A Tesla sedan jeden i drugi normom się nie klania . Co prawda auto na baterie jakoś konkretnie użytkowe - kombi by załatwiało sprawę ale jakoś dziwnie Tesla kombi nie występuje w przyrodzie . Hm. Może się nie da po prostu. Skoro i tak nic by nie przewiozła opory zajechałyby zasięg i i tak nic konkretnego poza raptem dwoma rowerami na haku by nie pociągnęła bez redukcji zasięgu do 100 kilometrów to słusznie w sumie.
Istnieją jakieś użytkowe z normalnymi zasięgami i cokolwiek poza przewozem do i z pracy kierowcy bez zapalenia pęcherza potrafiace kombi na baterie?
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Panowie to już jest niesamowite.Infiniti wydaje oświadczenie ,że wycofują się z rynku z powodu słabej sprzedaży i podają wyniki na poparcie swojej decyzji.Honda wycofała Accorda w 2015 z powodu słabej sprzedaży -uwaga 1915 egzemplarzy w całej Europie!!!
A wy dalej kombinujecie,żeby udowodnić,że to przez normy.
Powtarzam-1915 egzemplarzy, a forumek twierdzi,że to nie słaba sprzedaż a normy uśmierciły accorda w Europie-teraz dopiero widać jakim megahitem sprzedażowym była Brera ")
Ostatnio edytowane przez AdiCarrion ; 02-01-2023 o 10:27
Bardzo ciekawi mnie jakim hitem sprzedażowym są takie wynalazki (zdaje się, że obecne tylko na europejskim rynku) jak Seat Ateca 1.0TSI czy Skoda Octavia 1,0TSI.
W ofercie są inne normalne silniki (mocą i pojemnością). Po co w takim razie producenci wprowadzają na rynku EU takie wynalazki jak duża buda z silnikiem od kosiarki? I pytanie jak te się sprzedają.
specjalnie nie odpowiadasz na pytanie, czy udajesz, że nie rozumiesz?
dlaczego co 4 ford z 1.0ecoboost? nie jest niczym dziwnym, że auto rozmiaru Fiesty ma 1,0. ale to że do Focusa możesz wybrać 1,0 MT, ewentualnie 1,0 MHEV, albo jeszcze 1,0 MHEV (trochę mocniejszy) już jest dziwne. Nie licząc wersji ST.
w Hundai-u to samo co dziwnego w tym, że auta segmentu A, czy B mają 1,0? Dobrze że chociaż przy i30 jest alternatywa 1,6.
Pytanie jakie ekologiczne uzasadnienie ma 1,0TSI w dużym SUV-ie segmentu C (zawadzającego o D) o aerodynamice cegły. Bo ma niskie CO2 na teście WLTP? a na drodze przy 140km/h pali więcej niż V6? Przy pełnym obciążeniu bagażami i pasażerami pewnie w okolicach V8. Wariantu z przyczepą nawet nie chcę rozważać (wg homologacji masa maksymalna 1900kg + 1300kg przyczepy).
Inny kwiatek. Nowa wersja sportowego Nissana Z Performance. Na EU oczywiście nie będzie, bo "w europie drastycznie spada popyt na samochody sportowe"....
Ostatnio edytowane przez Machaju ; 02-01-2023 o 13:31