U mnie zawsze. Na jałowym I podczas zmiany biegów. Zmiana paska nie pomogła, zostało sprzęgło alternatora albo kompresor. Chyba że macie jeszcze jakieś inne sugestie.
A jeśli chodzi o sprawę takpoprostu, my tu dywagujemy a to przecież tak jak mówi Jambo sztanga gruszki po wymianie turbo do regulacji. I nie samemu tylko dobry warsztat który dobrze to zrobi
Ostatnio edytowane przez gt_1 ; 27-09-2017 o 00:30
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Mi też powiedział że turbo. Ale zdjąłem pasek alternatorai cisza.
Czujnik ciśnienia doładowania od 2,4 jtdm to ten sam co w 1,9 16v ?
Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Po zmianie czujnika doładowania - auto zaczęło normalnie pracować... Turbo płynniej oddawało moc. Parametry w MES się poprawiły.
Ostatnio edytowane przez takpoprostu ; 10-10-2017 o 21:23
Alfa Romeo
145 2.0 TS --> 156 2.0 TS --> 156 lift 2.0 JTS --> 159 1.9 JTDM
Witam,
Ja mam rozbieżność pomiędzy oczekiwanym a mierzonym ciśnieniem około 0,4 bara. Turbo dmucha za dużo nie wywala błędu a co zauważyłem to rozjechane korekty im większa różnica pomiędzy ciśnieniem oczekiwanym a mierzonym tym bardziej rozjechane korekty.
Jaka może być przyczyna zbyt dużego pompowania?