Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Montaż haka holowniczego do 159 SW

  1. #11
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Chyba muszę zaopatrzyć się w hak... Interesuje mnie tylko opcja z wypinanym. Westfalia poza budżetem. Czy ktoś mogły się podzielić informacją (najlepiej ze zdjęciem) jak wygląda sprawa z jakością/użytkowaniem haków Auto-hak oraz Steinhof?
    W obu przypadkach montaż podobnie "inwazyjny", mam tylko wątpliwości jak patrzę na system wpinania kuli w produkcie Auto-hak.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  2. #12
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał magil Zobacz post
    Chyba muszę zaopatrzyć się w hak... Interesuje mnie tylko opcja z wypinanym. Westfalia poza budżetem. Czy ktoś mogły się podzielić informacją (najlepiej ze zdjęciem) jak wygląda sprawa z jakością/użytkowaniem haków Auto-hak oraz Steinhof?
    W obu przypadkach montaż podobnie "inwazyjny", mam tylko wątpliwości jak patrzę na system wpinania kuli w produkcie Auto-hak.
    Poszukaj używki. Ja za 600 zł kupiłem Westfalia razem z modułem i z wiązka. 600+montaż 500 nie jest chyba źle. Z wypijanych jest tylko Westfalia. Steinhof i brink są skręcane na sruby

    Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka

  3. #13
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Poszukaj używki. Ja za 600 zł kupiłem Westfalia razem z modułem i z wiązka. 600+montaż 500 nie jest chyba źle. Z wypijanych jest tylko Westfalia. Steinhof i brink są skręcane na sruby

    Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka
    Nie tylko Westfalia. Steinhof też ma wypinany, tyle, że poziomo, a nie pionowo jak w przypadku Westfalii.

    Tyle, że Westfalia z dedykowaną wiązką na 13 pin kosztuje podobnie co Steinhof + wiązka, więc wybrałbym pierwszą opcję.
    Steinhofa + wiązka Westfalii montowałem w Volvo własnoręcznie, jedno popołudnie roboty.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Nie tylko Westfalia. Steinhof też ma wypinany, tyle, że poziomo, a nie pionowo jak w przypadku Westfalii.

    Tyle, że Westfalia z dedykowaną wiązką na 13 pin kosztuje podobnie co Steinhof + wiązka, więc wybrałbym pierwszą opcję.
    Steinhofa + wiązka Westfalii montowałem w Volvo własnoręcznie, jedno popołudnie roboty.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
    Co do haka steinhof się nie wypowiadam. W Westfalii z racji nawiercenia przez wzdłużnie i podloge roboty jest sporo a zrobić to pod blokiem tak trochę kiepskawo. Jeśli steinhof jest wkręcany zamiast tylnej belki to duży plus. W Volvo mam steinhofa ale zwykły nie wypinany

    Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar FXX
    Dołączył
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Postów
    2,645

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasio79 Zobacz post
    Co do haka steinhof się nie wypowiadam. W Westfalii z racji nawiercenia przez wzdłużnie i podloge roboty jest sporo a zrobić to pod blokiem tak trochę kiepskawo. Jeśli steinhof jest wkręcany zamiast tylnej belki to duży plus. W Volvo mam steinhofa ale zwykły nie wypinany

    Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka
    Nie, Steinhof jest montowany do samochodu tak jak Westfalia. AR nie przewidziała chyba możliwości montażu haka zamiast tylnej belki.
    A szkoda, bo np. w Volvo S60 hak wsuwa się w podłużnice, przykręca i na to wraca oryginalna belka. Dłużej schodzi wtedy z montażem elektryki niż samego haka.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,632

    Domyślnie

    Cytat Napisał FXX Zobacz post
    Nie, Steinhof jest montowany do samochodu tak jak Westfalia. AR nie przewidziała chyba możliwości montażu haka zamiast tylnej belki.
    A szkoda, bo np. w Volvo S60 hak wsuwa się w podłużnice, przykręca i na to wraca oryginalna belka. Dłużej schodzi wtedy z montażem elektryki niż samego haka.

    Wysłane z mojego M2007J3SY przy użyciu Tapatalka
    Dodam jeszcze że z Westfalia miałem problem bo śruby od stelaża tłukły mi o wydech... Musiałem dać uchwyty że strongflexa dłuższe o 3 cm i problem znikł. Mam 2.4 nie wiem jak w 1.9

    Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. W poszukiwaniu haka holowniczego
    Utworzone przez waldemar w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-11-2013, 10:02
  2. demontaż modułu od haka holowniczego
    Utworzone przez olaf w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-08-2013, 11:23
  3. Montaż haka holowniczego w 156 SW?
    Utworzone przez _michal_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-08-2013, 10:19
  4. Punkty mocowania haka holowniczego
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 09-04-2013, 19:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory