Hmm.Na zdrowy rozum,wahacze nie mają nic wspólnego z wysokością auta.No chyba,że wahacz jest wygięty od strzału.A te eibachy to z jednej partii? Ja bym zamienił stronami sprężyny i wtedy zobaczył,jeżeli jest aż tak widoczna różnica w wysokości.
Hmm.Na zdrowy rozum,wahacze nie mają nic wspólnego z wysokością auta.No chyba,że wahacz jest wygięty od strzału.A te eibachy to z jednej partii? Ja bym zamienił stronami sprężyny i wtedy zobaczył,jeżeli jest aż tak widoczna różnica w wysokości.
Wiesz.Różnie to ze sprężynami bywa.Ja miałem dedykowane Kyby do mojej i po 15k dalej stał,tak wysoko,że aż komicznie.
Może lepiej przełożyć stronami i sprawa się wyjaśni,czy można wykluczyć winę sprężyn.Sam robisz,czy warsztat?
A właśnie ze wahacz ma dużo do wysokości
Wystarczy że tuleje są juz popsute i strona Ci usiądzie niżej wraz z pochyleniem koła
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Dodajcie do tego zły montaż o zrobi się inna wysokość na samym wahaczu
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka