166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Magil kupiłem ten samochód w marcu więc nie wiem jakie brzmienie ma mieć tłumi. Ale gdy wsiadam i wciskam gaz to te mruczenie jest super.Po zakupie wracałem ponad 200 km i nie było głośno w środku.
Nie zakładam nowego tematu, ale mam inne pytanie:
czy ktoś przerabiał w 3.2 JTS fabryczne "barany" z katalizatorem, na wersję bez?![]()
![]()
Tutaj na forum chyba nikt ,gdybys chcial kolektory bez katow do tego silnika to firma Autolusso(Penrith) z UK robi takie a dokladnie gosc o imieniu Dan Cunningham.
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
A nie lepiej starym polskim sposobem wyciąć z baranów tego kata, wsadzić odpowiednią rurkę i owinąć bandażem? Bo taki miałem na to pomysł![]()
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Jeszcze Autodelta z Wielkiej Brytanii robi barany bez katalizatorów z kwasówki z mocowaniami pod oryginalne pampersy. Cena... ogólnie tyle to kosztuje, ale jak do 10+ letniego auta to nie widzę sensu w takim wydatku.
[MENTION=181]salatin[/MENTION], zasadniczo to mówię poważnie. Pytałem o "przeróbkę", a nie o wymianę. Nie wiem co w tym niestosownego? Producent zrobił już barany. Wystarczy wyciąć kata i wspawać coś w zamian. Oczywiście mówię o schludnej robocie, zgodnej z dobrą sztuką spawalniczą i obróbką metali. Co w tym złego*?
* - Nie jestem inżynierem od układów wydechowych, więc jeżeli jest w tym coś nierealnego do wykonania to proszę o informację![]()
[MENTION=82893]tomegm[/MENTION], jak dla mnie ceny Autodelty są oderwane od rzeczywistości - dla przykładu nasz polski FMIC produkuje kolektory do innych V'ek np. do Nissana 350 za 800zł...