W katalogach pompa wychodzi ta sama do wszystkich jednostek - TRW PMA206 (25,4). Nawet Smarki na niej śmigaja. Dziwne, ale prawdziwe (nawet bez Brembo). Czy w oryginale też tak było?
W katalogach pompa wychodzi ta sama do wszystkich jednostek - TRW PMA206 (25,4). Nawet Smarki na niej śmigaja. Dziwne, ale prawdziwe (nawet bez Brembo). Czy w oryginale też tak było?
Jak Ci auto mocno nurkuje przy hamowaniu, to zmien amortyzatory w pierwszej kolejności. Wszystkie. Jak wymieniłem tylko z tyłu, to z kolei zaczęły hamulce łapać szybciej niż przód. Zmieniłem też przód, i inne auto.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Hehe..... wymieniem sprężyny na Eibach, amorki też nowe Sachs....
Nie zmieniło się nic. Jak nurkowała tak nurkuje
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
![]()
Ostatnio edytowane przez Bzdura_ ; 24-01-2020 o 11:09
To zakładaj z tyłu te większe heble i zdaj relację![]()
Trochę to pewnie portwa ale jak tylko mi się uda to zdam relację
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem poza efektem placebo nic nie uzyskasz. Zwiększysz siłę hamowania to szybciej stracisz przyczepność i zacznie interweniować ABS.
Nurkowanie przodu to efekt bezwładności pojazdu i podatności przedniego układu amortyzacji a nie mocniejszego przytrzymania tyłu. Tym bardziej, że przytrzymanie tyłu to walka z utratą przyczepności lżejszej i odciążonej tylnej osi.
To właśnie to co pisze tomtrz pomaga. Ty z kolei twierdzisz że po utwardzeniu przodu nie ma efektu. Więc odnoszę wrażenie że szukasz kwadratowych jaj![]()
nie mniej jednak swap ciekawy dla samego wyglądu więc czekamy![]()
Chyba chcesz mi na siłę wmówić że 166 ma po prostu beznadziejne hamulce i nie ma sensu i możliwości aby je poprawić. Jakoś 146, GTV, Delta, Giulietta i wiele innych mogą normalnie hamować więc problem jest do rozwiązania tylko trzeba znaleźć istotę problemu.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Moim zdaniem kolego istotą problemu są gabaryty auta, i jego specyfikacja . Czyli ciężki przód przy dość lekkim tyle dodatkowo zawieszenie zestrojone na komfort a nie sport. To jest limuzyna nie ma sensu porównywać do 145, gtv czy 156. 166 z Brembo z przodu hamuje bardzo dobrze a to że przod auta nurkuje to moim zdaniem kwestia j.w. Możesz próbować dać coś lepszego na tył może poszukaj czegoś z volvo s80II v70 III te same średnice otworów 5x108. Ale obawiam się że, tego typu modyfikacja pochłonie Ci sporo siana a efekty o ile będą to nieznaczne. Ja po przesiadce że 156 2.5v6 również musiałem przyzwyczaić się do charakterystyki hamulca w 166 mimo iż tam nie było Brembo odnosiłem wrażenie że, 156 hamowała lepiej, a że miałem obie alfy jeszcze przez pewien czas to zrobiłem test bo cały czas wydawało mi się że,w 166 hamulec jest jakiś taki gumiasty i ze mimo brembo hamuje slabiej. Na zamkniętej drodze prędkość 80km/h wyznaczona linia ja w 166 kumpel w mojej 156 efekt 156 zatrzymała się o długość auta dalej jak 166 test powtórzony 3krotnie wyniki zbliżone. Mimo że,siedząc w niej wydawało mi się,że hamuje słabiej...
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Było
AR 156 1.8ts
AR 156 2,5V6
FIAT CROMA II 1.9 150KM automat
JEST
AR 166 3.2V6 FL
VOLVO V70 III 2.0F 2010r
Kolega ma A6 i robił swap hamulców z RS6 najpierw założył sam przód i efekt był taki jak u mnie. Dopiero po dołożeniu tyłu wszystko wróciło do normy.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka