Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Nadal nie rozumiesz, że pomieszałeś grupy statystyczne?
Wiek jest kluczowy w ramach grupy. W grupie ICE im starsze auto, tym częstsze pożary. Właśnie DLATEGO ta grupa ma dużo pożarów, bo średni wiek = 14 lat, czyli biorąc pod uwagę nowe auta musimy mieć też takie, co mają po 28lat? No tak mnie więcej, bo wiadomo, że jest jakiś rozkład.
Skoro młodsze hybrydy palą się częściej od spalinówek, to aż strach zapytać, co się będzie działo z tymi hybrydami za 10 lat... :-O
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
oj kreatywnosc wasza nie zna granic, jak teza jest do udowodnienia
jak nam sie kryterium wieku nie zgodziło z rzeczywistością, to sobie wymyślimy grupy statystyczne i dopasujemy tak, zeby sie zgadzało! I teraz tak, w przypadku ICE, wiek jest kluczowy, bo palą się stare. Dla hybryd wiek juz nie jest isotny, bo palą się młode. A dla elektryków, to zeby pasowało do tezy, to w takim razie wiek znowu musi byc istotny, bo niby palą się rzadko, bo są młodesensu nie ma, logiki nie ma, ale mozna sie kiwać dalej
![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Chłopie - ogarnij się - zacząłeś pisać o sobie w liczbie mnogiej? Masz rozdwojenie jaźni??
To możliwe Tomtrz Elektryczny lubi EV, Tomtrz Spalinowy lubi kopciuchy![]()
Nie wiem (Ty wiesz?) do kogo kierujesz ten wpis, bo zacytowałeś dwie osoby.
Ty ciągle nie rozumiesz jednego - STAWIAJĄCY jakąś TEZĘ ma przedstawić (PRZEKONUJĄCE i SENSOWNE) argumenty na jej rzecz - w idealnym przypadku: DOWODY (nie zawsze to możliwe).
To Ty stawiasz tezę, że tak duża transformacja/zmiana sektorze motoryzacji na samochody elektryczne i do tego dokonana w sposób (np. do 2035r.), który dzieje się w UE ma sens (wtedy można ją przyjąć) - powinieneś przedstawić argumenty na jej rzecz, w szczególności, odnosząc się np. do takich kwestii jak:
- jakie problemy się rozwiązuje i w jaki sposób podjęte działania przełożą się na ich ROZWIĄZANIE - w sposób jasny i skwantyfikowany (nie jakieś tam generalne blabla)
- dlaczego należy to zrobić decyzjami administracyjnymi (praktyczny zakaz dopuszczania samochodów spalinowych)
- dlaczego dotacje mają sens (to, ze w innych obszarach istnieją NIE JEST ŻĄDNYM UZASADNIENIM)
- w jaki sposób zostaną rozwiązane (KONKRETNIE) zidentyfikowane potencjalne PROBLEMY i pokonane OGRANICZENIA oraz złagodzone/zaadresowane zidentyfikowane RYZYKA
Wszystko powyższe - odnosząc się do ograniczeń zaplanowanych na rok 2035 - czyli już niedługo w kontekście materii o której mowa.
"MY" nie musimy NICZEGO Ci "udowadniać", bo to Ty proponujesz zaakceptowanie zmiany jaka ma się pojawić w 2035r.
p.s.
1. w kwestii palenia (samochodów): osobiście, z danych które widziałem, wynika mi, że spalinowce (total) palą się częściej (wyższy odsetek) - ale te dane nie były powiązane z wiekiem (np. samochody do 3 lat, do 5, do 8, do 10, do 15, powyżej 15 itd.) - rzeczowa dyskusja mogłaby się odbyć gdyby były dostępne - wtedy można byłoby coś więcej powiedzieć - Twoje dywagacje to takie same "prawie dowody"/"dowody anegdotyczne", które przypisujesz innym - porównywanie jakichś wybranych elementów (które wydają Ci się ważne) nie koniecznie będzie miało przełożenie na statystyki - jeżeli ich brak to można Ci jedynie wierzyć "na Twoje słowo" - a jak się domyślasz, nie znajdziesz tutaj tłumów skorych Ci uwierzyć![]()
2. nie wiem jak Ci można jeszcze jaśniej wyjaśnić, żebyś zajarzył, że ta Twoja gonitwa myśli tutaj (już na 344 strony) nikogo nie przekona.
Jak ty to wywnioskowałeś?
Gdzie niby napisałem, że dla hybryd wiek nie jest istotny?
Generalnie napisałem coś zupełnie odwrotnego, ale jak widać to nie istotne - bo nie pasuje do twojego przekazu?
Robi się coraz ciekawiej... nie dosyć, że próbujesz manipulować statystykami mieszając ze sobą różne grupy produktów, to jeszcze wkładasz w moje usta słowa dokładnie odwrotne, niż powiedziałem.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
panie, dawaj jeszcze podgrupy, i ćwierćgrupy, co sobie będziesz żałował arbitralnie zmyślonych czynników
ja gdzieś kiedyś widziałem obszerną listę wszystkich akcji serwisowych roznych marek, spowodowanych zagrożeniem pożarem. No ciekawe skąd się o tych zagrożeniach dowiedzieli, bo na pewno nie z sytuacji, które już się wydarzyły, absolutnie, przeciez nowe auta się nie palą![]()
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 31-05-2023 o 13:58
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Ty jednak masz swój świat- napisałem chyba jasno - a Ty ciągle nie rozumiesz - np. tego, że statystyki mogą być różne w zależności od wieku - to nawet Ty chyba potrafisz to zrozumieć (jak się mocno zepniesz to może dasz radę
)
Zadnej tezy nie stawiałem i niczego nie udowadniałem - za każdym razem udowadniasz, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem![]()
Jedyne o czym napisałem to to, że widziałem statystyki pożarów samochodów elektrycznych do wszystkich elektryków oraz analogiczne zestawienie spalinowców - ale nie uznaje tego za "dowód" - ty w takich przypadkach pewnie byś uznał - uznajesz??![]()
Widziałeś kiedyś statystyki niezawodności? Zmieniają się z wiekiem, to jest jasne i do ogarnięcia nawet przez małych Jaśków.
Cóż tutaj można poradzić - jaki koń jest, każdy widzi.
- - - Updated - - -
Tak - jasne, wszystko ch*j - do jednego wora - dla Ciebie nawet hybrydy to EV, bo gdzie jakiegoś linka (!) z takimi bzdurami wstawiałeś
![]()
Może być?
Czy tylko entuzjaści EV "tak mogą"?
Macie, nie chciało mi się szukać wcześniej, ale proszę bardzo:
https://housegrail.com/car-fire-stat..._catch_on_fire
More than 3/4 of vehicle fires begin in older cars due to a mechanical malfunction or an electrical problem. Unfortunately, the fires don’t start because of poor design, but because parts wear out and deteriorate, so it’s essential to have your car inspected regularly, especially the wiring, as the car ages. In 2017, 70% of the cars to catch fire were more than 10 years old.
Jeszcze jakieś pytania?
Zapewne nie, Tomtrz nawet uda, że nie przeczytał.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html