Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: Szarpnięcie, kontrolka wtrysku, brak mocy... czyżby znowu przepływka?

  1. #11
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Pewnie wszędzie jest przy pedale przyspieszenia...
    w 156 chyba jest nad schowkiem (pasażera)...

    pozdr,
    ~tomaz

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    w 156 chyba jest nad schowkiem (pasażera)...

    pozdr,
    ~tomaz
    Czyli co? Potencjometr, z metr kabla i dopiero złącze?

    ---------- Post dodany o godzinie 07:55 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 07:53 ----------

    [QUOTE=koles_02;207320]
    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Pomyślałem więc, że może mały resecik 90s/90s.QUOTE]

    Przepraszam za OT, a co to za resecik? Jak bez użycia kompa to proszę o instrukcje. Słyszałem że niektóre auta mają możliwość robienia reseta kompa po kombinacji paru czynności w aucie.
    90s MAR/90s wyłączony
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #13
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    szerszeń, zobacz tutaj:
    http://www.fanta-team.org/porady.php?tid=2

    pozdr,
    ~tomaz

  4. #14
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaz Zobacz post
    szerszeń, zobacz tutaj:
    http://www.fanta-team.org/porady.php?tid=2

    pozdr,
    ~tomaz
    Fakt, pobieżnie czytałem to kiedyś.
    W 166 konektor jest na kilkucentymetrowym przewodzie.
    Kiedyś fachowiec od elektryki powiedział mi, że warto pozamienić wiele połączeń gniazdo-wtyczka na luty. Wiele elementów z punktu widzenia bezpieczeństwa i niezawodności powinno być tak łączonych. Ale wiadomo - produkcja seryjna, cięcie kosztów... więc wszędzie są wtyczki i gniazda.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #15
    kita
    Gość

    Domyślnie

    witam,
    ja mam ten sam problem przy 2500tys zapala się kontrolka i auto dostaje mega muła.. najpierw polutowałem kabelki wg ww opisu, ale mi to nie pomogło.. więc pojechałem na kompa okazało się ze padał mi czujnik przepływu powietrza, został wymieniony na nowy BOSCH'a ale i to nie pomogło. Podjechałem na kompa, jest nowy błąd EGR.. dzisiaj go przeczyszczę i napisze czy to pomogło. A poniżej dla tych co jeszcze nie wiedza gdzie takowa kostka się znajduje zrobiłem kilka fotek + opis. Oczywiście chodzi o Alfę 156

    postępowałem jak w opisie ze strony:
    http://www.fanta-team.org/porady.php?tid=2

    więc tak:




    najpierw wyciągamy zawiasy (delikatnie żeby niczego nie połamać, a ściągamy po to aby się łatwo odkręcało śrubki), poniżej zaznaczyłem kolorem czerwonym 6 śrubek na zdjęciu 1 oraz 2.


    następnie odkręcamy przykrycie?(czy jak to tam nazwać) które się znajduje nad nogami pasażera (to są tylko 2 śrubki)


    kiedy sie z tym uporamy zostało nam odkręcenie osłony, jest tam 1 nakrętka i śruba (zaznaczone czerwonym kolorem)

    po wybebeszeniu tapicerki znajdujemy białą kosteczkę, która jest schowana w prawym rogu u pasażera, a na kablu jest zielony papierek przymocowany z opisem do czego służy kostka(przynajmniej ja tam mam)




    powyżej zdjęcia naszej nieszczęsnej kostki
    mam nadzieje ze to pomoże choć troszkę
    pozdrawiam Maciej

Podobne wątki

  1. [145] Kontrolka wtrysku i brak mocy JTD
    Utworzone przez SeBa_145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 14-06-2014, 10:06
  2. Znowu 4hp20 i kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Competizione w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-08-2011, 23:43
  3. Brak mocy - czyżby przepływka ?
    Utworzone przez KoralEx w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 10:36
  4. Znowu brak mocy 1.8ts
    Utworzone przez siwy156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 19:57
  5. [146] Boxer 1.4 Brak mocy i Kontrolka wtrysku
    Utworzone przez Addios w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-12-2009, 12:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory