Strona 48 z 167 PierwszyPierwszy ... 38394041424344454647484950515253545556575898148 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 471 do 480 z 1663

Temat: [Giulia/Stelvio] ACC, manetki Apple Car Play, Race Mode, kamera cofania Retrofit etc.

  1. #471
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    Chcia;bym na moment wrócić do Race Mode - dzisiaj zmieniłem ustawienia proxy na fabryczne (z bajtów 88, 115 i 157), a następnie zgodnie z sugestią kolegów zmieniłem tylko 88. Zrobiłem proxy (MES) i mam teraz komunikat "sprawdź silnik" i "Start/Stop niedostępny". Tak dla pewności, proxy robiłem z zdemontowanym boxem, wszystko było jak fabryka (no prawie, bo wiązka z bypassem została). Czy może to być skutkiem spadku napięcia na aku? MES po uruchomieniu silnika pokazuje na początku 12,8-12,9 a IBS 75%.

  2. #472
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    75% wg IBS i 12.8-12.9V w kompie to wysokie wartości (jak na ten dziwny system inteligentnego alternatora), SS działa do ~67%. Rozumiem że kolejne próby wł/wył stacyjki nic nie zmieniają? Jakieś błędy? Migający licznik?
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  3. #473
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Giulia 2.0
    Postów
    122

    Domyślnie

    Takie objawy mialem kilka razy po zapisie danych.

    Wyłącz auto, wyjdz, zamknij, poczekaj aż pozdejmuje napięcia z modułów (mysle 5 min to jest ok, slychac to, włącz. Powinno byc ok

  4. #474
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    No właśnie profilaktycznie jest podłączony do prostownika, za chwilkę pójdę i zobaczę. Raz już faktycznie błędy, a w zasadzie komunikaty, bo błędów w systemach brak, zniknęły. Oczywiście zrobiłem drugie podejście do zmiany bajtów i wróciło. Za pół godziny będę wiedział.

    Ale najsmutniejsze jest to, że RM nadal po kilkudziesięciu sekundach się wyłącza. Czyżby jednak przełącznik?
    Ostatnio edytowane przez prezes-tk ; 07-08-2019 o 15:55

  5. #475
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    wyłącza się tylko jak wariujesz czy normalna jazda? ja jechałem dzisiaj z 10min z Race, ale nie wariowałem nic bo nie było gdzie - opcji wariowania nie mam przećwiczonej bo muszę mieć jakieś bezpieczne miejsce na takie sprawy.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  6. #476
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    Komunikaty zniknęły - zapomniałem o sprawdzeniu błędów w BCM - a było kilka, raczej po próbach programowania, bo wcześniej było czysto. Jeśli chodzi o RM to bodajże w ub. piątek, po pierwszej próbie raz ruszyłem tak, że wiedziałem, że to działa, poza tym przypadkiem o żadnej wariacji mowy nie ma bo wyłącza się po kilkudziesięciu sekundach, nawet jak auto nie ruszy. Odpalam silnik, przełączam w RM, na wyświetlaczu pokazuje Race, wraca do radia, na zegarach jest ESP off, wykrywanie kolizji off i po ok. 20-30 sek. po prostu widzę, że kreska pod ekranem robi się niebieska (N), gasną kontrolki ESP i kolizji, i to by było na tyle. Teraz wróciłem do fabrycznych nastawów i myślę, co dalej. Może ktoś pomyśli ze mną. Zastanawiam się nad nowym przełącznikiem z Q. Czy ktoś może napisać, czy jego kostka jest taka sama jak w standardzie? Bo tam chyba poza RM jest zmiękczanie amorów. Może ktoś ma takie coś na wypożyczenie to podłożę i sprawdzę. Musicie sobie wyobrazić, jaka była radocha, jak zaświecił mi się RM pierwszy raz na ekranie. Nawet nie zauważyłem, kiedy się przełączyło w N, tylko tak mi jakoś słabo szła Giulia. Zdejmowanie plastików mam opanowane już perfekcyjnie (przez zapomnienie podłączenia ręcznego ). Jak będę zdesperowany to zamówię nowy, najwyżej, jak już bym się poddał to wystawię na sprzedaż.

  7. #477
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,584

    Domyślnie

    rozumiem że po aktywacji Race, zrobiłeś kilka włączeń/wyłączeń stacyjki, potem usunąłeś błędy wszystkie (u mnie za pierwszym razem nie usunął błędów w BSM (ABS/ESC)) potem 3 kalibracji w BSM zrobiłeś?

    co do przełączników to mój i kozak-a na pewno są ori race. w razie czego nie kup tych nowego typu z selektorem monostabilnym. przycisk amorków nie przeszkadza - sam mam (tzn ja rozebrałem i przełożyłem zaślepkę przycisku jak i górny tależyk tak że nie widać że jest RACE), ale graty wszystkie są w przełączniku.
    To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.

    Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.

  8. #478
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,433

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    rozumiem że po aktywacji Race, zrobiłeś kilka włączeń/wyłączeń stacyjki, potem usunąłeś błędy wszystkie (u mnie za pierwszym razem nie usunął błędów w BSM (ABS/ESC)) potem 3 kalibracji w BSM zrobiłeś?
    Kilka razy uruchamiałem silnik, usuwałem błędy ale w sumie nie jestem pewny, czy tylko z ECU czy też z BCM-a. Na pewno robiłem kalibracje x 3. A dzisiejsze problemy wynikały właśnie z błędów zapisanych w BCM, który ominąłem (nie pamiętam czy czyściłem je w piątek ale na pewno nie miałem takich problemów jak dzisiaj). Jutro chyba muszę porozmawiać z działem części dealera FCA w Słupsku.
    Przy programowaniu kierowałem się instrukcją od [MENTION=79678]kozak[/MENTION] ale jeśli możesz przesłać mi np. na prv opis tego, jak Tyto robiłeś, to byłbym wdzięczny. Nie chodzi mi o to, że instrukcja od kozaka jest zła ale czasem jak coś komuś tłumaczymy, w szczególności na piśmie i chcemy skrócić, można pominąć coś, co uważamy za rzecz oczywistą. A w weekend pewnie spróbuję po raz kolejny. Tak trochę bronię się przed zakupem przełącznika, bo może jednak zadziała. Wolę wydać te pieniądze na wyłącznik SS Twojej produkcji. No i nie po to przecież męczyłem się z rozebraniem swojego wg Twojej instrukcji żeby poszło to na marne. A łatwo nie było.
    Ostatnio edytowane przez prezes-tk ; 07-08-2019 o 20:13

  9. #479
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2016
    Auto
    Mito 1.4TB 155, Giulia 2.0TB 200 Super
    Postów
    557

    Domyślnie

    A moglibyście wydzielić temat race do oddzielnego wątku?

    Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

  10. #480
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bartas82
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Wlkp.
    Auto
    Giulia, Giulietta
    Postów
    892

    Domyślnie

    Jestem za!
    Pozdro,
    Bartas

Podobne wątki

  1. Retrofit nowego radia, dolożenie Android Auto / Car Play
    Utworzone przez epsonix w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 20-09-2023, 10:37
  2. Kamera cofania
    Utworzone przez SLukaS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-03-2023, 09:35
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. Apple Carplay w Stelvio
    Utworzone przez Stelviokrk w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-02-2018, 14:17
  5. Kamera cofania
    Utworzone przez Johny01 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 10:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory