Witam ponownie, przez ostatnie dni auto szarpało co raz bardziej, poza tym poranne odpalanie silnika jak by był zapowietrzony układ paliwowy. Silnik się dusił i strzelał w wydech, dopiero po przygazówce zaczynał równo pracować. Rano po przejechaniu kilku km zapalił mi się check. Po odczytaniu błędów mam P1172 i P1175 co one oznaczają? z tego co wyczytałem coś z korekcją wtrysku. Wykasowałem błędy i pracuje jakby lepiej. Jest szansa, że może to powodować zawór par paliwa? Kiedyś w Renault miałem podobny temat.
Poza tym kupiłem jakiś "lepszy" interfejs niż miałem i po podpięciu go pod obd wywalił mi błąd airbagów... ponad to ani jeden z moich interfejsów włącznie z tym lepszym nie działają z FES ani MES. Jak program skanuje automatycznie to widzi ELM327 to widzi go jaki v1.4 ze niby ma się połączyć z każdym modułem, a gdy nacisnę test to program informuje ze kabel nie jest zgodny z elm v1.3*...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk