https://photos.app.goo.gl/8tXv516apPrGnJQ47
Czy to normalne napięcie?
Podczas jazdy światła, radio, nadmuch i wycieraczki
Na końcu filmiku na wolnych włączyłem wszytko co się dało.
https://photos.app.goo.gl/8tXv516apPrGnJQ47
Czy to normalne napięcie?
Podczas jazdy światła, radio, nadmuch i wycieraczki
Na końcu filmiku na wolnych włączyłem wszytko co się dało.
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Regulator siada. U mnie spadło z 14 do 13,6 (utrzymywało się stabilnie) i za 2000 km w czasie jazdy w ogóle się skończyło. Z kolei w innym aucie napięcie przekraczało 15 V, skończyło się tak samo.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
wykonaj pomiar miernikiem na aku, te wynalazki na bt czy do gniazd zapalniczki przeważnie przekłamują na minus
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
W TBi alternatora nie ruszałem, ale jeśli siedzi w tym samym miejscu co w 1.9 JTDm (a jest taka szansa) to da się to zrobić bez demontowania altka. Ale troszkę grzebania.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Magil ale wyjęcie alternatora w JTD 16V w 9 to 15 min pracy, po co się męczyć [emoji14]
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Poprawiłem masy i wszystko z klemami oraz połączenia alternator plus rozrusznik
Wynik
14 v na wolnych
13.68 pod obciążeniem na wolnych
13.58 włączone wszystko co się dało razem z wentylatorem od klimy
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Te kabelki co są teraz montowane to jakieś nieporozumienie.
Pod obciążeniem alternator daje 14v
Po drodze jest strata .Kabel plusowy jest teraz ciepły a był gorący.
Dołożyłem dodatkowy kabel 25 mm2 od alternatora
Teraz na wolnych pełne obciążanie 14.3 V
Na wszelkie zło dodałem nową masę na silnik i karoserię
Podczas jazdy z pełnym obciążeniem 14,1 V
Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 27-08-2018 o 13:35
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Dziadostwo takie. Może warto po prostu wymienić przewody na nowe.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10