Ja zamieniłem 235/45r18 na rozmiar 215/50r18. Troche wyższy balon i mniej wozi w koleinach
Ja zamieniłem 235/45r18 na rozmiar 215/50r18. Troche wyższy balon i mniej wozi w koleinach
już 235/45 R18 wygląda trochę balonowato, 215/50 R18 jest o 3,5 mm większe na średnicy... jeszcze zimówkę bym zrozumiał(bo to, bo tamto, bo mam takie efelgi a nie inne...), ale po co na lato tak auto "upiększać" ...![]()
wzrokowo opona na feldze 215/50r18 wyglada bardzo podobnie do 235/45r18 a komfort troche lepszy...
Recenzja Falken Azenis fk510 po letnim sezonie jazdy ok. 10 000 km.
Ciche, stabilne, nigdy nie miałem niemiłego uślizgu na mokrym, ale to zużycie... To jakaś masakra. Praktycznie można by powiedzieć, że koniec bieżnika na osi przedniej. Zostało, przód 4mm, tył 6,5mm. Co prawda mam motor 2.4 jtdm 210KM, ale bez przesady nie jeżdżę non stop z gazem w podłodze. Moje subiektywne zdanie jest takie, że gumy te mają bardzo miękka mieszankę, dobre na deszcz, ale zużycie przesadne.
Dodam, że zbieżność źle ustawiona wpłynęła na ich ścięcie od wewnętrznej strony, ale ten fakt pomijam. Mówię o całkowitym zużyciu opony na całej jej szerokości.
Bobby nie masz takiego doświadczenia z nimi?
Wysłane z mojego Apollo Lite przy użyciu Tapatalka
Szczerze nie sprawdzałem ale na oko flaka nie było.
Wysłane z mojego Apollo Lite przy użyciu Tapatalka
Ja też zrobiłem w okolicach 10 tysięcy na tych oponach i u mnie nie są aż tak zjechane.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Demokracja jest zdobywaniem wolności dla siebie kosztem wolności innych, podstawianiem jednej normy przymusowej, na miejsce drugiej.
Nie sądziłem, że zła geometria zawieszenia wpłynie na większe całkowite zużycie bieżnika na całej szerokości opony. Spodziewałem się większego zużycia tylko na szerokości opony która jest zząbkowana.
Wysłane z mojego Apollo Lite przy użyciu Tapatalka
Ja na FK452 też dużo nie polatałem. Dobrze się to trzyma ale ubywa nawet na postoju.
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka