Lada dzień będzie gotowy driver pod silniki klap od majfrendów/ulter, sterowany po can + przyciskiem 3funkcyjnym - jako nadrzędny.
Przykładowo :
I 0 II
tryb R x open x closed x open 10sec
tryb D x open 10s x closed x open
tryb N x closed x open 10s x open
tryb A x closed x open 10s x open
Dlaczego DNA po can i włącznik ? z racji że częściej używamy przełącznika DNA jak szukanie w schowku guzika/pilota, i mamy standardowe nastawy klapy, a gdy chcemy w danym trybie jechać dalej ale klapa ma być zamknięta/otwarta mamy wybór ale już guzikiem.
Oczywiście to przykładowa sekwencja, to 10s to otwarta klapa po zapłonie i 10s po odpaleniu klapa się zamyka, tak jak ma to miejsce np w AMG.
Będzie też przełącznik czy mamy pokrętło RDNA czy DNA , wtedy będą dwa programy i w drugim przypadku np na D będzie pod przyciskiem I - open, closed , open 10s. - to jeszcze kwestia uzgodnień przy programowaniu.
edit: u mnie na podglądzie postu pięknie widać, ale forum wywala zbędne spacje i się zlewa
