Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Absurdalne bo?
Zużycie pokazało 65% baterii i coś w tym jest dziwnego?
Mustang Mach-E AWD w jeździe autostradowej zużywa ok. 27-30 kWh/100 km.
Bateria ma netto 68kWh, więc te 65% to 44kWh. Przeliczając na 100km mamy wynik w okolicach 29kWh/100km.
Gdzie tu widzisz absurd?![]()
No chyba, że absurdem jest to, że na autostradzie nie "pali" deklarowanych przez producenta 21kWh, ale to chyba nic dziwnego?
- - - Updated - - -
Tam widzisz absurd, a tu co widzisz?
1h 40min ładowania? Teoretycznie fajnie, ale ponad 15h pokonywać 1000km? Czyli, jedziemy za ciężarówkami na autostradzie?![]()
Google Maps na tej trasie pokazuje czas przejazdu na poziomie 10h
PS. Sporo ludzi korzysta z ABRP do planowania przejazdów i się sprawdza w rzeczywistości, a Ty twierdzisz, że absurdalne wyniki i losowe czasy ładowania?![]()
Ostatnio edytowane przez FXX ; 04-10-2022 o 17:04
Przy jakich predkosciach? Bo przy w miare normalnych testy pokazuja troche co innego
https://insideevs.com/reviews/443791...-test-results/
https://www.greencarreports.com/news...ighway-results
68kwh w aucie takim, jak mustang troche bieda na trasy. Sprawdz sporo tanszego VW.
I dalej czysta matematyka. Autostradowy zasieg 350km-400km przy predkosci 110kmh. Ładowanie na 150KW daje 10-80% w pół h.
Startujesz z pełnym aku. Jedziesz 300km, ładujesz pół h do 80%, jedziesz 250km, ładujesz pół h, jedziesz 250km, ładujesz pół h, i jedziesz 250km. Razem 1000km na trzech ładowaniach - 1,5h. I tak, czesto jedziesz wiecej niz 110, ale czasem jedziesz tez mniej.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Powtórzę pytanie - gdzie widzisz te absurdalne wyniki?
W tym, że duży SUV wcina szybko prąd? Przecież to miał być pełnoprawny samochód nie tylko do miasta, porównywalny do Stelvio i to kosztujący powyżej 300k PLN.
Przecież pisałem przy jakiej prędkości - takiej jak dozwolona na autostradzie, czyli w PL 140km/h, za południową granicą 130km/h.
Akurat na A1, czy później na Węgry przez Czechy i Słowację praktycznie nie schodziłem do 110km/h, tylko cały czas na ograniczeniu prędkości.
Jeśli ABRP pokazuje absurd to jak nazwać to?
500km, 1:10h na ładowanie i 6h jazdyJadąc totalnie bez stresu nie przekraczając prędkości normalnie tą trasę robię w 4,5h, rekordowo w 3h 10min, ale to pomijam, bo większość elektryków tego nie jest w stanie zrobić.
I co z tego, że 1000km pokonam na trzech ładowaniach - 1,5h, skoro jadę 15h, zamiast 10h
PS. Czysta matematyka to by była, gdybyś miał pewność, że za każdym razem za te 300km na pewno będziesz miał ładowarkęA oprócz tego, że ją będziesz miał, to będzie wolna i będzie działała, bo z tym zwłaszcza np. na Orlenach różnie bywa.
Ostatnio edytowane przez FXX ; 04-10-2022 o 17:54
Albo autostradowy, albo przy 110km/h. Wybierz jedno![]()
Mówisz tańszy ID.4 da lepsze wyniki?
Zatem sprawdźmy. Przy jeździe autostradowej, tej z tempomatem na 140km/h, a nie w tempie ciągnika siodłowego, to wg testów w ID.4 zużycie ok. 25kWh/100km. Przy baterii netto w okolicach 77kWh, daje maksymalnie 300km zasięgu od 100 do 0%.
Trasa do Budapesztu, 5 ładowań, łącznie 2h. To jest trasa najszybsza, ładowania więcej niż wg Twoich wyliczeń, ale 2h krótsza jazda
![]()
Tak, przy 140kmh+ to moze tyle wcinac, tylko, ze to jest tylko czesc drogi. Do trasy dojezdzasz, z trasy zjezdasz, sa ograniczenia, a zagramanico to juz w ogole tyle nie pojedziesz w wiekszosci przypadkow.
a tu ci z takim zuzyciem chyba cała trase policzył.
Jeśli ABRP pokazuje absurd to jak nazwać to?
500km, 1:10h na ładowanie i 6h jazdy[/QUOTE]
no chyba nie włączyłes wszystkich ładowarek![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Tylko część? To jest zdecydowana większość tej drogi![]()
Jeśli piszemy o trasie Gdynia - Budapeszt, to przez całą Polskę przelatujesz praktycznie na tym ograniczeniu. Za granicą już w ogóle tyle nie pojedziesz? Dziwne, byłem dwukrotnie w tym roku i za każdym razem na autostradach w znaczącej większości były ograniczenia do 130km/h![]()
Chyba? No chyba nie, prosta matematyka i wychodzi, że cała trasa to ok. 250kWh, czyli średnio 25kWh/100km.
Autostrady na max do ograniczeń i trochę gór, to chyba bardzo realne zużycie?
Mówisz? To pokaż mi proszę jak to jest z wszystkimi włączonymi, może Ty to zrobisz lepiej![]()
Dla odmiany ABRP pokazuje znacząco lepiej zoptymalizowaną trasę.
PS. Wracając do tej trasy do Budapesztu - trasę Gdynia - Bratysława - Budapeszt, czyli ok. 1100km zrobiłem w około 11,5h jadąc praktycznie zgodnie z ograniczeniami. W tym zrobiona 1 przerwa na jedzenie połączone z tankowaniem i 2 albo 3 przerwy na papierosa/toaletę. Tymczasem Ty chcesz trasę Gdynia - Budapeszt, jadąc krótszą drogą - niespełna 1000km, zrobić w 15h i się cieszyć, że ładowałeś się tylko 3 razy po 0,5h? To jest ta niezauważalna różnica, którą zlikwidujesz w przerwie na obiad i rozprostowanie kości?![]()
Ostatnio edytowane przez FXX ; 04-10-2022 o 18:18
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była