166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Póki co to jest trochę za wcześnie, aby tworzyć z tego stwierdzenia imperatyw kategoryczny.
Mnie cieszy bardzo, że jest całkiem spora grupa chętnych, aby eksperymentować na sobie i za swoje pieniądze. Jak już poeksperymentują, to do tematu wrócimy. Bezpieczniejsza jest w tym momencie postawa kontrariańska, którą obaj z Tomtrzem reprezentujecie, mimo "zachęcania" wszystkich do "idei auta elektrycznego".
Przypomnę tylko, że telewizory 3D też miały rozwalić system. Okazały się użytkowym niewypałem i zdaje się ( nie śledzę tego ), że chyba służą obecnie do oglądania bajek. Takich przykładów z przeszłości, które "system niemalże rozwaliły" można by przytaczać w nieskończoność. O niektórych nawet internet zapomniał. Ostatecznie zawsze wygrywają walory użytkowe produktu, a nie durna moda czy ideologia. Dlatego porównanie przez Tomtrza tego mastodonta na kołach do ciężkiego spalinowego suva jest wybitnie głupie. Samochód o efektywności poniżej małego miejskiego cinqueciento czy innego tico , ale ma tyle funkcji! A jaki ekologiczny! No, no - Pawlak też stawiał telewizor w oknie, żeby się pochwalić, że ma.
Czytając twórczość tutejszych elektroentuzjastów trzeba im chyba przypomnieć, do czego służy samochód. Otóż służy do bezproblemowego pokonywania stosunkowo dużych odległości w możliwie krótkim czasie i przy jak najmniejszym zaangażowaniu właściciela w jego obsługę. W tym kierunku szła motoryzacja. Aż do teraz. Teraz w celu zamaskowania ewidentnych niedomagań elektryków dostajemy coraz większe tablety, a niektórzy idą nie tylko na wielkość, ale też na ilość.
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 27-04-2023 o 13:53
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
ale gdzie ty słyszysz te głosy? W swojej głowie?![]()
najpopularniejsze auto elektyczne w chinach, to małe miejskie auto![]()
![]()
ale co tam, klepać, klepać, co tylko do głowy przyjdzie, bezmyślnie klepać, klepać w klawiaturea moze sie uda, bo przeciez mi sie wydaje!
https://profiauto.pl/blog/2022/07/05...aja-chinczycy/
- - - Updated - - -
widzę mechanizm wyparcia działa bardzo sprawnie
Najlepiej sprzedającym się autem w Europie jest elektryk. Ale nie nie nie, to nie oznacza wcale, ze elektryk to dobre auto - ludzie "eksperymentują"
Tak tak, "telewizory 3d miały rozwalić system", bo ktoś tak to reklamował, wiec elektryki też to czeka! Tylko, ze te telewizory, nigdy się nie sprzedawały, podczas gdy elektryki, jak widać
wy na serio żyjecie w jakims swiecie fantazjiZmiana już nastąpiła, a wy udajecie, ze wszystko będzie po staremu
![]()
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
hmmm, ciekawe dlaczego??
może dlatego, ze w Europie takie auta nigdy się zbytnio nie sprzedawały?Tak niestety, ale podwójne pudło. Da się, tylko nie ma po co. No chyba, ze te "głosy" je kupią
- - - Updated - - -
oczywiscie, ze szkoda twojego czasu, jesli twierdzisz, ze tyle osób wywaliło sporo kasy na eksperyment/zabawke, tylko dlatego, ze ich wybór ci się nie podoba![]()
Takie to mamy wyrocznie na forum
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Przesuń się kilka postów wyżej. Napisałem tam wyraźnie, że ich wybór bardzo mi się podoba właśnie dlatego, że eksperymentują na sobie i za swoje pieniądze. Takich to mamy mędrców na forum.
Jesteś hipokrytą, bowiem zarówno Ty jak i Żuczek cieszycie się równie mocno jak ja, że to inni teraz wydają swoje pieniądze na ten eksperyment. Sami stoicie spokojnie obok i czekacie na efekt. Któryś z Was stwierdził, iż obecne elektryki nie spełniają Jego oczekiwań. Jedyne, co Was odróżnia ode mnie, to ocena bieżących osiągnięć i oczekiwania wobec wyników eksperymentu.
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 27-04-2023 o 20:58
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
Jasne, oczywiście wyrocznio delficka, jak Ty wszystko potrafisz wytłumaczyć. Europejczycy po prostu wolą i pragną zapłacić za mały samochód cztery razy więcej. Jasne, po co zapłacić za samochód 25 000 zł, jak dopiero zapłacenie 107 000 daje satysfakcję. Co Ty bierzesz?
- - - Updated - - -
No chyba prędzej kupią go "głosy" niż np. niektórzy ev-piewcy, którzy się jarają elektrykami, jak Rzym dla Nerona, a dalej się męczą i trują planetę w smrodowozach zamiast zagłosować swoim portfelem na jedynie słuszną technologię.
Ja jestem wyrocznią?Ja tylko podaje dane z rynku, w przeciwieństwie do was, odklejonych od rzeczywistości "wydajemisiów"
![]()
![]()
https://www.jato.com/h1-2022-europe-by-segments/
jaki mają na europejskim rynku auta tego segmentu? 5%?
Wniosek - można sprowadzić z chin ten samochodzik, a i tak by go nikt nie kupił![]()
![]()
Trzeba by było chyba być szaleńcem, zeby inwestować w ten segment, zamiast w pierwszej kolejnosci zapełnić "troche" bardziej popularne.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
A tam zagłosować, uratować jak wiele istnień ludzkich przecież. Każdy promil rzekomo coś znaczy. (Odniesienie do wpływu Europy na klimat dla jasności) . Nie kupując elektryka mając wiedzę o tym jak on ratuje istnienia- jest się świadomym zabójca przecież. Ludzi i planety.
Mając wątpliwości i brak przekonania co do tego nie. Ale wiedząc i nic nie robiąc ? Co może być gorszego.
To świadome trucie i zabijanie współplemieńców.