co?![]()
![]()
czemu ja mam płakać z jakiegoś powodu? Przypominam - koncerny juz od dawna jasno deklaruja, ze ida w elektryki. Oficjalnie, od 2035, tylko nowe elektryki. To wy ty płaczecie i tupiecie nóżkami, bo przyszłosc nie wygląda tak, jak byscie chcieli. Nie dajecie się przekonać - trudno, nikogo to nie obchodzi, karawana jedzie dalej![]()
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Sytuacja jest tak kuriozalna, jakby rabin przekonywał innego rabina do przejścia na katolicyzm.
Dodatkowo, żaden z "rabinów" nie rozumie czegoś takiego, jak ciąg przyczynowo - skutkowy![]()
Pamięć masz przykrótką?
https://moto.rp.pl/tu-i-teraz/art361...ektromobilnosc
https://motohigh.pl/2022/01/21/carlo...zne-komentarz/
Takich przykładów było tu więcej.
Nastawiają się na elektryki bo muszą. Za trudne?
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 02-08-2023 o 14:57
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
ahaaa,
https://industryeurope.com/sectors/t...ctric-by-2026/
2019 rok. Zakazu nie było, nie musieli. I to nie jedyna firma, która od dawna sie deklarowała.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
Słabo dziś z Tobą, słabiuteńko. Piszesz, że jesteśmy w niszy, a tu jednak BMW, Toyota, Stellantis.
Idę kosić trawnik. Kosiarką spalinową. Potem zatankuję kanisterek, bo w połowie sezonu paliwko na żaglówce się kończy. Przynajmniej nie jestem hipokrytą. W tej kwestii rzeczywiście mogę być niszowym człekiem.
Swoją drogą - podobne dyskusje są na forum mazurskim odnośnie napędów elektrycznych. Tam też najzagorzalsi elektrożeglarze zapylają po jeziorach piętnastometrowymi koromysłami z dwoma silnikami spalinowymi na pawęży.
Ostatnio edytowane przez Krzyk ; 02-08-2023 o 15:16
Nie chcę Tesli nawet jeśli będzie w rosso i z busso.
Za trudne dla niego.Sprawdzone wiele razy.
Dla niego to wolny rynek tak zdecydował (ludzie sami wybrali), pojedyncze przypadki decydują o całości.
Tak - dane sprzed 4 lat.
Ostatnio VW nie jest chyba już tak 'rozentuzjazmowany', bo ich EV jakoś się słabo sprzedają - tak, tak wiem - "nie są konkurencyjni", a np. "Tesla się sprzedaje", więc "elektryki są najlepsze"
- - - Updated - - -
.. i ten rabin sam nie przechodził na katolicyzm - chodzież uważa, że katolicyzm jest lepszy.![]()
Oczywiście - wszyscy uwierzą takiem rabinowi![]()
Parkingach czy złomowiskach? I ty mówisz o odwracaniu kota ogonem?
Oczywiście, że zasięg zmienia się w zależności od warunków eksploatacji, ale jeżeli nie ma warunków laboratoryjnych, odpowiedniej temperatury, wiatru, użytkownik nie jest przszkolony właściwie nie daj bóg random, to zasięg w Ev topnieje w oczach szybciej niż magnum w ustach Joli Rutowicz
dzisiaj - zle, bo przeciez jest zakaz, czyli muszą. Sprzed 4 lat, jak nie było zakazu, zle, bo stare
A jak są firmy, jak Maserati, które od 2030 chcą robić tylko elektryki, chociaz zakaz od 2035?jaki tu fikołek proponujesz?
albo tu:
https://www.electrive.com/2022/01/14...urope-by-2030/
to też jeszcze przed zakazem nawet![]()
Ostatnio edytowane przez Tomtrz ; 02-08-2023 o 15:37
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była