Tak. Lewe koło. Klocek z czujnikiem od środka, bez czujnika na zewnątrz. Drugi komplet tak samo ale przewód do uciecia bo czujnik jeden na całą oś.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Tak. Lewe koło. Klocek z czujnikiem od środka, bez czujnika na zewnątrz. Drugi komplet tak samo ale przewód do uciecia bo czujnik jeden na całą oś.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
"You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo
Ja miałem dwa komplety z czujnikami.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
"You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo
a to tez glupie ze tylko czujnik na 1 os...
Dlaczego? W założeniu układ ma jednakową siłę hamowania na każdej osi. Rozdział siły się różni między przodem a tyłem a nie prawa a lewa.. Chyba że w q4 jest inaczej.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
"You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo
No ok!
Dziekuje wszystkim !
tera uda siea jak nie to pewnie cos spierdoli sie i laweta xD
Taka rada: zanim zaczniesz cokolwiek głębiej robić, spróbuj najpierw wybić te 2 trzepienie trzymające klocki.
Jest bardzo możliwe, że się na tym zatrzymasz, bo one są często zapieczone na amen. Chyba, że były nie aż tak dawno ruszane.
Możesz , przecież po to jest między innymi [emoji3]
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
No tak![]()
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka