Proszę poczytać o skrzyni M32. Ta skrzynia wymaga wiecej oleju niż zalożył projektant - wyszło po latach praktyki. Trzeba zalać po korek rewizyjny, zakręcić i przez górny korek dolać ~ 0,5 L
Ach ta włoska technologia... W 159 były tylko dwa rodzaje skrzyń? M32 i M20? W 1.9 JTS jest M32?
Były jeszcze F40 i C635
Wysłane z mojego moto g(7) przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dzięki za odpowiedziA jak wleję za dużo oleju ponad stan to przypadkiem nie wyrzuci mi na sprzęgło?
Wyrzuci przez odpowietrznik przy wybieraku, na zewnątrz skrzyni.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Panowie, miał ktoś styczność z olejami Xado? Zamówiłem Fuchsa, ale nie mieli go na stanie i spytali czy może być właśnie Xado 75W90 bez żadnych dopłat. Stwierdziłem, że jak droższy, to może i lepszy, ale to się okaże. Lał ktoś to do M32?![]()
Generalnie chemię robią dobrą, sprawdź parametry i zobacz czy ma takie tak OE.
Planuję zabrać się jutro za robotę, chyba że nie zjadą mi oleje i filtry do silnika, nie chce mi się dwa razy zwalać osłony silnika. Chyba że istnieje jakiś sposób na spuszczenie oleju ze skrzyni bez zwalania jej w całości.