Na postoju z obrotami 900-1000 mam 1.2-1.3bara, po dodaniu gazu zwiększa się do 1.7bara. Muszę sprawdzić podczas jazdy jeszcze z ciekawości. Ciekawe czy jest jakiś zapis w
serwisówce ile wynosi minimalne dopuszczalne ciśnienie.
Na postoju z obrotami 900-1000 mam 1.2-1.3bara, po dodaniu gazu zwiększa się do 1.7bara. Muszę sprawdzić podczas jazdy jeszcze z ciekawości. Ciekawe czy jest jakiś zapis w
serwisówce ile wynosi minimalne dopuszczalne ciśnienie.
Uważajcie na ten czujnik poziomu oleju . Lubi się zawieszać i komp. np. myśli, że ma stan ok 50% zakresu a tymczasem ledwo co min. w realu. Profilaktyczna wymiana przy 60 tys km nie byłaby głupia ze względu na brak bagnetu....
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
o czym piszesz - o oleju w silniku czy skrzyni? bo mieszasz 2 systemy walutowe
Chyba mowa o profilaktycznej wymianie czujnika poziomu oleju, a nie oleju w skrzyni. Ten czujnik np. po dolewce oleju, prawidłowy poziom pokaże po przejechaniu nawet do 100km. Ze względu na brak bagnetu, ja od czasu do czasu sprawdzam komp. poziom oleju w mm. zawsze odczyt jest dokładny .
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Wystarczy przy zmianie oleju wlać równo te 5.2l i zobaczyć ile pokazuje czujnik w mam i litrach. Jak przekłamuje z tym co jest fizycznie wlane to zawsze można zrobić kalibrację.
Jak zrobić tak kalibrację ❓i ile mm to prawidłowy stan oleju ❓