Strona 47 z 96 PierwszyPierwszy ... 373839404142434445464748495051525354555657 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 960

Temat: Przyszłość Giulia/Stelvio i całej Alfą Romeo

  1. #461
    Użytkownik Świeżak Avatar Neroslaw
    Dołączył
    05 2021
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Stelvio Veloce 2.0 280 KM
    Postów
    52

    Domyślnie

    Cytat Napisał FernandoAlfonso Zobacz post
    Ja nie toleruję żadnych obcych elementów na karoserii czy szybie, więc nawet jakby było 100 lat gwarancji, to bym się tego pozbył.
    A najbardziej mnie rozwalają "dyskretne" reklamy salonów samochodowych zwykle naklejane z tyłu obok napisu firmowego, zwykle skody. Jak można z czymś takim jeździć, przekracza moje granice pojmowania.
    Nie zapominaj o dumnych naklejkach / przyssawkach typu Sonja / Dżordż / Fifonż w aucie - które to zasłaniają pół szyby

  2. #462
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    W 2021 roku 2/3 sprzedanych Alf w Europie sprzedano z silnikiem diesla. Podobno to tak duży procent sprzedaży, że Alfa zawyża statystyki które średnio wynoszą 23 procent. Wychodzi na to, że floty chętnie kupują Alfy w Europie. Co ciekawe te statystyki w Polsce są pewnie całkowicie na odwrót.

  3. #463
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Floty może i też, ale np. we Włoszech praktycznie wszystkie Stelvio i Giulie, jakie widzę, to właśnie diesle

  4. #464
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    W 2021 roku 2/3 sprzedanych Alf w Europie sprzedano z silnikiem diesla. Podobno to tak duży procent sprzedaży, że Alfa zawyża statystyki które średnio wynoszą 23 procent. Wychodzi na to, że floty chętnie kupują Alfy w Europie. Co ciekawe te statystyki w Polsce są pewnie całkowicie na odwrót.
    W Polsce statystyki diesel/benzyna kształtuje głównie akcyza. Jak ukazały się pierwsze polskie cenniki Giulii, to od razu napisałem tu na forum, że diesle w Polsce będą niesprzedawalne. I co? I pierwsza partia Giulii, które trafiły w 2016 roku to polskich salonów to były same diesle, a potem bujali się z ich sprzedażą chyba ze 3 lata, bo większa akcyza na silnik o pojemności 2.2l nie pozwalała im na żadne większe upusty. W 2008 roku, gdy kupowałem 159-kę sytuacja diesel/benzyna była dokładnie odwrotna, a jak ktoś chciał kupić benzyną, to w salonie patrzyli na niego jak na raroga. Statystyki na danym rynku kreuje cena zakupu i inne lokalne koszty z tym związane (podatki, dopłaty, zakazy, nakazy, itp.).
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  5. #465
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,624

    Domyślnie

    częściowo się zgadzam, ale co do tych zalegających na stocku 2.2d, to weź poprawkę na to, że większość to były manualne skrzynie, do tego dziwne konfigi - nasrane opcji tak że cena podstawy była 190tys, a tak naprawdę kupując nowy, biorąc to co się chce w lepiej cenowo wychodzących pakietach, to AT8 i po rabacie to można było mieć w może ciut wyższych ale niedużo pieniądzach. do tego same czarne i białe. dopiero potem je porejestrowali na wewnętrzny użytek i w 2019/20 powyprzedawali już w przyzwoitszych pieniądzach, ale już jako używki z jakimś nabitym przebiegiem itp.

  6. #466
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    Floty może i też, ale np. we Włoszech praktycznie wszystkie Stelvio i Giulie, jakie widzę, to właśnie diesle
    Też bym obstawiał, że to Włochy "robią" ten wynik.
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  7. #467
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    częściowo się zgadzam, ale co do tych zalegających na stocku 2.2d, to weź poprawkę na to, że większość to były manualne skrzynie, do tego dziwne konfigi - nasrane opcji tak że cena podstawy była 190tys, a tak naprawdę kupując nowy, biorąc to co się chce w lepiej cenowo wychodzących pakietach, to AT8 i po rabacie to można było mieć w może ciut wyższych ale niedużo pieniądzach. do tego same czarne i białe. dopiero potem je porejestrowali na wewnętrzny użytek i w 2019/20 powyprzedawali już w przyzwoitszych pieniądzach, ale już jako używki z jakimś nabitym przebiegiem itp.
    Masz rację, te najdroższe wersje z automatami poszły do managerów, a na stokach zostały same manuale, ale jedno i drugie pokazuje, jaki wpływ ma u nas akcyza na statystyki sprzedaży. Nie chcieli sprzedawać nowych aut bez zysku (lub ze stratą) i woleli wrzucić spory wolumen aut w koszty działalności firmy. To tylko pokazuje, do czego prowadzi nasza akcyza oparta na pojemności silnika. Przecież najsłabsze diesle miały wtedy 150KM i 2.2l pojemności, a benzyna miała 200KM i poniżej 2.0l pojemności więc nie łapała się na większą akcyzę.
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  8. #468
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    332

    Domyślnie

    Jak wy to wszystko potraficie pięknie wytłumaczyć.
    A może po prostu aluminiowy diesel 2.2 jest dobrym silnikiem?
    Może bardziej trwałym, bardziej bezproblemowym i tańszym w utrzymaniu niż 2.0 Multiair?
    Może ludzie właśnie w ten sposób myślą?
    Tak po prostu?
    Giulia Super 2.2 MultiJet

  9. #469
    Użytkownik Znawca Avatar Krzysztof
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4
    Postów
    1,394

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kurynio Zobacz post
    we Włoszech praktycznie wszystkie Stelvio i Giulie, jakie widzę, to właśnie diesle
    Bo włosi nie kupują Stelvio i Giulii do jeżdżenia po mieście tylko biją kilometry po autostradach (a trochę ich tam mają). Do jeżdżenia po wąskich miejskich uliczkach wolą kupić Piaggio
    Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0 AT8 Q4 (2018-...)
    AR 159 1.9 JTDM Q-Tronic Distinctive (2008-...)
    AR 147 2.0 TS Selespeed Distinctive (2001-2008)

  10. #470
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Giulia
    Postów
    332

    Domyślnie

    Wystarczy trochę poczytać włoskie fora, żeby zauważyć, że to nie prawda.
    Giulia Super 2.2 MultiJet

Podobne wątki

  1. Światła - technologia AFS w Alfa Romeo Giulia i Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 09-05-2025, 19:59
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory