Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 50

Temat: ObdGraphs - monitoring pracy silnika

  1. #31
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,631

    Domyślnie

    Tak zwyczajowo to ładowarka powinna mieć prąd 1/10 pojemności... Do podładowania 5A spoko, ale przy glebokim rozładowaniu bedzie się męczyła 2x dłużej przy tym aku. Jeżeli koszt nie jest barierą to lepiej mieć coś wiekszego. Są jeszcze 7A :-).

    Victron ma fajny bajer w postaci bluetootha a więc możliwości zdalnej kontroli/podgladu, i w ogóle sporo parametrów programowalnych. Ctek chyba tego nie ma choć pewien nie jestem. Ogólnie jak kiedyś się przymierzalem to Victron wydawał mi się dużo ciekawszy technicznie.

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    153

    Domyślnie

    Ok pobiorę tą aplikacje i sprawdzę.
    Co do ładowarki to ktoś mi doradzi że każda bateria im wolniej się ładuje tym zdrowiej dla niej 8 nie był to sprzedawca tego prostownika.
    Mam taki :
    https://www.dunlopakcesoria.pl/prost...-12v-p-10.html

  3. #33
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,631

    Domyślnie

    "Utrzymuje optymalny stan naładowania akumulatora przez cały rok. Użytkowanie pojazdów i urządzeń sezonowych i rzadko używanych."

    To podtrzymywarka do akumulatora żeby garażowy zapasowy podłączyć na stałe i utrzymywac w gotowości.
    Nie słuchaj głupot, kup prawdziwą ładowarkę z prądem minimum 5A a najlepiej 7-10.

  4. #34
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    153

    Domyślnie

    No patrząc na ładowarkę rzędu 5,7,10 A to ta moja faktycznie nie jest nawet ładowarką.
    Będę szukał.
    Dzieki
    Tego chyba wezmę
    [url]https://allegro.pl/oferta/prostownik-mxs-5-0-ctek-17504780939

    Przeprowadzę test, podładuje tą moją słabą cała noc, a rano sprawdzę prze z interfejsa ile procent ma aku.
    Ostatnio edytowane przez OTTO1 ; Dzisiaj o 07:38

  5. #35
    Użytkownik Rowerzysta Avatar So What!
    Dołączył
    11 2019
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Było Subaru Legacy 3.0R, jest Giulia Veloce
    Postów
    383

    Domyślnie

    Cytat Napisał netzmark Zobacz post
    Tak zwyczajowo to ładowarka powinna mieć prąd 1/10 pojemności... Do podładowania 5A spoko, ale przy glebokim rozładowaniu bedzie się męczyła 2x dłużej przy tym aku. Jeżeli koszt nie jest barierą to lepiej mieć coś wiekszego. Są jeszcze 7A :-).

    Victron ma fajny bajer w postaci bluetootha a więc możliwości zdalnej kontroli/podgladu, i w ogóle sporo parametrów programowalnych. Ctek chyba tego nie ma choć pewien nie jestem. Ogólnie jak kiedyś się przymierzalem to Victron wydawał mi się dużo ciekawszy technicznie.
    Ctek One też ma taki bajer:
    https://sklep.ctek24.pl/ctek-cs-one-...sone-p-94.html

    Dla tych, który nie mają w garażu gniazdka, alternatywą jest np. Ctek Free - mam taką i jestem bardzo zadowolony.

  6. #36
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,631

    Domyślnie

    Na pierwszy rzut oka drogawa (może akurat tylko tam) ale chociaż prąd ma zacny :-)

  7. #37
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    153

    Domyślnie

    Jak to mówią: "tylko krowa nie zmienia zdania"
    Więc ja zmieniam, kupię jednak mocniejszą ładowarkę, po obejrzeniu tego filmiku.
    https://youtu.be/KIVrW9tgI0E?si=COKtApVkzdSGkKoR
    Tłumaczy ze ładowarka powinna mieć 10% prądu ładowania pojemności akumulatora, a że ja mam aku 95 Ah to należało by mieć ładowarkę 10 A.
    Na tym filmiku ładuje totalnie rozładowany aku 50 Ah ładowarka 5A i zajęło to 15 godzin.
    To ja ta swoją 1.2 można powiedzieć nigdy nie ładowałem akumulatora

  8. #38
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2022
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 280KM Veloce MY2021
    Postów
    1,631

    Domyślnie

    Kurde a co ja Ci mówiłem odnośnie relacji prądu do pojemności i czasu ładowania z pięć postów temu???

  9. #39
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    153

    Domyślnie

    Mogę tylko przyznać rację.
    No i podziękować
    Oglądałem też test najlepszych ładowarek w kategorii 10 A, gdzie CTEK zajął ostatnie miejsce, choć i tak to dobra ładowarka, najlepsze Kulon 716, niedostępna na naszym rynki, bo to chyba ruskie.
    https://youtu.be/7lxWhHjpRm8?si=SCxX9TV6Te8t5KdD

  10. #40
    Użytkownik Świeżak Avatar OTTO1
    Dołączył
    09 2017
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Giulia Veloce TI Q4
    Postów
    153

    Domyślnie

    Zdecydowałem się na tą ładowarkę, możecie zerknąć?
    Atrakcyjna cena jak na prąd ładownia 15 A
    https://allegro.pl/oferta/ladowarka-...th-10205345572

Podobne wątki

  1. [159] Temperatura pracy silnika
    Utworzone przez KuASY w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 11:21
  2. [MiTo] Temp. pracy silnika 1.4?
    Utworzone przez piotr_c w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-04-2012, 20:36
  3. wykres pracy silnika 1.6T.S
    Utworzone przez majster w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-09-2010, 18:39
  4. temperatura pracy silnika
    Utworzone przez eMSi_113 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 30-01-2010, 21:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory