Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 36 z 36

Temat: Żywotność klocków hamulcowych

  1. #31
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2021
    Auto
    Giulia Quadrifoglio
    Postów
    97

    Domyślnie

    Ale żeby hamować silnikiem trzeba zrzucać biegi łopatkami. I to nie o jeden, tylko 2,3,4 w dół. Więc tryb DNA nie ma znaczenia. Jak wy chcecie hamować silnikiem przy 2000 RPM, to nie dziwne, że hamowanie silnikiem niektórym nie działa.

  2. #32
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    09 2024
    Auto
    Giulia Veloce MY24
    Postów
    47

    Domyślnie

    Albo po prostu przytrzymać lewą manetkę...

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    464

    Domyślnie

    Nie no zgoda, że z wyższych obrotow wytraca prędkość szybciej, ale dalej to jest mało porównując do manuala. O ile w 159 spokojnie widząca z daleka znak wioski dało sie wytracić prędkość puszczając pedał tak tutaj się po prostu nie da. Porównije do trybu D bo na innych niestety się nie da już jeździć.

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2020
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Stelvio FE LPG; Giulia Veloce `17 LPG
    Postów
    589

    Domyślnie

    Nie zmienili czegoś w sofcie w późniejszych rocznikach? Mam oba z pierwszych lat i oba hamują silnikiem bez historii jakie tu opisujecie. Może gpf ma wpływ ?

  5. #35
    Użytkownik Znawca Avatar prezes-tk
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Siemianice/Słupsk
    Auto
    Były: 2 x AR 166 2,4 20v, AR 156 1,9 JTD, AR 159 SW 2,4 20v, Giulia Super 2.0T. Obecnie inna marka.
    Postów
    1,440

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejek Zobacz post
    Przecież ta skrzynia prawie cały czas jedzie na lockupie, a chwilowy uślizg w momencie zmiany biegu jedynie na plus, bo dzięki temu działa wszystko płynnie i przyjemnie. Na automacie jeżdżę cały czas, ale to nie przeszkadza w zbijaniu biegów łopatkami, więc też nie rozumiem tego argumentu.
    Czy lockup masz na każdym biegu? Poza tym odniosłem się do codziennej jazdy. Co do zbijania łopatkami w trybie automatycznym to oczywiście, że można, po prostu na jakiś czas przełączasz w tryb manualny ale mam przekonanie graniczące z pewnością, że minimum 50 % codziennej jazdy w mieście u każdego odbywa się w trybie automatycznym. Przy okazji, ktoś zapytał o zachowanie DSG w górach, to właśnie wróciłem z Włoch (innym niż Alfa autem) - DSG też samo słabo hamuje silnikiem.
    Ostatnio edytowane przez prezes-tk ; 05-10-2025 o 18:18

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2013
    Auto
    Giulia 200 my22
    Postów
    464

    Domyślnie

    Może faktycznie kwestia gpf, softu. Zbijanie ręczne niewiele zmienia.

Podobne wątki

  1. Wymiana klocków hamulcowych (TYŁ)
    Utworzone przez Spidimilan w dziale 166
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 10-06-2016, 16:14
  2. [159] wyciszenie klocków hamulcowych
    Utworzone przez lukasz-ragus w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 21:29
  3. [145] Wymiana klocków hamulcowych (TYŁ)
    Utworzone przez Rafcio w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-04-2011, 08:22
  4. wymiana klocków hamulcowych
    Utworzone przez Lukasik w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-07-2006, 15:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory