Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 53

Temat: Czy możliwe jest by spalał gaz i paliwo?

  1. #21
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wesolatempra nie porównuj instalacji podciśnieniowej I/II generacji z wtryskiem LPG, w układach wtryskowych każdy wtrysk LPG posiada gumową uszczelkę w zaworze i gumowy zderzak wyhamowujący ruch tłoczka przy otwarciu wtryskiwacza, temperatura gazu poniżej 5stopni powoduje zmrażanie tych elementów co w krótkim czasie prowadzi do ich spękania i braku szczelności wtryskiwaczy. Sam reduktor cierpi najmniej z całego osprzętu.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Jaką min. temp gazu proponujesz ustawić?

    +10'C będzie wystarczające, czy lepiej wyżej ustawić próg powrotu na benzynę?

    Temp. cieczy do przełączenia na gaz = +35'C jest wystarczająca?
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Próg temp. reduktora na +35 stopni, próg temp. gazu bezpiecznie można na +5stopni.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Molto grazie
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Wesolatempra na dorbym, wydajnym reduktorze nie ma szans, żeby temperatura gazu spadała do wartości jednocyfrowych Jaki masz model reduktora u siebie?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Wesolatempra
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa - Żoliborz
    Auto
    AR 156 1.9 JTD (115+) '01 oraz AR 156 SW 2.4 (150+) '02
    Postów
    367

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    Wesolatempra na dorbym, wydajnym reduktorze nie ma szans, żeby temperatura gazu spadała do wartości jednocyfrowych Jaki masz model reduktora u siebie?
    No tego do końca nie ustaliłem

    Ale spadków ciśnienia przy garowaniu dużych nie mam

    A ustawić chcę na wszelki wypadek (jakaś awaria...), tak by wtedy nie dostało się właśnie wtryskom jak pisze GrzesiekK.
    "Mikołaj jak są ograniczenia, to zawsze sobie jedynkę z przodu dopisuje... ale i tak się ledwo wyrabia "

    Moje ex:
    Fiat Tempra 1.6 LPG '95, AR 156 1.8 TS + LPG '98, Opel Vectra C 2.2 DTI '03
    Moje aktualne:
    AR 156 1.9 JTD '01 - będzie na sprzedaz
    AR 156 SW 2.4 '02 - juz kupiona, się szykuje do jazdy.

    Polecam żaluzje od sąsiada: rolety warszawa

  7. #27
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    ja mam temperaturke ustawiona na +20 stopni

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  8. #28
    dududs
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    Spalanie zupy masz raczej w normie. Mi też tak pali przy ustawieniu na przejście na gaz przy 35*C.

    Pewnie zaraz mnie ktoś zlinczuje, ale w Hyundai'u Coupe przy identycznych ustawieniach auto brało 50-60zl benzyny miesięcznie max.. czyli o połowę mniej niż AR 156 2.0ts.. A auto przerzucało z PB na LPG zimą tam, gdzie alfa teraz z rana latem przechodzi.. czyli kolosalna różnica.. Alfa dłużej się nagrzewa...

    A wiec siemka Minciu.
    To nie jest norma!! Mieszkam pare kilometrów od Ciebie, czyli mamy takie same warunki a mi 50 złotych PB starcza na miesiąc spokojnie. Alfa fcale nie rozgrzewa się gorzej niż twoje Cupe (byłe)!! Wiem to na 100%. Mam ustawione na +35C i rano o 3ciej (czyli chyba jeszcze nawet noc jest), o tej porze roku jest jakieś +5 stopni C i mi bardzo szybko się nagrzewa i przeskakuje na LPG. Minciu wymień se może termostat, myślę, że to jest jego wina.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Problem w tym, że mi termostat otwiera się dopiero po przekroczeniu ponad 80*C (82-83*C) czyli jest tak jak jak go zaprojektowano A rozgrzewa się dłużej od HC, wiem bo wyjeżdżam Alfą z tego samego miejsca co wyjeżdżałem HC.. Alfa jak jadę w stronę miasta, przerzuca mi na LPG w okolicy TESCO jak jadę spokojnie... a zimnego nigdy nie katuję Dla porównania HC przerzucało mi na LPG pod tunelem. A koło TESCO dopiero jak było grubo poniżej 0*C Mało tego HC miał prawie 90*C kilkaset metrów za skrzyżowaniem od TESCO Alfa zdecydowanie się tak szybko nie nagrzewa

    Przy okazji sprawdziłem już nieco dokładniej, to 50zl starcza mi na jakieś 1000km.. czyli z 5zl na każde 100km muszę dopłacić. Ale zaznaczam, że auto odpalam często po kilka razy dziennie
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  10. #30
    dududs
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    1. Problem w tym, że mi termostat otwiera się dopiero po przekroczeniu ponad 80*C (82-83*C) czyli jest tak jak jak go zaprojektowano A rozgrzewa się dłużej od HC, wiem bo wyjeżdżam Alfą z tego samego miejsca co wyjeżdżałem HC.. Alfa jak jadę w stronę miasta, przerzuca mi na LPG w okolicy TESCO jak jadę spokojnie... a zimnego nigdy nie katuję Dla porównania HC przerzucało mi na LPG pod tunelem. A koło TESCO dopiero jak było grubo poniżej 0*C Mało tego HC miał prawie 90*C kilkaset metrów za skrzyżowaniem od TESCO Alfa zdecydowanie się tak szybko nie nagrzewa

    2.Przy okazji sprawdziłem już nieco dokładniej, to 50zl starcza mi na jakieś 1000km.. czyli z 5zl na każde 100km muszę dopłacić. Ale zaznaczam, że auto odpalam często po kilka razy dziennie
    1,To jak nie termostat to ja nie wiem ale na bank masz coś nie tak ja po odpaleniu zapinam pasy włańczam światła wyjeżdzam z podwórka i max 100m i mi przełańcza a mam ustawione na 35*C. Co do tem. otwarcia termostatu to wydaje mi się, że jest to 88*C

    2, Ja nie wiem na ile km 50zł mi starcza ale na miecha napewno. Odpalam 3-4ta rano next 12-13ta next 14 next 18,30 tj od poniedziałku do soboty nie liczac wedrówki do sklepu/CPN/kursik bez celu
    A średnio na miecha robie 1,5kkm

Podobne wątki

  1. Czy możliwe jest zapchanie się przekładni kierowniczej??
    Utworzone przez krzys-krzys w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-12-2019, 10:07
  2. Paliwo ON, co to jest?
    Utworzone przez kejml90 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 14-01-2016, 15:48
  3. [164] Czy możliwe jest zamarznięcie centralnego zamka?
    Utworzone przez Tytanowy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-12-2014, 10:17
  4. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 29-09-2012, 21:00
  5. nagłośnienie BOSE z alfy 156 do GTV- czy jest to możliwe?
    Utworzone przez h0se166 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-09-2011, 19:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory