A widzieliście te teksty szefa stellantis że marzy mu się coby jednak było to gtv?
Edit. To ceo alfy a nie całego stellantis.
https://www.motoring.com.au/alfa-rom...-cards-130033/
A widzieliście te teksty szefa stellantis że marzy mu się coby jednak było to gtv?
Edit. To ceo alfy a nie całego stellantis.
https://www.motoring.com.au/alfa-rom...-cards-130033/
Ostatnio edytowane przez Trevor ; 28-05-2021 o 19:26
Ty możesz kupować, ja mogę też kupować takie auto, ale z nas dwóch Alfa nie wyżyjeNiestety taki 'casual driver' nie zwraca uwagi na właściwości jezdne, on chce virtual cockpit, LEDy matrixy i inne bajery, za które jest skłonny słono przepłacić. Na zachodzie więcej auto sprzedaje się ze słabszą wersją silnikową, ale dużo lepszym wyposażeniem (winne są tutaj też oczywiście podatki eko związane z mocą/pojemnością).
Tak jak napisał [MENTION=19955]Luke77[/MENTION], jak dla mnie Giulietta też mogła pozostać, trochę odświeżyć technologicznie/elektronicznie i dalej by się sprzedawała.
To samo było ze 159, to samo robią z Giuliettą i zaraz pewnie to samo będzie z Giulią...
Pozdro,
Bartas
Niestety masz rację. Często bierze się to z tego, że ludzie po prostu nie jeździli lepszym autem i wydaje im się, że taki tablet na kółkach jedzie dobrze (przecież jedzie, hamuje i skręca), więc o co chodzi? Marki premium kojarzą im się z luksusem i prestiżem, a nie z lepszym prowadzeniem. Nawet ignorant motoryzacyjny jak pojeździ kilka miesięcy Alfą, to już nie chce "zwykłego" auta
Sprawdzone w najbliższej rodzinie, i wcale nie chodzi o jakąś Giulię czy inne GTA. Zwykła 147 z TS to już przepaść do większości kompaktów na rynku.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Dokładnie, tylko to przychodzi później. Najpierw trzeba takiego "statystycznego" kierowcę czymś zachęcić. Większość zwraca uwagę właśnie na "nowoczesne" rozwiązania. Dobrze, że zaczęli z tą gwarancją 5 letnią, ale jak taki Kowalski przeczyta kilka testów, że "odstający pod względem infotainment", "wyposażenie przestarzałe" itp. to nawet nie będzie brał tego pod uwagę i nie wsiądzie, żeby się przekonać jak to się prowadzi i w ogóle
Elektryfikacja dobije sprzedażowo Giulię i Stelvio, a szkoda, bo to piękne auta...
Zastanów się, czego byś chciał w Alfie, bo niestety może się to spełnićMoże kiedyś będziesz musiał wybierać między samymi tabletami na kółkach z cyfrowymi zegarami i jedynym wyróżnikiem Alfy będzie znaczek na przednim zderzaku. Wtedy będziesz miał Alfę skrojoną pod "casual drivera", ale niekoniecznie pod nas.
Nie od dziś wiadomo, że Alfa potrafi zaprojektować genialne auta, ale nie potrafi ich sprzedawać i na tym powinna się skupić, a nie na konkurowaniu z budżetowymi markami, bo w ten sposób może jedynie stracić tych klientów których jeszcze ma, zamiast zyskać nowych. Alfa nigdy nie była marką dla "casual drivera" i mam nadzieję, że tak zostanie nadal. Jakiś gust trzeba mieć, żeby wybrać Alfę
- - - Updated - - -
A jakie inne nowoczesne rozwiązania można zaproponować, jak się co 3 lata wypuszcza nowy model? Nowy tablet większy o 2 cale i nowe kolory cyfrowych zegarów wystarczą do wykupienia pakietu reklam na kolejne lata w prasie motoryzacyjnej. Ktoś wam wmówił, że to są "nowoczesne" rozwiązania i oczekujecie, ze wszyscy będą to małpować![]()
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)
Cudzysłów widział?To raz, dwa tylko że niestety nie wiem czy wystarczy taka sprzedaż jaką, gwarantują ludzie, jak to nazwałeś z gustem. A większość niestety właśnie kupuje dzięki takim pierdołom auto. Nie wiem jakbyśmy chcieli to tego nie zmienimy.
Rzygać mi się chce jak się ludzie jarają tymi eko tabletami, które wewnątrz zamiast zaprojektowanej deski rozdzielczej, zegarów, ergonomii mają dwa tablety wielkości telewizorów, a żeby zmienić temp. nawiewu czy cokolwiek innego trzeba zagłebić się w menu, podmenu i w tym samym czasie zjechać z drogi. Nie wiem skąd ten owczy pęd, ale obawiam się, że jesteśmy w zajebistej mniejszości...
No właściwie pomyślałem o tym to pisząc, ale chciałem uwypuklić bezsens i irracjonalność tego trendu. Z jednej strony asystent na asystencie, bo bezpieczeństwo przede wszystkim, a z drugiej strony wszędzie dotyk jak w telefonie, a korzystanie przecież z takowego podczas jazdy jest zabroniona... Kretynizm jak dla mnie.