Strona 290 z 336 PierwszyPierwszy ... 190240280281282283284285286287288289290291292293294295296297298299300 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,891 do 2,900 z 3355

Temat: Korekty wtrysków

  1. #2891
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Ale ja się z tym zgadzam. Dlatego drożę temat korekt podczas jazdy. Nie rozumiem tylko postawy serwisów diesla, którym albo brakuje kompetencji, albo nie chcą zdradzać niuansów funkcjonowania układów CR, bo może to sprzyjać reklamacjom na nie tanie zresztą usługi...
    U mnie moc się zgadza. Nie zgadza się niuton. Jest 25Nm mniej niż podają specyfikacje. Wydaje mi się, że to już będzie czuć przy okazji codziennego użytkowania.
    Ostatnio edytowane przez Casio ; 21-10-2018 o 12:25

  2. #2892
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Masz ciekawy artykuł w stopce dotyczący korekt po obciążeniem. Temat jest o tyle ciekawy, że wśród specjalistów w branży nie od dziś są odmienne zdania w tej kwestii. Niektórzy uważają, że korekty służą WYŁĄCZNIE do stabilizacji biegu jałowego...
    To niech trwają przy swoim. Mało to jest teorii na zasadzie, że komuś się wydaje ? Nawet na logikę gdyby korekty służyły tylko stabilizacji, to byłyby tylko w zakresie wolnych obrotów. Ja w tym temacie dwa razy przytaczałem przykłady złych korekt pod obciążeniem i związanych z tym złych wyników na pomiarach osiągów. Temat jest jasny. Natomiast sama diagnoza co do sprawcy złych korekt, to już temat dość zawiły, bo wpływ na nie ma dość dużo przyczyn. Do interpretacji wyników potrzeba dużo szerszych danych poza samymi korektami. Z resztą tu też po części to opisywałem. Nie pamiętam czy w tym temacie.
    Tymczasem nie raz klient wrzuca screen, a drugi mu odpowiada, że jest OK albo źle. Czasami nawet możemy się dowiedzieć co jest powodem i jak to naprawić
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #2893
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Czasami nawet możemy się dowiedzieć co jest powodem i jak to naprawić
    Jeszcze nie znalazłem odpowiedzi na pytanie zasadnicze, dlaczego po przekroczeniu temperatury 75 stopni C korekta na jednym z cylindrów leci mocno na + Czy to kwestia mapy w ECU, która po przekroczeniu magicznej granicy 70-75 stopni zaczyna inaczej dawkować paliwo?

  4. #2894
    Whiplash
    Gość

    Domyślnie

    Jak kolega napisał wyzej, na korekty ma wpływ dużo czynników więc u ciebie może być pierdola albo coś w mapie albo uwalony któryś czujnik temperatury.

    Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka

  5. #2895
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Czujnik temperatury jest ok. Zweryfikowałem jego wskazania miernikiem z możliwością pomiaru temperatury. Wartości są zgodne. Zresztą gdyby to był uwalony czujnik nie widzę związku z korygowaniem jedynie wtryskiwacza na IV cyl. Podobny przypadek opisywało kilku użytkowników Multijetów na kilku forach. Nikt nie znalazł przyczyny takich anomalii.

  6. #2896
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0jtdm
    Postów
    498

    Domyślnie

    o widzisz umnie to samo na 4 cylindrze leci do +2.ale i jest tam słabsza kompresja bo ma 28,a na innych jest po 30 na zimnym na gorącym nie wiem.

    - - - Updated - - -

    dodam ze zawory ustawiane bo mam 8v,na zimnym korekty idealne praktycznie 0 a pod obciążeniem niewiem nie umie logować by wstawić tu. jest tylko jeden objaw czarny bąk jak jest zimny i zmieniam z 1 na 2 to wtedy zadymi

    - - - Updated - - -

    do kolegi z CONMIR mam za daleko by dobrze posprawdzał co i jak.

  7. #2897
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Klonek
    Dołączył
    08 2015
    Auto
    159 2.0 JTDm
    Postów
    888

    Domyślnie

    Cytat Napisał Casio Zobacz post
    Jeszcze nie znalazłem odpowiedzi na pytanie zasadnicze, dlaczego po przekroczeniu temperatury 75 stopni C korekta na jednym z cylindrów leci mocno na +
    Zmień wtryskiwacz na próbę i prawdopodobnie będziesz miał odpowiedź.

  8. #2898
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2016
    Mieszka w
    okolice tarnobrzega
    Auto
    159 2.0jtdm
    Postów
    498

    Domyślnie

    szczerze mam dość już jeżdżę aż nawet i korba bokiem wyjdzie. zmieniłem wszystko co się da i władowałem sporo kasy.wtryski po regeneracji niby turbo inne czujniki wszystkie podmieniane dalej lipa.też ma słaby dół.

  9. #2899
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Casio
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Włoskie, doładowane
    Postów
    729

    Domyślnie

    Cytat Napisał Klonek Zobacz post
    Zmień wtryskiwacz na próbę i prawdopodobnie będziesz miał odpowiedź.
    Będę chciał to wynegocjować z @sdero przy okazji czipa

    Cytat Napisał maciek 2 Zobacz post
    o widzisz umnie to samo na 4 cylindrze leci do +2.ale i jest tam słabsza kompresja bo ma 28,a na innych jest po 30 na zimnym na gorącym nie wiem.

    - - - Updated - - -

    dodam ze zawory ustawiane bo mam 8v,na zimnym korekty idealne praktycznie 0 a pod obciążeniem niewiem nie umie logować by wstawić tu. jest tylko jeden objaw czarny bąk jak jest zimny i zmieniam z 1 na 2 to wtedy zadymi

    - - - Updated - - -

    do kolegi z CONMIR mam za daleko by dobrze posprawdzał co i jak.
    Też mam daleko. 300 kilosów w jedną stronę. Ale i tak prędzej czy później do niego trafię
    Czy to w moim przypadku wina kompresji, nie wydaje mi się. Gdyby tak było, korekta zwiększała by się liniowo w całym zakresie temperatur rozgrzewanego silnika. Tymczasem u mnie jest tak, że punktem krytycznym są 73 stopnie C. Do osiągnięcia tej temp. korekty podczas jazdy są wzorowe. Problem zaczyna się tuż po przekroczeniu tej nieszczęsnej temp 73 stopni. Poniżej dzisiejszy log z trasy. Mam lekko niedogrzewający termostat (przedzmianowy) gdzie każde włączenie dmuchawy skutkuje obniżeniem temperatury silnika poniżej 70 stopni, a tym samym ma wpływ na korekty. Taką próbę z włączoną i wyłączoną dmuchawą wykonałem kilkukrotnie aby jak najlepiej zobrazować problem. Popatrzcie sami:

    Zrzut:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Korekty.jpg
Wyświetleń:	146
Rozmiar:	110.4 KB
ID:	251527

    Logi temperatury, obrotów oraz korekt w pliku .csv:

    logi 21.10.2018 korekty.rar
    Ostatnio edytowane przez Casio ; 21-10-2018 o 17:08

  10. #2900
    ZBANOWANY Świeżak
    Dołączył
    08 2018
    Mieszka w
    https://t.me/pump_upp
    Auto
    fiat panda 1.3 mjet
    Postów
    97

    Domyślnie

    Panowie czy korekty na zimnym silniku
    1. 4
    2 .-1,5
    3. 1,5
    4. -4
    Po paru minutach spada z 4 na 2 a na rozgrzanym są ok 0,2 do 0,6
    Może powodować kopcenie na siwo jak lokomotywa ,po odpaleniu nocnym lub postoju nawet dwu godzinowym ? Dym jest gryzący.
    Oleju,płynu nie bierze, egr czysty.
    Ostatnio edytowane przez rustin ; 21-10-2018 o 21:41

Podobne wątki

  1. [159] Poradnik do Korekty Wtrysków
    Utworzone przez Fryta118 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:28
  2. KOREKTY WTRYSKÓW 1.9 jtd 16v
    Utworzone przez Michał 12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2015, 16:34
  3. korekty wtrysków
    Utworzone przez Bartol w dziale 147
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 07-06-2015, 13:15
  4. [159] Korekty wtrysków.
    Utworzone przez zahmitokersoken w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-12-2014, 21:16
  5. Korekty wtrysków 1,9 mJTD 16 V
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-10-2013, 08:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory