Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Sterownik silnika - jak zdiagnozować?

  1. #1
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie Sterownik silnika - jak zdiagnozować?

    Chyba padł mi sterownik silnika - w aucie wypada zapłon, nie chodzi na wszystkie gary, brakuje mu mocy. Wymienione przewody WN, świece, cewka, został tylko sterownik, ale tu koszty są znaczne (no i jazdy z immo) więc najpierw chcę się upewnić, że to on. Jak się do tego zabrać? Jakieś pomiary wartości napięć?
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Lancia Kappa 220 KM, ECu 0261 203 792 cena za ECu 450 zł + odblokowywacz immo 150 zł.
    --
    http://www.elektronika.renado.pl/index_html.html
    - wg. AutoDaty 3.24 ECu to M2.10.4, czyli takie ECU odczyta alfadiag lub w ostateczności KWP71 + interfejs VAG KKL
    - żeby uszkodzić ECU to trzeba się starać, lub nie przestrzegać kolejności odłączania i dołączania klem akumulatora.
    - jeśli został żle założony rozrząd to można taki przypadek zdiagnozować poprzez pomiar oscyloskopowy, jesli do tej pory nie ma już wykrzywionych zaworów.
    - w tym przypadku silnik tez nie odpali poniewaz nie ma kompresji na cylindrach ( ale tego nie zyczę ).
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Moja to 205CV. Alfadiaga mam. Wolę jednak zmodyfikować ten nowy ECU niż ładować odblokowywacz.
    Podobno uszkodzona cewka doprowadziła do takiej masakry. Nie wiem, dopiero się uczę elektroniki samochodowej. W necie znalazłem taki scenariusz, może tu też miał miejsce.
    Robili wszelkie pomiary, łącznie z dynamicznymi i podobno wszystko jest OK. Kompresja także.
    Powiem Ci, że niezła załamka...
    Ostatnio edytowane przez szerszeń ; 12-11-2009 o 14:19
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

Podobne wątki

  1. Sterownik silnika????
    Utworzone przez Goniaa w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 18-12-2014, 08:20
  2. [159] Sterownik silnika.
    Utworzone przez smiertek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 16-08-2014, 22:27
  3. sterownik silnika 3.2
    Utworzone przez szajbus0 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 09:55
  4. sterownik silnika 1.6
    Utworzone przez KOdi w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-01-2011, 23:09
  5. Sterownik silnika 2.4 JTD
    Utworzone przez krzysiekk w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 12-11-2010, 12:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory