rozrząd był wymieniany zaraz po zakupie, właśnie dlatego, że w książce serwisowej nie było info o wymianie. osoba od której kupowałem pytana potwierdziła, że nic przy rozrządzie nie robiła.
Aha, a to był pierwszy właściciel? Bo aż trudno w to uwierzyć, że napęd rozrządu w dieslu tyle wytrzymał.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Moja ma 190. Napasku nie widać żadnych napisów. Nakrecilem już 10 000. Rozrządu nie wymieniłem. Oleju też nie. Zemści się czy nie?![]()
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Tak. pierwszy właściciel. co do paska i diesla, to z innej bajki, w instrukcji peugeota 1,6HDi 110km jest zapis 240kkm lub 10 lat, w przypadku eksploatacji w "trudnych warunkach" - cokolwiek by to nie znaczyło 180kkm lub 10 lat.
Myślę że bez obaw możesz dalej kręcić a jednocześnie powoli ogarniać jakiś porządny słupek co by później nie trzeba było długo szukać![]()
Tak naprawdę to wydaje mi się że pasek może się zerwać przez zatarta pompę wody albo rolkę. Sam z siebie nie pęknie raczej. Ja zawsze wymienialem rozrząd a teraz jakoś nie mam wizji na to.
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Starzenie się elementów gumowych oczywiście nie dotyczy pasków rozrządu? 20 letnich opon też nie wymienisz bo mają bieżnik powyżej 1.6mm?
Była: Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.0 JTDM 16V Turismo 170KM - Alfa Rosso Jest: Avensis 2.0 CVT
Czy za tą cenę to pewny zakup w sensie oryginalności?
https://allegro.pl/oferta/rozrzad-al...tdm-7725722386
https://allegro.pl/oferta/rozrzad-po...157-7354778072
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.