Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Błędy P0299 i P0420

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2024
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Subaru OBK 3.6 MY12, Giulia 2.0T MY23
    Postów
    197

    Domyślnie

    Cytat Napisał salas147 Zobacz post
    Jeśli serwis to motodelta w Niemcach pod Lublinem. Znana wśród alfaholikow
    Wiesz może czy robią retrofity?

  2. #12
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar salas147
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    G.
    Postów
    5

    Domyślnie

    Cytat Napisał jo_gurt Zobacz post
    Wiesz może czy robią retrofity?
    Akurat retrofitów nie kojarzę żeby robili ale trzeba by zadzwonić zapytać. Osobiście jakieś dołożenie łopatek itp w giulii sam sobie robiłem, a na wstawienie LED reflektorów w stelvio rodziny to w Kielcach chyba najbliżej, tam robi chłopak

  3. #13
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    07 2024
    Auto
    156 1.8 TS, 147 1.9 JTD (były), będzie Stelvio i Giulietta
    Postów
    2

    Domyślnie

    Cześć,

    wracając do tematu udało mi się rozwiązać problem.

    Zamówiłem cięgno na ebay z Włoch bo z USA było miesiąc czekania
    (https://www.ebay.com/itm/33577806228...mis&media=COPY)
    ale nadal był luz.

    https://youtu.be/Iuoev1rdNIE

    https://youtube.com/shorts/yZzzgBguC6s?feature=share

    Po skasowaniu błędów i jak odbierałem auto z naprawy było ok, dopóki nie dodałem mocniej gazu. Wtedy od razu odcinało moc a auto było w trybie awaryjnym i można było jechać z prędkością tylko 96 km/h

    https://www.youtube.com/shorts/ToQmguOygIs

    Podjechałem na diagnostykę. Dużo błędów nałapał ale po kasowaniu został tylko P0299.
    Diagnoza padła na wadliwy nastwanik. Koszt 750 zł używany, chociaż znalazłem na allegro nowy za 444 zł i taki kupiłem (link dla zainteresowanych: https://allegro.pl/oferta/oryginal-n...02-14603744350).
    Po zamontowaniu nowego nie ma już żadnych luzów na połączeniu cięgna z elektrozaworem. Skasowałem błędy AlfaOBD i jest wszystko ok Nie mam zdjęcia porównawczego bo zapomniałem zrobić ale na zdjęciu starego nastawnika widać jak materiał się odkształcił...

    Mam natomiast pytanie czy po wymianie cięgna i nastawnika muszę dokonać adaptacji/kalibracji czy wystarczy tylko usunięcie błędów? W AlfaOBD jest taka opcja w zakładce diagnozy aktywne -> Wymiana komponentów systemu doładowania. (screen)

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pzdr.

    Edit: niestety nie mogę dodać zdjęć, poniżej linki
    https://drive.google.com/file/d/1Nq4...ew?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/1eL2...ew?usp=sharing
    Ostatnio edytowane przez kon_rad ; 21-05-2025 o 09:41

Podobne wątki

  1. [159] P0420 w 1.8 Mpi
    Utworzone przez Andrzej78500 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 14-09-2019, 05:35
  2. Dwa błędy P0856 i P0420
    Utworzone przez bosniak_sg w dziale GT
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-06-2018, 18:07
  3. [Brera] JTS, problem z katalizatorem (błędy P0420, P0430)
    Utworzone przez kadetmen12 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-01-2018, 15:58
  4. Błędy P0420, P1135, P1172
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 18:28
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory