pompę wody najprościej sprawdzisz uruchamiając silnik i patrząc, czy płyn chłodniczy będzie się przelewał górnym wężykiem do zbiorniczka wyrównawczego. Zbiorniczek pewnie masz zapaćkany i mało przezroczysty, ale coś tam powinno być widać.


    A propos przemyślanej konstrukcji, na grassroots motorsports jest fajny wątek gościa, który kupił Merca R63 AMG, w którym to modelu, jak się okazuje, producent oryginalnie dawał wadliwe śruby mocujące głowice do bloku. Po paru latach główki śrub odpadały, robił się luz na UPG, wiadomo, co dalej . Po jakimś czasie Merc się zorientował, przeprojektował śruby, no ale akurat tutaj jedyną propozycję jaką dla tego gościa jaką mieli, to wymiana silnika na nowy, za jedyne 57 tysięcy dolarów . Gość postanowił sam sobie silnik naprawić, i dał radę: - https://grassrootsmotorsports.com/fo.../110824/page1/

    EDIT: Ooooo, i japończyki tez coś nie bardzo.....jakie to smutne .

    Trying not to threadjack but I think it is an interesting coincidence. I own a 2010 Honda Odyssey and it is going to have to have the engine rebuilt. It seems the Ex-L and Touring models with the Eco mode will wear out cylinders 1-4 and start burning oil and fouling plugs. This seems to happen somewhere north of 80k miles. We have 113k on ours. Honda is rebuilding these engines under warranty AFTER settling a class action lawsuit.
    Ostatnio edytowane przez Zenonzlasu ; 10-06-2017 o 22:58

  8. #48
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Płyn zdecydowanie nie przelewa się górnym wężykiem, za to wybija go od dołu zbiorniczka, jak sie zaczyna gotować.. Autko już stoi w warsztacie, w poniedziałek będzie ekspertyza.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  9. #49
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    No to pewnie pompa.
    A do Andrzejsr o sknerstwie pisałem ogólnie bez wycieczki do Ciebie.
    Co do sportu.
    Przecież V6 kompletnie się do tego nie nadaje za ciężka i tyle.
    Mocy z tego więcej nie wykrzesasz bez wygranej w totka
    A i tak dalej będzie ciężkim kawałkiem kloca na przedniej osi.


    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #50
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotriix Zobacz post
    A i tak dalej będzie ciężkim kawałkiem kloca na przedniej osi.
    Nie wszystkie busso jeździły na przednim napędzie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. [Brera] Brera 3,2 - czy ceny pójdą w góre?
    Utworzone przez Fryzu w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 21-12-2016, 22:19
  2. [159] Skacząca temperatura silnika 2.4 JTDm
    Utworzone przez pirat159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-10-2016, 16:58
  3. Skacząca temperatura w 1,9 JTD 16V 140KM
    Utworzone przez couba w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-10-2013, 18:46
  4. AR 147 2.0 TS Problem ze skacząca temperatura
    Utworzone przez kaerjot w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-12-2012, 17:13
  5. [145] brak mocy przy jeżdzie pod góre :/
    Utworzone przez xmajk w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-01-2008, 18:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory