Temat: Zakup Stelvio/Giulia po faceliftingu

  1. #1641
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Firste
    Dołączył
    10 2017
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio FE 280 KM
    Postów
    650

    Domyślnie

    Cytat Napisał Shimmy Zobacz post
    Czyżby polift miał Android Auto na cały ekran? Brawo Alfa, chociaż tego nie popsuli
    A co jest na minus w poliftach?

  2. #1642
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jml
    Dołączył
    08 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia 2.0 TBi 200KM
    Postów
    453

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    No i stało się Giulia Business 2.0 RWD MY'2020 skonfigurowana bez konfiguratora odebrana dzisiaj i prosto z salonu udałem się na wycieczkę do Częstochowy do kolegi [MENTION=80009]Kolpak[/MENTION] ( pozdrawiam serdecznie ) na zmiane obuwia z seryjnych 17 na 19. Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Nie bede sie szczegolnie rozwijal bo kazdy wlasciciel zdaje sobie z tego sprawe ale uklad kierowniczy i skrzynia w tym aucie to mistrzostwo. Jak to powiedzial Clarkson w ktoryms z testow Giulii uklad kierowniczy jest wrecz telepatyczny Zmiany infotainmentu rowniez na plus, choc za duzo sie nim nie zajmowalem bo tak jak mowie wsiadlem w salonie podpialem android auto, google maps, tidal i w droge. Nie jezdzilem tez wczesniej z adaptacyjnym tempomatem - swietna sprawa. Osiagow rzecz jasna nie potestowalem bo silnik swiezutki, tak wiec max 2-3k obrotow, co w zupelnosci wystarczylo na S-ki bo przy 125 mialem ponizej 2k obrotow. Nie sadzilem ze bede kiedys korzystac z trybu A ale w sumie na tempomat ma on sens. Czerwone przeszycia na fotelach i wstawki robia mega robote IMO, jak dla mnie must have jesli bierzemy nizsze wersje wyposazenia, doplaca sie tylko 500 bo przeszycia ida tylko razem ze sportowa kierownica i drazkiem zmiany biegow, ktore wowczas tez sa obszyte czerwona nicia.

    Szereg modyfikacji juz z grubsza zaplanowany takze pewnie sie podziele jak cos przy niej nowego dlubne.

    fotki pogladowe
    Załącznik 268904Załącznik 268905Załącznik 268903Załącznik 268902


    pozdro
    Niby niewielkie zmiany ale kozacka ta business! Detale robią różnicę. Felgi też sztos. Gratulacje zakupu i szerokości!

  3. #1643
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Shimmy
    Dołączył
    04 2019
    Mieszka w
    PO/ERA
    Auto
    Giulia B-Tech+
    Postów
    908

    Domyślnie

    Cytat Napisał Firste Zobacz post
    A co jest na minus w poliftach?
    Bardziej miałem na myśli, że nie olali tematu i nie zostawili wąskiego widoku z logiem AA na boku

  4. #1644
    Użytkownik Świeżak Avatar median09
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Kraków/Bielsko-Biała
    Auto
    AR Giulia Veloce TBi Q4 2017r.
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał Firste Zobacz post
    A co jest na minus w poliftach?
    Jak dla mnie brak pokrywki na kubki na konsoli środkowej i kierownica ma taki jeden dziwny element na dole w wersji nie Q - czarny prostokątny element plastikowy. Reszta chyba wszystko na plus Wersja business chyba najmocniej zyskała, bo te przedliftowe były mocno średnie w środku, a teraz naprawdę jest ładniej i można dobrać czerwone boczki/przeszycia + duże ekrany w środku w standardzie.
    Ostatnio edytowane przez median09 ; 05-05-2020 o 16:19

  5. #1645
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    [MENTION=23389]method[/MENTION] jesteś jutro w pracy? Jak tak to daj znać, chętnie obejrzę z bliska

  6. #1646
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    [MENTION=81445]Kurynio[/MENTION] pracuje zdalnie caly czas ale bede w okolicy w ciagu dnia jutro to zajade

    Cytat Napisał median09
    Jak dla mnie brak pokrywki na kubki na konsoli środkowej i kierownica ma taki jeden dziwny element na dole w wersji nie Q - czarny prostokątny element plastikowy. Reszta chyba wszystko na plus Wersja business chyba najmocniej zyskała, bo te przedliftowe były mocno średnie w środku, a teraz naprawdę jest ładniej i można dobrać czerwone boczki/przeszycia + duże ekrany w środku w standardzie.
    no ten element jest dziwny, sadze ze predzej czy pozniej beda zamienniki dostepne na jakims ali czy gdzies, np z aluminium. Wersja Business zyskala zdecydowanie. Poza fotelami z lepszym trzymaniem bocznym jak dla mnie ma wszystko co mi potrzeba, same fotele sa z reszta calkiem ladne wizualnie. KMy sobie odblokuje za 2k, felgi we wlasnym zakresie juz zmienilem bo na 17 biednie wygladala (a powiedziec ze 2019 wyjezdzala w standardzie na 16 ), AWD i tak nie chcialem bo to dodatkowe 100 kg. Czego chciec wiecej za ponizej 140 tys. z opcjami? Z podstawowymi zmianami, ktore mam zaplanowane wyjdzie mi 150 tys. - felgi, chip/box, wydech, sprezyny obnizajace
    Ostatnio edytowane przez method ; 05-05-2020 o 18:55

  7. #1647
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Gratulacje! Ta Business to już zupełnie inna wersja od poprzedniej. Mam podobne zdanie jeśli chodzi o fotele. Po co chcesz obniżać wersje RWD??

  8. #1648
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    2cm jest do obnizenia, wizualnie bedzie lepiej ale bardziej chodzi mi o sztywnosc, pierwsze wrazenia mam takie ze jest minimalnie za miekko, jesli finanse pozwola nie beda to same sprezyny a coilover kit od KW, jesli nie zadowole sie na poczatek samymi sprezynami tylko wtedy rebound nadal bedzie niezmieniony a to na nim mi bardziej zalezy
    https://www.kwsuspensions.net/produc...mance/10215026

    btw te zdjecia co wrzucilem wczesniej to samochod stal na lekkim spadku wiec strona lewa troche siadla, oceniam jakies 1-1,5 cm, na plaskim jak na moj gust przerwa do blotnika jest zbyt duza
    Ostatnio edytowane przez method ; 05-05-2020 o 18:59

  9. #1649
    Użytkownik Świeżak Avatar median09
    Dołączył
    06 2018
    Mieszka w
    Kraków/Bielsko-Biała
    Auto
    AR Giulia Veloce TBi Q4 2017r.
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    2cm jest do obnizenia, wizualnie bedzie lepiej ale bardziej chodzi mi o sztywnosc, pierwsze wrazenia mam takie ze jest minimalnie za miekko, jesli finanse pozwola nie beda to same sprezyny a coilover kit od KW, jesli nie zadowole sie na poczatek samymi sprezynami tylko wtedy rebound nadal bedzie niezmieniony a to na nim mi bardziej zalezy
    https://www.kwsuspensions.net/produc...mance/10215026

    btw te zdjecia co wrzucilem wczesniej to samochod stal na lekkim spadku wiec strona lewa troche siadla, oceniam jakies 1-1,5 cm, na plaskim jak na moj gust przerwa do blotnika jest zbyt duza
    Testowałeś sztywność na trybie D? Jest dużo sztywniej niż na N i A

  10. #1650
    Użytkownik Znawca Avatar duke75
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Kłaj/Kraków
    Auto
    AR Giulia Super; AR Tonale PHEV; Spider 916 3.0 V6, GTV 3.2 V6 "La Regina"
    Postów
    1,403

    Domyślnie

    Cytat Napisał median09 Zobacz post
    Testowałeś sztywność na trybie D? Jest dużo sztywniej niż na N i A
    No chyba nie na seryjnym zawiasie ?

Podobne wątki

  1. (Stelvio, Giulia) Tarcze nawiercane i rozmiary
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 15-12-2022, 17:10
  2. [Giulia / Stelvio] Przyspieszanie 0-100 km/h - reakcja na gaz
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 10-10-2018, 22:19
  3. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  4. [Giulia] Giulia, Stelvio czy może ....
    Utworzone przez jjokocha w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 22:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory