Ale ześmiechu, z żalu wydanych euro czy z radości? Będę przynajmniej przygotowany.
Mieszkam w pagorkowatym terenie. Dla przykladu; mam w okolicy dosc stromy i dlugi (3 km) zjazd tunelem. Jest tam ograniczenie do 90. Jak juz kiedys na forum opisywalem, na tym samym zjedzie BMW 440 zachowywalo sie zupelnie inaczej: zaczynajac zjazd z 90 km/h na 5 biegu samochod trzymal ta pradkosc do konca (naczylenie jest tam niemal stale). Nigdy nie musialem nawet muskac pedalu hamulca na tym zjezdzie. W Alfie wyglada to tak: dojezdzajac do tunelu redukuje bieg do 4, zaczynam zjazd z 90 km/h. Przez pierwsze ok. 1,5 km obroty rosna, predkosc dochodzi do 105, spalanie chwilowe to jakies 5 litrow. W pewnym momencie wszystko sie zmienia: nagle samochod zaczyna zwalniac, spalanie wynosi 0 i po kolejnym kilometrze jade juz okolo 90 km/h. Jeslibym w trakcie tego zjazdu zmieni bieg lopatkami, caly proces sie powtarza, obroty znowu zaczynaja rosnac. Testowalem tez sytuacje zacznajac zjazd na 5 biegu od 80 km/h. Rowniez w tej sytuacji paliwo zostaje odciete dopiero w polowie tunelu. Gdy zredukuje na 4 wszystko sie resetuje i na 4-ce zaczynam jechac w dol szybciej niz na 5-ce!
Wynika z tego, ze wejscie w tryb zjazdu zajmuje tej skrzyni okolo minuty i kazde dotkniecie skrzyni skutkuje powrotem do punktu wyjscia.
Lubie ten samochod jednak oprogramowanie skrzyni jest cholernie irytujace.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Jak tylko znajde czas, oddam to w czyjes sprawne palce, niech czyni gwalt na sterownikach
...a moglem nie sprzedawac BMW w komplecie, trzeba bylo wybebeszyc go z B58 wraz ze skrzynia i wsadzic to do Giulii, tam zas komplet z Alfy... ciekawe, czy nabywca by sie zorientowal. Plastiki by sie jakos na to zalozylo, znaczek by sie zgadzal...)
Kivi robil Giulie bazowa 200 na 360 koni.Moze sie ktos pochwali jakie modyfikacje zostaly wykonane?
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Hybrydowe turbo bo co innego? Byly juz takie tu na forum i poza +/-10hp, niektore jednak problemy sprawiają (checki, pad turbo itp) , tunerom wychodzi lepiej lub gorzej widać