Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 35 z 35

Temat: Filtr DPF + Chiptuning - Problem

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Te 10 mBar to na wolnych obrotach? Ja mam taką różnicę ciśnień dopiero przy 2300 obr. Na wolnych 0 mBar. Zapchanie filtra 50%
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  2. #32
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm TI
    Postów
    56

    Domyślnie

    Cytat Napisał quba Zobacz post
    Te 10 mBar to na wolnych obrotach? Ja mam taką różnicę ciśnień dopiero przy 2300 obr. Na wolnych 0 mBar. Zapchanie filtra 50%
    Tak dokladnie, to jest na wolnych obrotach. Przed swietami podjade zmniejszyc te dawki paliwa, a miedzy BN a Sylwestrem wyjme ten filtr i porzadnie wymyje. O ile wiem, on ma wbudowany w sobie katalizator, wiec pewnie ,zeby dobrze popioly wypłukac, bede musiał go rozciac przed katalizatorem, a potem po myciu zaspawac.
    Na razie znowu zresetowalem filtr do wartosci zerowych. Zobaczymy po ilu sie bedzie tym razem wypalal :/

  3. #33
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm TI
    Postów
    56

    Domyślnie

    Quba, Myslisz, ze czyszczenie filtra cos da?

  4. #34
    Użytkownik Znawca Avatar quba
    Dołączył
    06 2015
    Auto
    Alfa - 159 2,4 BMW 335ix, Mazda MX-5
    Postów
    1,730

    Domyślnie

    Cytat Napisał Th3Alfisti Zobacz post
    Quba, Myslisz, ze czyszczenie filtra cos da?
    Ciężko powiedzieć. Za kilka dni będę miał mocniej zapchany filtr to sprawdzę co dzieje się z różnicami ciśnień.
    Nie wydaje mi się, żeby z dnia na dzień przypchał Ci się filtr.
    Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...

  5. #35
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar khazar
    Dołączył
    10 2015
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 SW 1.9 JTDm 8V
    Postów
    691

    Domyślnie

    Ale problem od początku był znany i wiadomy: zły program, brak umiejętności osoby która go modyfikowała/wgrywała. Tu nie ma co liczyć na cuda tylko jechać na reklamację, wgrać program oryginalny, wyciągnąć ile się da kasy i pojechać do kogoś kto z głową zmodyfikuje program. Bo tak metodą prób i błędów to nie ma sensu, lepiej zapłacić komuś kto się zna i zrobi dobrze, niż jeździć ciągle na poprawki i ciągle obserwować zachowanie samochodu, bo coś może być nie tak. Spokój jest chyba dość istotny :-)

Podobne wątki

  1. [159] Filtr Powietrza jaki Problem.
    Utworzone przez Konrad20 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-07-2017, 16:43
  2. [159] akfa 159 1,9 jtd 150km jak wymienić filtr oleju/wkład/ oraz filtr powietrza
    Utworzone przez Piotrek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 28-10-2016, 10:22
  3. strzela w filtr, problem z prędkością (żółw)
    Utworzone przez nelo89 w dziale 156
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 05-11-2012, 12:39
  4. chłodzony filtr oleju problem
    Utworzone przez zieluch111 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-06-2011, 12:04
  5. Filtr paliwa (gdzie jest) - problem
    Utworzone przez Zenith w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-10-2009, 21:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory