Moje auto jest z 6 września 2016 przełącznik ma 3 styki race działa numeru części nie odpisałem
W trybie D N A biegi działają w manualu i automacie normalnie
W trybie race tylko automat
Łopatki nie działają
Manetka też
Jak jest ustawiony na automat wyświetlacz pokazuje prędkość
Ja przełączę na manual pokazuje nr.biegu
Ręcznie nie da się biegu zmienić a automat działa w obu trybach
Jutro dopiszemy dodatkowe bity 115 z 14 na 16 i 157 z 00 na 01 może to pomoże I uzyskam pełny RACE
Teraz mam tylko zmieniony bajt 88 z AC na CC.
To wszystko co wiem w temacie RACE
moja alfa to 2.2 180 km
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio edytowane przez klag3 ; 04-08-2019 o 18:09
Dzień dobry,
Czy ktoś z Was zastanawiał się nad obszyciem deski i boczków drzwi skórą, tak jak to ma miejsce w opcji do wersji Veloce? Dostałem dobrą propozycję na fajny konfig i chciałem dorzucić tę opcję do super, ale okazuje się, że jest dostępna tylko dla Veloce. W cenniku ta opcja kosztuje 4000 złotych.
Może jakiś niezależny warsztat byłby w stanie uzyskać podobny efekt.
Obawiam się tego, że po wyjęciu całej deski do obszycia po ponownym montażu będzie mi skrzypiec jak w 10-letniej Lagunie
Ktoś może wypowiedzieć się w tym temacie?
Ostatnio edytowane przez Farfocel ; 04-08-2019 o 19:21
Jakoś tak z braku lepszego zajęcia poszedłem do garażu i jak zacząłem oglądać podłokietnik i przymierzać się do wyjęcia tych wszystkich plastików to w 30 minut dostałem się do przełącznika DNA. Więcej czasu zajęło mi jego rozebranie wg opisu [MENTION=20089]epsonix[/MENTION] (ukłony). Nie było to proste, potrzebne są 3 lub nawet 4 ręce. Ale jakoś poszło. Mam wszystkie styki potrzebne do aktywacji RM, plastik wyciąłem, chociaż nigdzie nie znalazłem, który to. Chyba jednak dobrze trafiłem, bo przełącznik ma już 4. pozycję. Oczywiście, ciesząc się, że nic nie połamałem, byłem tak zadowolony z siebie, że zmontowałem wszystkie plastiki i podłokietnik bez wsadzenia kostki ręcznego. Tak więc przećwiczyłem wszystko ponownie (przynajmniej do wyjęcia plastki z przyciskiem hamulca. Teraz mogę to robić jak ten Lio. Niestety, to nie koniec wpadek. Podczas proxy, jakoś nie zauważyłem, że MES zażyczył sobie zmiany adaptera. I zaczęło się: to nieudane, tamto nieudane - przekroczono limit czasu (Y klikałem ale robiłem jeszcze coś innego więc komunikat o adapterze po prostu uszedł mojej uwadze. Efekt był taki, że RM się włączało ale wracało do D, licznik przebiegu migał. W związku z tym postanowiłem wrócić do punktu wyjścia (z softem) i jutro podejść do tematu ponownie. I wtedy zobaczyłem komunikat dot. zmiany adaptera. Tak więc wiem, że przełącznik działa, a jutro, jak uda mi się wrócić jakoś po ludzku z firmy, spróbuję ponownie.
Pewnie jutro podejmę kolejną próbę, wróciłem do fabrycznego softu (już z właściwymi adapterami) i jest ok. Tak więc spał będę spokojnie, zwłaszcza że spożyłem dwa piwa. A robota po piwie nigdy nie kończy się powodzeniem.
tez jal grzebie przy alfie to biore piwko, nie stresuje sie tak ze polamie jakies plastiki i wbrew pozorom robota jakos idziebez bym zbyt kombinowal i za dlugo sie przymierzal
Panowie, udało się, aktywowałem Race na oryginalnym przełączniku. Potwierdzam manetki działają do trybu D, w Race tylko automat. Pozostaje mi tylko dołożyć kamerę cofania, która już czeka na instalację i będzie wszystko czego potrzebuję. Przynajmniej na razie..)
AR Giulia 2.2 2016 ZF8
Tylko 88 zmieniłem,
Przesyłam oryginalne bity jakie mam:
30 34 36 32 30 30 30 39 32 33 34 4F 55 54 50 55 54 2D 53 49 54 20 16 07 18 4F 0C 40 65 10 00 01 02 02 00 00 00 80 00 00 00 4B 0C 00 65 10 00 01 02 02 00 00 00 80 00 00 00 43 5D 2F 02 A9 83 07 F3 14 2B 81 07 40 10 10 0A A3 28 04 F2 01 35 73 14 01 4F 03 34 18 03 AC 24 19 23 07 00 A1 00 0A 3C 00 00 18 04 00 01 00 5B 98 9D 06 ED 05 51 00 01 70 14 3D 89 00 01 00 CA 00 B7 10 10 00 3D 49 00 03 12 F9 47 80 00 00 01 00 00 F0 20 00 1A 81 0A 00 00 00 00 00 0A 14
AR Giulia 2.2 2016 ZF8