Wydaje mi się ze raczej nie odetnie tego potem jak szybe
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Dlatego że tam nie ma miejsca nie wiem czy widziałeś jak wygląda oeginalna nakładka Ti od srodka
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
W tym wypadku użycie kleju do szyb jest bez sensu. Kup jakąkolwiek dobrą grubą taśmę dwustronną, żelową czy piankową. Będzie wystarczająca.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No właśnie zbyt gruba to raczej chyba nie może być nakładka nie będzie dobrze przylegać do progu wtedy. Chyba że źle mysle
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Widziałem bo takie mam - nakładka jest oryginalna, kupiona w ASO, tyle, że człowiek, który mi je zakładał, przytomnie stwierdził, że robienie otworów pod spinki, byłoby barbażyństwem, dlatego całe listwy są na klej do szyb, a kawałek jednej z nich, był odcinany od blachy - robił to, ten sam człowiek, który mi je zakładał.
A widzisz czyli masz orginalne nakladki założone tylko na klej. To zmienia postać rzeczy. ja mam orginalna wersję ti więc nie mogę tego dać na klej do szyb jak myślałem na początku. Bo mam mocowany na kołki plus śruby.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Skoro u mnie 100% mocowania jest na klej, to dlaczego uważasz, że zastąpienie kilku ze spinek, jest czymś innym - powiem więcej - w przypadku konieczności jej demontażu, dostęp do tej spoiny z kleju, będzie łatwiejszy niż u mnie - najważniejsze, żeby ten, który ewentualnie będzie to robił, wiedział jak postępować z klejem do szyb - chodzi o dokładne odtłuszenie i aplikator, bo u mnie za pierwszym razem "coś poszło nie tak" i dlatego w pewnym fragmencie, trzeba było lewą listwę odcinać i kleić na nowo.
Dlatego u mnie będzie tak ja fabrycznie tzn prawie Bo kołki i śruby zostają kwestią tylko tej taśmy.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka