Zbiorniczek się wymienia gdy oderwie się sitko od podstawy.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Zbiorniczek się wymienia gdy oderwie się sitko od podstawy.
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Przed odłączeniem obu węży, trzeba poluzować metalowe opaski - a czy one się potem dadzą zacisnąć, czy trzeba szykować jakieś nowe? Głupie pytanie, ale nigdy nie ruszałem tego typu opasek/zacisków
Możesz je potem ponownie założyć. Tylko ze starymi wężami jest tak, że są już odgniecine i mogą później przepuszczać. Akurat w tym miejscu nie ma dużego ciśnienia, więc możesz obserwować.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
A to wiadomo, najwyżej skręcane opaski kupię jeśli będzie się pocić - tak jak mówisz, ciśnienie tam nie jest za duże. Irytuje mnie już trochę to auto, łapię ostatnio wszystkie typowe bolączki 159/Brery
Powiedzcie mi czy do 2.4jtdm to jest ten przewód, chodzi o ten co idzie nad alternatorem do pompy. Bo cena cos niska a u mnie juz delikatnie sie poci bo standarodowo gnije na tym zagieciu
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Prze...2.4-JTDM/20345
50504346 to jest nr tego co szukasz.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Mam pytanie czy każdy zbiorniczek posiada sitko?
Mój zbiorniczek niema sitka a płyn jak odkręcę korek to nie widać aby się buzował, spokojna tafla jest.