Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Turbina

  1. #11
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    14

    Domyślnie

    Dzięki wielkie za podpowiedz

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jambo
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    wyspy
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTD 16V -195HP
    Postów
    367

    Domyślnie

    na zwykłym turbo w 1.9 16v po programie wyszło 195km , jaki jest sens robić hybryde i stroić od nowa auto ?
    Jakie macie panowie odczucia po tych hybrydach ?

  3. #13
    Annatar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jambo Zobacz post
    na zwykłym turbo w 1.9 16v po programie wyszło 195km , jaki jest sens robić hybryde i stroić od nowa auto ?
    Jakie macie panowie odczucia po tych hybrydach ?
    Ja np. po zakupie i koniecznych naprawach zrobiłem pierwszy program pod auto: próbny i "spokojny". Aktualnie można powiedzieć, że etap 2: kolejne przeróbki mechaniczne i cel 215km/480nm. Na zwykłej turbinie raczej nieosiągalne, przy czym nie chciałem kupować innej tylko mieć oryginalną. Co dalej, zobaczy się. Wniosek: wszystko zależy kto czego oczekuje i na czym mu zależy.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jambo
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    wyspy
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTD 16V -195HP
    Postów
    367

    Domyślnie

    Jak da mnie wniosek jest taki , że jeżeli ktoś nie planuje ostro dłubać i modyfikować to hybryda jest totalnym bezsensem .
    Bo na zwyklym turbo można spokojnie osiągnąć maximum w podstawowej konfiguracji osprzętu .
    A nawet wydaje mi się (może mylnie) że poprzez większy otwor może pojawić się turbo dziura . A czy jakość turbin hybrydowych vs regenerowanych ( oczywiście na poziomie) jest tu zaletą ... nie jestem pewny

  5. #15
    Annatar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jambo Zobacz post
    Jak da mnie wniosek jest taki , że jeżeli ktoś nie planuje ostro dłubać i modyfikować to hybryda jest totalnym bezsensem .
    Właśnie tak, pełna zgoda (i tak też mi mówił tuner, gdy o to pytałem).

    Co do turbo dziury: przy hybrydzie i odpowiednim wystrojeniu jest możliwe jej zniwelowanie (przynajmniej z takimi informacjami się spotkałem, zob. niżej).

    Co do jakości: oczytałem się, pytałem i każdy ma inne zdanie. Na pewno jak chwilę pojeżdżę na hybrydzie to wyrażę swoje.

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    Postów
    347

    Domyślnie

    Dobra, ale co ze skrzynią M32? Zniesie te Nm?

  7. #17
    Annatar
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfi Zobacz post
    Dobra, ale co ze skrzynią M32? Zniesie te Nm?
    Z tego, co się orientuje (czytaj: co wyczytałem po forach, zwłaszcza tutaj), to raczej średnio, choć zdarza się, że komuś trzyma po znacznym zwiększeniu mocy. Dużo zależy od stanu technicznego i tego jak ktoś prowadzi. Niby regenerowałem m32, niby wszystko jest dobrze, ale liczę się z tym, że po kolejnym programie może być konieczna zamiana np. na F40 (też nie od razu, tylko jak się poprzednia rozsypie).

Podobne wątki

  1. [GTV] turbina do 2.0 V6 TB
    Utworzone przez punkt w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-04-2017, 23:21
  2. Turbina
    Utworzone przez Qubus24 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 19-04-2012, 17:38
  3. Czy to turbina?
    Utworzone przez ali w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-08-2010, 09:49
  4. turbina
    Utworzone przez tomasz switala w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-08-2010, 19:05
  5. turbina
    Utworzone przez tomasz switala w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 19:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory