Strona 71 z 295 PierwszyPierwszy ... 21616263646566676869707172737475767778798081121171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 2943

Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #701
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2020
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice
    Auto
    BMW X5 F15, AR Giulietta1,4 m-air, Ducati Multistrada 1200S, Monster 1200S
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cały czas zastanawiam się nad tym czy czekać na MY2020 i czy to co zostało poprawione jest aż tak znaczące. Generalnie zmiany w infotainment czy zmiany wizualne nie są jakieś powalające. Infotainment wyglądem zbliżony do tego z innych marek. Czy to przydatne, to nie wiem. Osobiście w BMW tego nie używam, jak również nie używam żadnych innych wodotrysków, które są w mojej ocenie bezsensownymi opcjami leczącymi ego właściciela. W zmianach, na które bardziej czekałem to były LEDy. To w BMW działają całkiem dobrze, szczególnie w nowszych modelach. Chociaż jakiś czas temu, z motocyklowego podwórka, miałem dużą satysfakcję jak znajomy wyznający religię BMW GS przyznał, że Multistrada ma lepsze światła
    Ostatnio miałem okazję dostać jako zastępcze nową 3-kę. Ilość błyszczącego plastiku, materiały wykończeniowe, zegary w formie wyświetlaczy naprawdę dupy nie urywają. Giulia przy niej to zupełnie inna liga
    Wracając do tematu, jest opcja Veloce TI z wyprzedaży rocznika w całkiem dobrej cenie - rabat ~21%. Samo TI ma już wiele, a ta dodatkowo lakier competizione red, pakiet carbon, pakiet asystent kierowcy plus, Harman Kardon i tempomat adaptacyjny. Samochód wygląda dla mnie świetnie i mam takie wrażenie, że X5 odejdzie z użytkowania. Pytanie czy do Giulii da się założyć hak, czasami potrzebuje zabrać Ducati

  2. #702
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2018
    Auto
    AR Giulietta 1.4 TB Sport + LPG Tartarini EVO 01
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Cytat Napisał MTS1200 Zobacz post
    Cały czas zastanawiam się nad tym czy czekać na MY2020 i czy to co zostało poprawione jest aż tak znaczące. Generalnie zmiany w infotainment czy zmiany wizualne nie są jakieś powalające. Infotainment wyglądem zbliżony do tego z innych marek. Czy to przydatne, to nie wiem. Osobiście w BMW tego nie używam, jak również nie używam żadnych innych wodotrysków, które są w mojej ocenie bezsensownymi opcjami leczącymi ego właściciela. W zmianach, na które bardziej czekałem to były LEDy. To w BMW działają całkiem dobrze, szczególnie w nowszych modelach. Chociaż jakiś czas temu, z motocyklowego podwórka, miałem dużą satysfakcję jak znajomy wyznający religię BMW GS przyznał, że Multistrada ma lepsze światła
    Ostatnio miałem okazję dostać jako zastępcze nową 3-kę. Ilość błyszczącego plastiku, materiały wykończeniowe, zegary w formie wyświetlaczy naprawdę dupy nie urywają. Giulia przy niej to zupełnie inna liga
    Wracając do tematu, jest opcja Veloce TI z wyprzedaży rocznika w całkiem dobrej cenie - rabat ~21%. Samo TI ma już wiele, a ta dodatkowo lakier competizione red, pakiet carbon, pakiet asystent kierowcy plus, Harman Kardon i tempomat adaptacyjny. Samochód wygląda dla mnie świetnie i mam takie wrażenie, że X5 odejdzie z użytkowania. Pytanie czy do Giulii da się założyć hak, czasami potrzebuje zabrać Ducati
    Skoro masz taką dobrą ofertę i nie zależy Ci bardzo na zmianach to nad czy się zastanawiasz?

  3. #703
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Tak jak kolega napisał, wszystko jest kwestią indywidualną. Jeżeli akurat dla Ciebie zmiany nie mają dużego znaczenia, a rabat ok i konfiguracja też bardzo fajna, to się nie zastanawiaj. Ten kolor daje radę, ja taki chciałem, ale to było jedyne to czego nie miała ta na stocku a rabat prawie 60 k i wziąłem. Czarny też daje radę w sumie

  4. #704
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2019
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti
    Postów
    28

    Domyślnie

    Cytat Napisał krist Zobacz post
    jeśli to nie tajemnica, ile mniej mięcej taka specyfikacja w my20?
    Nie wiem jaka będzie cena dokładnej ok 268tys bez rabatu. Rabat narazie to duża niewiadoma. Cena za wersje nie różni się od ceny z tamtego roku, zmieniają się jedynie opcje, Np niektóre pakiety się łącza, dochodzą inne opcje typu szyber dach w veloce ti, laminowane szyby, obszycia qv, ładowarka indukcyjna itp

  5. #705
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał MTS1200 Zobacz post
    Cały czas zastanawiam się nad tym czy czekać na MY2020 i czy to co zostało poprawione jest aż tak znaczące. Generalnie zmiany w infotainment czy zmiany wizualne nie są jakieś powalające. Infotainment wyglądem zbliżony do tego z innych marek. Czy to przydatne, to nie wiem. Osobiście w BMW tego nie używam, jak również nie używam żadnych innych wodotrysków, które są w mojej ocenie bezsensownymi opcjami leczącymi ego właściciela. W zmianach, na które bardziej czekałem to były LEDy. To w BMW działają całkiem dobrze, szczególnie w nowszych modelach. Chociaż jakiś czas temu, z motocyklowego podwórka, miałem dużą satysfakcję jak znajomy wyznający religię BMW GS przyznał, że Multistrada ma lepsze światła
    Ostatnio miałem okazję dostać jako zastępcze nową 3-kę. Ilość błyszczącego plastiku, materiały wykończeniowe, zegary w formie wyświetlaczy naprawdę dupy nie urywają. Giulia przy niej to zupełnie inna liga
    Wracając do tematu, jest opcja Veloce TI z wyprzedaży rocznika w całkiem dobrej cenie - rabat ~21%. Samo TI ma już wiele, a ta dodatkowo lakier competizione red, pakiet carbon, pakiet asystent kierowcy plus, Harman Kardon i tempomat adaptacyjny. Samochód wygląda dla mnie świetnie i mam takie wrażenie, że X5 odejdzie z użytkowania. Pytanie czy do Giulii da się założyć hak, czasami potrzebuje zabrać Ducati
    Ja też miałem niezłe "myślenice" i też zastanawiałem się nad nową Veloce Ti z 2019 za nieco ponad 200 tys ale ostatecznie kupiłem lekko używaną Super z początku produkcji (gość kupił w salonie marcu 2018r) z 3-miesięczną gwarancją fabryczną za nieco ponad 100 tys. Stwierdziłem,że Ti wygląda mega ale w tej cenie mam dwie moje Giulie a to już trochę przesada Jak dobrze pójdzie to przerobię sobie moją wizualnie na Veloce Ti a osiągowo może nawet lepiej
    Co do nowości 2020 dla mnie to też trochę za mało,żeby mnie zszokowało. Poznaję się ze starym infotainment`em ale jak dotyczas jestem pozytywnie zaskoczony i fajnie mi się obsługuje joystickiem. Flagę włoską sobie dokleję
    Ostatnio edytowane przez duke75 ; 06-01-2020 o 19:39

  6. #706
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    Nie można chyba tak to porównywać, nowej Veloce do dwuletniej super, wiadomo że cena będzie inna bo dochodzi utrata wartości. Przy dwuletniej Veloce różnica w cenie byłaby duużoo mniejsza. Jak nie zależało Ci na nówce to dobra decyzja o zakupie zadbanej używki ale niektórzy chcą nówkę i tyle.
    Jak dla mnie wersja Super jest wystarczająca, plus że ma napęd tylko na tył. Dobrze, że udało Ci się kupić w tak dobrej cenie sztukę jeszcze na gwarancji, sprzedający musiał mieć niezłe ciśnienie na szybką sprzedaż Mówił dlaczego sprzedaje tak świeży wóz ?


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  7. #707
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Sprzedający chce kupić mieszkanie. Auto prześwietlali w ASO przez 2 godziny i nic nie znaleźli. NIe ma ryski w srodku ani na zewnątrz. Dziś ją myłem to nawet jednej ryski na rantach felg nie ma. Jak sama nazwa mówi, jest Super
    Wiadomo,że ciężko porównać nowy do używki ale uwierz mi, męczyłęm temat kilka miesięcy W tamtym roku byłem o włos od kupienia nowej, przepięknej Veloce 2.2 210 KM i w ostatniej chwili sie wycofałem. Stwierdziłem,że jak mam kilka alf to jedna z nich nie może za bardzo dominować wizualnie czy osiągami bo przestaniesz jeździć innymi. Mój kumpel kupił Giulie Q to jego dwie pozostałe alfy zachodzą pajęczynami w garażu. A nie są to słabe dizelki tylko 147 GTA czy 155 z 350- konnym piecem.
    Gdyby to było moja jedyna alfa też pewnie byłaby to Q a tak to trzeba troszkę wyważyć decyzję.

  8. #708
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

    Bardzo dobrze, że nie wziąłeś Veloce w klelocie, to by była dopiero wtopa Ideałem byłoby Veloce 2020 z napędem tylko na tył w benzynie ale kosztowo Twój zakup dużo rozsądniejszy. Szczególnie jak stan tak dobry, to było warto. Nie nastawiałbym bym się tylko na tak krótkie użytkowanie bo po Giulii Alfa długo nie wypuści tak dobrego wozu


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #709
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Masz rację, ten silnik 2.0 jest tak fajny i stosunkowo mało pali,że Diesel trochę słabo wypada, szczególnie w Alfie. Jak zobaczyłem wersje Veloce Q2 w najnowszym cenniku to mi się oczy zaświeciły ale postanowiłem kupić możliwie tanio, możliwie fajne auto i mam nadzieję,że podjąłem dobrą decyzję.

  10. #710
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2018
    Auto
    forester xt
    Postów
    71

    Domyślnie

    Cytat Napisał duke75 Zobacz post
    Masz rację, ten silnik 2.0 jest tak fajny i stosunkowo mało pali,że Diesel trochę słabo wypada, szczególnie w Alfie. Jak zobaczyłem wersje Veloce Q2 w najnowszym cenniku to mi się oczy zaświeciły ale postanowiłem kupić możliwie tanio, możliwie fajne auto i mam nadzieję,że podjąłem dobrą decyzję.
    Co wy tak wszyscy jesteście za RWD, czy to wynika że z tego że Q4 odbiera przyjemnośc z jazdy? ja do tej pory mialem dwa Subaru w Legacy na manulau to był ideał, w Forku Xt automat już tak fajnie nie jest, wyraźna tendencja do rycia przodem no i ciężka w nadsterowność wejsć ale mimo wszystko zimą łatwiej. Alfami nie jeździłem ale mówią że Q4 to z przeagą na tył i dołączanym przodem wiec nie do konca rozmiem? ze ciężki? no chyba że jesteście purystami i tylko RWD was interesuje. Ja zimą zwłaszcza w wersji Q miałbym pewnie obawy przy tej mocy i jakby byłmwybór to bym chyba wolał Q4? o co chodzi jak to jest z tym napedem Q4?

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory