Strona 84 z 135 PierwszyPierwszy ... 34747576777879808182838485868788899091929394134 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 831 do 840 z 1341

Temat: JTDm - Ciężko pali na nierozgrzanym silniku

  1. #831
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał olo_84 Zobacz post
    Tyle że są inne/marki auta z rozrusznikiem starszym niż nasze auta i pomimo zużycia nie generują problemu. Moim skromnym zdaniem rozrusznik jest żle zaprojektowany dla jednostki 1,9. Skoro wymieniłem rozrusznik na używany od 2,4 różnice czuje i jak widać nie tylko ja tę zmianę zaobserwowałem.
    No nie generują problemu, bo i tam gdzie są starsze rozruszniki dawki są inne (wyższe). Dzięki temu niewielkie niedomagania wynikłe ze zużycia elementów nie powodują problemu. Właśnie o tym pisałem powyżej. Myślę, że tą samą różnicę odczułbyś po zamontowaniu nowego, właściwego rozrusznika.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Seba998 Zobacz post
    Hej, a czy na to że auto ciężko odpala może mieć wpływ listwa sterująca klapami wirowymi która mi spadła? Bo u mnie jest problem taki że auto czasami pali na dotyk a czasami dopiero po 3 razie i nie ma to znaczenia czy jest ciepłe czy zimne. Akumulator i świece są ok.
    Być może. Jeśli listwa spadła, a klapy latają dowolnie....
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #832
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0jtdm
    Postów
    496

    Domyślnie

    jaki by był najlepszy rozrusznik?możesz podac numer

  3. #833
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek 2 Zobacz post
    czyli co wystarczy dawki podnieść i już bedzie
    W większości przypadków. Problem się nie poprawi jeśli jest np. problem z kompresją. Ale to jest proste do zdiagnozowania i często daje odczuwalny efekt.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #834
    Użytkownik Świeżak Avatar Dario_83
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Jedlnia Letnisko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 2008 AR 156 2.4 JTD 2003
    Postów
    126

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    W większości przypadków. Problem się nie poprawi jeśli jest np. problem z kompresją. Ale to jest proste do zdiagnozowania i często daje odczuwalny efekt.
    A jeśli są podejżenia spadku ciśnienia na listwie wtryskowej, to co to oznacza?

  5. #835
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Dario_83 Zobacz post
    A jeśli są podejżenia spadku ciśnienia na listwie wtryskowej, to co to oznacza?
    Pompa, regulator, czujnik, ponadnormatywne wtryski. Zależy od okoliczności.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #836
    Użytkownik Świeżak Avatar Gzibo
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    AR 159 1.9JTDM 16V 2007r.
    Postów
    117

    Domyślnie

    To ja chyba muszę się umówić gdzieś na zmianę dawek startowych. Przy + 5 odpala od strzała. Przy +12 nie zawsze... Korekty wtrysków bardzo małe i równe. Rozrusznik regenerowany, masa ok. świece i przekaźnik ok.

    A inaczej... Nie da się pogrzebać w sofcie, żeby świece grzały jeszcze przy wyższych temperaturach zamiast zmieniać dawki? Nie wiem co jest łatwiejsze do wykonania i czy to słuszna alternatywa.

  7. #837
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gzibo Zobacz post
    A inaczej... Nie da się pogrzebać w sofcie, żeby świece grzały jeszcze przy wyższych temperaturach zamiast zmieniać dawki? Nie wiem co jest łatwiejsze do wykonania i czy to słuszna alternatywa.
    Pewno, że się da, tylko to bardzo głupie rozwiązanie. Świece będą grzały dłużej, więc padną szybciej. A wtórnie grzeją wystarczająco długo.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #838
    Użytkownik Świeżak Avatar Gzibo
    Dołączył
    06 2017
    Auto
    AR 159 1.9JTDM 16V 2007r.
    Postów
    117

    Domyślnie

    Nie tyle chodzi o dłużej co o przy innych parametrach - czyli przy wyższej temperaturze otoczenia (przy zimnym silniku)

  9. #839
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Gzibo Zobacz post
    Nie tyle chodzi o dłużej co o przy innych parametrach - czyli przy wyższej temperaturze otoczenia (przy zimnym silniku)
    Grzanie wtórne jest bodajże do +50C. O czym pisałem wcześniej. Po co więcej ? Podniesiesz do +60, to oznacza grzanie dłużej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #840
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0jtdm
    Postów
    496

    Domyślnie

    panowie jak sprawdzam ciśnienie paliwa przy rozruchu to skacze mi od 350 tak do 500 bar chyba,żądane jest minimum 330,tak ma być?

Podobne wątki

  1. Biały dym na nierozgrzanym silniku
    Utworzone przez vtvs w dziale GT
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 22:28
  2. Ciężko pali na zimnym silniku przerywa szarpie
    Utworzone przez murzyncannaba w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-11-2015, 11:37
  3. [159] Alfa 159 1.9 jTDm - nie odpala / ciężko pali / kontrolka świec żarorowych
    Utworzone przez gresko1982 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-03-2015, 13:36
  4. [159] 1.9 JTDm 150km - Ciężko odpala na zimnym silniku
    Utworzone przez Wolfer w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-09-2014, 20:04
  5. Ciężko odpala na zimnym silniku 1.9 jtdm
    Utworzone przez mike87 w dziale GT
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-02-2014, 07:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory