Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Schemat Rozrządu [langtitle=nt]Alfa[/langtitle] Romeo 159 1.9 JTDm 120 KM 09'

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Rozen
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Okolice Trójmiasta
    Auto
    Alfa 159 1.9 120 2009 Sedan
    Postów
    23

    Domyślnie Schemat Rozrządu [langtitle=nt]Alfa[/langtitle] Romeo 159 1.9 JTDm 120 KM 09'

    Witam !

    Czy ma ktoś możliwość w formie .pdf lub jpg podesłania: Schematu Rozrządu [notranslate]Alfa[/notranslate] Romeo 159 1.9 JTDm 120 KM 09'?? Z góry dziękuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    163

    Domyślnie

    https://youtu.be/_NA5nXbQ76U

    https://youtu.be/jW_-JVAuHZI


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Rozen
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Okolice Trójmiasta
    Auto
    Alfa 159 1.9 120 2009 Sedan
    Postów
    23

    Domyślnie

    Dzięki wielkie mam nadzieje że dam rade ;-)

  4. #4
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo GT
    Postów
    163

    Domyślnie

    Warto się zaopatrzyć w zestaw blokad. Ja za swój płaciłem cos koło 70-80zl. Na pasku rozrządu masz 3 białe paski (na 100% z contitecha) jak dobrze ustawisz wałki i zablokujesz to paski na pasku rozrządu pokryją się z znakami na wałkach. Wtedy masz 100% pewności że jest dobrze zamontowany. Więc przed sciągnięciem starego paska przyłóż nowy. Ja (jak się okazało) miałem przestawioną pompę paliwa o jeden ząbek (ktoś robił na własne znaki) i nawet blokada pompy paliwa nie pasowała.
    Powodzenia [emoji6]


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Serock/Bydgoszcz
    Auto
    156 2,4 JTD CF2, 159 1,9JTDm
    Postów
    165

    Domyślnie

    W silnikach common rail synchronizacja pompy paliwa nie ma znaczenia, dawka paliwa jest podawana elektronicznie, niezależnie od pracy pompy. Bezwzględnie należy natomiast zsynchronizować wałek rozrządu z wałem korbowym.

  6. #6
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaruh Zobacz post
    W silnikach common rail synchronizacja pompy paliwa nie ma znaczenia, dawka paliwa jest podawana elektronicznie, niezależnie od pracy pompy. Bezwzględnie należy natomiast zsynchronizować wałek rozrządu z wałem korbowym.
    Więc jaki jest powód obecności blokady do koła pompy? Serio pytam.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Serock/Bydgoszcz
    Auto
    156 2,4 JTD CF2, 159 1,9JTDm
    Postów
    165

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Więc jaki jest powód obecności blokady do koła pompy? Serio pytam.
    Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie, bo z założenia działania silników CR nie powinno mieć to znaczenia. Być może koło pompy jest wykorzystane jeszcze w innych rozwiązaniach technologicznych w innych typach silników i fabryka "natłukła" wszystkie z tym oznaczaniem, bo na etapie produkcji nie wiadomo było z jaką pompą będą ostatecznie współpracować.

    To oczywiście tylko domniemanie.
    Może jakieś tęższe głowy udzielą poniżej jakąś właściwą odpowiedź.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Więc jaki jest powód obecności blokady do koła pompy? Serio pytam.
    Nie spotkałem się z blokadą koła pompy. Jedynie co jest to śruby do przykręcenia koła do kielicha w celu zdjęcia pompy bez demontażu rozrządu.

    Wydymione samsungiem.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #9
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Nie spotkałem się z blokadą koła pompy. Jedynie co jest to śruby do przykręcenia koła do kielicha w celu zdjęcia pompy bez demontażu rozrządu.
    OK, dzięki. O to mi właśnie chodziło.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. [159] 2,4 200km prośba o schemat rozrządu
    Utworzone przez dawid2703 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-10-2016, 07:58
  2. [159] Schemat silnika Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
    Utworzone przez sebinha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 13-07-2015, 12:29
  3. Schemat rozrządu 2.0 V6 TB
    Utworzone przez dlugiRRS w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-01-2015, 09:36
  4. Alfa nie chce odpalić potrzebny schemat rozrządu
    Utworzone przez orsonik w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-02-2014, 12:47
  5. [155]Schemat ustawienia faz rozrządu do 155 v6
    Utworzone przez James w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-07-2008, 17:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory