Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Temat: Tryb awaryjny podczas wyprzedzania

  1. #11
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Co do odpalania obejrzyj kolektor ssący. Szukaj nieszczelności na łożyskach klap (od góry), czarnej mazi, zobacz czy klapa nie spadła.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał yetiindom Zobacz post
    wygląda na to że jak go parę razy porządnie przegonie to na jakiś czas błąd nie występuje,mechanik stwierdził że pewnie zbyt wolno jeżdrze ;-p podobno jego brat też tak ma w jego A6.jak tydzień po wrocławiu jeżdzi a pózniej na autostradę,to te musi 2,3 razy w dechę i wyłanczać zaplon jak mu błąd wywala i póżniej jest ok.Ostatnio doszedł mi problem przy odpalaniu:siwy dym i nierówne obroty przez jakieś 40 sekund i tylko jeśli auto jest zimne,mechanik mówił że są 2 opcje albo czujnik temperatury podaje że jest -5 a nie +25 i podaje wiecej paliwa albo wtryski przelewają,choć raczej wtedy powinno cały czas dymić.A tak przy okazji jakie macie ładowanie na akumulatorze(wolne obroty bez obciążenia) zapala mi się czasem na jakiś czas kontrolka akumulatora,czyżby alternator?ładuje mi 13,8V na wolnych po dodaniu gazu 14,08v,akumulator podładowałem po 2 dniach to samo,akumulator praktycznie nowy z pażdziernika Exide 77 ah prąd rozruchowy 760A.
    Biały dym oznacza za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza i tu możliwe są 2 powody:
    - egr zacięty w pozycji otwartej
    - bardziej prawdopodobne wyjechane ośki na klapach w kolektorze

    Na kolektor jest prosty sposób żeby sprawdzić, zdejmij osłone nad silnikiem, weź szklanke wody i na włączonym silniku na wolnych obrotach polej wode na pierwszą od akumulatora ośke, jeśli auto sie zakrztusi kolektor na śmietnik, I po moim przykładzie odradzam kupowanie nowego w ASO, mi wytrzymał 80 tyś km i niecałe 2 lata więc idzie do reklamacji a klapy wylot

    Co do przeładowania obstawiam źle zregenerowane turbo a dokładnie źle ustawiona grucha od zmiennej geometrii

Podobne wątki

  1. [159] tryb awaryjny
    Utworzone przez kazur22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-01-2019, 10:00
  2. selespeed tryb awaryjny
    Utworzone przez A~~Zdislaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 11-01-2015, 13:09
  3. selespeed tryb awaryjny 2
    Utworzone przez A~~Zdislaw w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-10-2014, 18:43
  4. [159] Tryb awaryjny max 3k rpm
    Utworzone przez powerride w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 09-12-2012, 12:35
  5. Skrzynia biegów Tryb awaryjny
    Utworzone przez haxelthc w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 15:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory