Strona 4 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 97

Temat: Urwane klapy wirowe:/

  1. #31
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Jakich k przypadków.Jesteś jak rycerz z zakutym łbem który nie widzi różnicy między czymś co również jest możliwe a czymś co jest pewne???
    A z czym się rzucasz do mnie? Uderz w stół, a nożyce...
    Sam wypaliłeś, że nigdy klapka nie może uszkodzić cylindra. Udowodniono, że może. Więc kto tu jest rycerz Don Kichot i co jeszcze próbujesz udowodnić?
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #32
    criss
    Gość

    Domyślnie

    ten koleś cwaniakował w dziale 145/146 teraz kupił 159 i myśli że tu będzie wielkim mechanikiem

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar Zenonzlasu
    Dołączył
    02 2015
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Były: AR 156 JTD, AR 156 1.8 TS 144 KM | Zostało Reno, PT Cruiser i Lancia Thesis .
    Postów
    1,020

    Domyślnie

    No i co rze głać tłoka poryso wana. To sie natspawa i ałto lata dalej. Cytryn i Gumiak naprawio co kto nieumiał.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	21077224_1631350503564054_8738555928366282786_n.jpg
Wyświetleń:	41
Rozmiar:	96.8 KB
ID:	234058


    https://www.facebook.com/CytrynGumia...03690749053435

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    931

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Też uważam, że nie każdy silnik po klapkach będzie miał rysy, a na pewno każdy będzie miał uszkodzone gniazdo zaworowe i kłopoty z kompresją.
    Ale niestety większość mechaników jak zobaczy kłopoty z kompresją to osądza uszkodzoną gładź cylindrów i werdykt to nowy słupek, nawet jak przyjedzie się z podejrzanym klepiącym zaworem.
    Byla 156 2,0 TS,
    była 156 2,4 20V
    była 156 1,9 16V
    jest 159 1,9 16V
    była giulietta 2,0 IMOLA
    jest giulia 2,0

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    ten koleś cwaniakował w dziale 145/146 teraz kupił 159 i myśli że tu będzie wielkim mechanikiem
    No właśnie po zachowaniu wygląda na pieniacza, bo już nawet w swoich wypowiedziach się gubi. Ma też wyimaginowanego przyjaciela mechanika, który nie widział silnika po urwanych klapach z porysowanym cylindrem A kto temu zaprzeczy (niestety ja to zrobiłem), to jest głupi

    Tak dla przykładu:
    Na stronie 2 tego wątku gość pisze - "Co mogło się stać gorszego?Na pewno żadnych rys na cylindrach nie ma,,słupków nie szukaj w/g "rad""
    Dalej czytamy odpowiedź - "Nie ma opcji jak piszą a jest także możliwe to zaje różnica."
    No i na stronie pierwszej czytamy - "jest opcja że jest bez rys"
    A ! Dodam jeszcze opinię mechanika - "Rozmawiałem z mechanikiem który zna się na temacie i robił nie jeden taki przypadek.Nie spotkał się z porysownymi cylindrami przez urwane klapy w silniku JTDm"
    I zrozum tu takiego

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post

    A to reszta tego silnika

    Załącznik 233990

    Załącznik 233991
    Gdzie mistrzu widzisz rysy na cylindrach na załączonych obrazkach.
    A gdzie ty widzisz na zdjęciach cylinder ?
    Już w swoim zapienieniu nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, czy nie rozróżniasz tłoka, czy głowicy od cylindra ? - "A to reszta tego silnika" oznacza, że to są POZOSTAŁE ELEMENTY tego silnika.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jambo
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    wyspy
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTD 16V -195HP
    Postów
    367

    Domyślnie

    pewnie pytanie bez sensu, ale po czym można wnioskować że klapy zaraz wypadną ?
    Ja miałem wymieniany kolektor jakieś 95K temu i mnie strach oblega .
    EGR mam of, ale widzę że powoli zaczyna się robić nalot wokoło uszczelniaczy klap . Kolektor jest aluminiowy
    pozdro

  7. #37
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    W aluminiowym ryzyko urwania się klapki podobno nie istnieje. Ale ja sam zauważyłeś, robi się nieszczelny.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  8. #38
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Bartek1008
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Krakow
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v jtdm
    Postów
    22

    Domyślnie

    Aa wiec tak , zdjalem glowice, na cylindrach zadnej ryski, dwa tloki wygladaja jak by ktos w nie stukal malym srubokretem, w glowicy 3 zawory podgiete

  9. #39
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Bartek1008 Zobacz post
    Aa wiec tak , zdjalem glowice, na cylindrach zadnej ryski, dwa tloki wygladaja jak by ktos w nie stukal malym srubokretem, w glowicy 3 zawory podgiete
    No i bardzo dobrze. I jak mędrcy od słupków i rys bez opcji?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  10. #40
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    No i bardzo dobrze. I jak mędrcy od słupków i rys bez opcji?
    Cieszymy się że koledze blok ocalał.

    Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

Podobne wątki

  1. [159] klapy wirowe
    Utworzone przez FISHA159JTDM w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 115
    Ostatni post / autor: 25-10-2020, 20:56
  2. Klapy Wirowe
    Utworzone przez nietyx w dziale GT
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 18-04-2017, 20:37
  3. Klapy wirowe
    Utworzone przez rafal12310 w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-07-2016, 21:31
  4. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez Mrhiacynt w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-09-2015, 20:11
  5. [159] Klapy wirowe
    Utworzone przez ario w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 60
    Ostatni post / autor: 23-03-2014, 20:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory