U mnie było identycznie.
Ok, zacznę od tego ; )
Niestety EGR zaślepiony (zaślepka z trzema dziurkami w sumie to nie wiem czy powinienem zaslepiać bo mam DPF) a objawy szarpania w zakresie 1500-2400 obrotów dalej występują przy dodwaniu gazu na 1/3 -1/2 zakresu pedału gazu.
Po odłączeniu przepływomierza wszystko jak ręką odjął. Już bym jeździł z odłączonym ale check engine na konsoli za bardzo mnie denerwuje.
Zaślepka z trzema dziurami to nie jest zaślepiony EGR
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Dokładnie tak! Przetrenowałem zaślepke z dziurami u siebie ;-) Tylko pełna zaślepka.
A jak to się bedzie miało na błąd EGR? Trzeba będzie go wyproggramować?
Trzeba będzie go wyprogramować inaczej check
Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka
Jest: Alfa Romeo GIULIA Veloce 2.0 280KM
Była: Alfa Romeo 156 1,9 JTD 120KM 2001
Była: Alfa Romeo 147 1,6 T.Spark 120KM 2003
Jest: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 2006 120KM -> 150KM by ConMir.pl - polecam.
A ja bym zaczął od pelnej zaślepki EGR....
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka