Instrukcja odnosi się do innego zjawiska niż te którego dotyczy ten wątek.
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Instrukcja odnosi się do innego zjawiska niż te którego dotyczy ten wątek.
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Tu nie chodzi o zmianę obrotów silnika wskutek zmiany obciążenia, tylko o falowanie obrotów, którego powiązanie z konkretną przyczyną jest zwykle trudne.
W moim dieslu fachowiec wspominał nawet o wytartej szklance popychacza zaworu. Śmiała teoria, której nie sprawdziłem.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Cześć. Mam oczywiście podobnie. Przeplywke wymieniłem bo akurat musiałem i nic się nie zmieniło. Dodatkowo od powstania takiego problemu wydaje mi się ze dziwnie odpala. Świece Nowe. Jakieś 3 mies temu wtryski badane i niby ok.
Trzeba spuszczac płyn do wymiany tego czujnika?
Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka
Temperatury cieczy? Nie, ale musisz być szybki
Czujnik można sprawdzić na kompie. W 99,9% przypadków pewnie będzie sprawny.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Trzeba szukać dalej. Może regulator ciśnienia paliwa. Ale teraz nie mam czasu się w to bawić, ani też żeby po fesa podpiąć.
U mnie wszystkie parametry są prawidłowe, czyli oczekiwane ciśnienie paliwa i zmierzone ciśnienie paliwa itd . Regulator to droga sprawa jeśli mówimy o nowym bo to koszt 600 pln. ża dużo żeby w ciemno wymieniać, trzeba by od kogoś pożyczyć.
Chyba że zamierzone jest nieprawidłowe i przez to jest zła dawka.