Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Najcieższe elementy w 156.

  1. #11
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał JFC Zobacz post
    Ile da się wywalić i odchudzić w domowych warunkach?...wagę dorosłego człowieka, to co to jest?...jedyne to właśnie można spitolić balans,a o strojeniu zawieszenia napisałem może ogólnikowo, są amortyzatory z regulacją, o krótszym skoku przy zastosowaniu innych sprężyn itd. to chyba też piszą w Autoświecie (nie czytam). Co z tego, że na prostej samochód wytrzyma np. konfrontację z JTS czy innym, a w zakręcie "dupa" go wyprzedzi. Co kolega zrobi z samochodem to jego sprawa, zapytał więc mu przedstawiam swoje zdanie, sprzeczał się nie będę z nikim, a tym bardziej udowadniał swoich racji, nie raz widziałem jak się buduje rajdówki od podstaw, stroi itd. nie jestem mechanikiem, ani tym bardziej jakimś ekspertem, ale ile godzin spędziłem przy tym (dla własnej przyjemności), to tylko ja wiem.
    Żeby uniknąć pustosłowia zakładam, że wyjąłeś wnętrze w AR 156 i sprawdziłeś, że prowadzi się zauważalnie gorzej?

  2. #12
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał b.pawelek Zobacz post
    Żeby uniknąć pustosłowia zakładam, że wyjąłeś wnętrze w AR 156 i sprawdziłeś, że prowadzi się zauważalnie gorzej?
    Dalej się łapiemy za słowa. Nie, nie wyjmowałem, bo akurat alfa kompletnie się nie nadaje do rajdów i nikt ze znajomych jej nie przerabiał, a jedynie na tor, co zresztą z historii samochodu i wyścigów tzw. samochodów turystycznych widać. Przyjąłem takie założenie, bo większość samochodów tak właśnie się zachowuje, więc nie sądzę, żeby 156 była w tym przypadku ewenementem. Naprawdę nie mam ochoty nic nikomu udowadniać, właściciel sam się przekona i mam nadzieję, że przedstawi postęp prac i opisze odczucia po przeróbkach.

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MAJESTICAR156
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Leszno/Wrocław
    Auto
    AR 156 1.8
    Postów
    122

    Domyślnie

    Ta rozmowa już troche przypomina kłucące sie dzieci w piaskownicy( nie to ja jestem tyranozaur, nie ja jestem, Ty jestes szablozębny). To, że auto bedzie wybebeszone ma nie tylko wplynąć na osiagi itd, ale na klimat w tym aucie ale i większe doznania audio, za tym pojda przerobki mechaniczne juz dlugi czas sie z tym zbieram i wreszcie to pójdzie. Ma poczatek pojdzie lekkie koło zamachowe od autodelty i ragazzon, a to za namowa człowieka z klubu hondy. Poszukuje tez firmy ktora jest w stanie wykonac np karbonowe osłony drzwi. Moze ktos pomoze. Usunięcie kanapy nie tylko daje lekkosc ale i mozliwosc zamontowania pasów jakie w tym samochodzie powinny znajdowac sie w seri
    PRZECZYTAŁ, OBADAŁ I ZBADAŁ NOI ZATWIERDZIŁ MAjESTIC

  4. #14
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJESTICAR156 Zobacz post
    Ta rozmowa już troche przypomina kłucące sie dzieci w piaskownicy( nie to ja jestem tyranozaur, nie ja jestem, Ty jestes szablozębny).
    Masz rację, (b.pawelek ) przyznam się, że myślałem, że Twoje pytanie, to pytanie kogoś kto chce się ścigać na światłach itd. Teraz dopiero widać jak chcesz podejść do sprawy. Dobra dość głupich dyskusji, moi znajomi tu dorabiają elementy http://www.mbtuning.pl/ trochę pewnie daleko dla Ciebie, ale pogooglay może coś gdzieś bliżej znajdziesz. I mam prośbę, żebyś rzeczywiście zrobił relacje z postępu prac.
    Flokowanie chyba jak pamiętam tu: http://www.flokowanie.pl/index.html
    Ostatnio edytowane przez JFC ; 01-12-2009 o 12:00

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MAJESTICAR156
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Leszno/Wrocław
    Auto
    AR 156 1.8
    Postów
    122

    Domyślnie

    Witam dzieki wielkie za te linki napewno sie przydadza deche mozna zawsze wyslac. Jak tylko wszystko pojdzie po mojej mysli napewno bedzie z tego jakas relacja. Pozdrawiam.
    PRZECZYTAŁ, OBADAŁ I ZBADAŁ NOI ZATWIERDZIŁ MAjESTIC

  6. #16
    b.pawelek
    Gość

    Domyślnie

    co do koła zamachowego to nie polecam autodelty.
    Jest jeszcze inna firma która sprzedaje je taniej. Jak znajde to wrzuce linka.
    Wez pod uwagę odelżenie seryjnego. Da radę o ok 30 procent.

    Ogólnie odelżenie polecam. Alfa prowadzi mi się zauważalnie lepiej a klimat jest zupełnie innego typu Przynajmniej w mojej 156 więc uważam, że w innych bedzie tak samo. Wywalaj wszystko poza deską. Jeżeli chcesz zrywać maty bitumiczne z podłogi to najlepiej jak bedzie zimno młotkiem gumowym.

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MAJESTICAR156
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Leszno/Wrocław
    Auto
    AR 156 1.8
    Postów
    122

    Domyślnie

    dlaczego jej nie polecasz ze wzgledu na koszta? jakbys mogl to daj jakis namiar czy link
    PRZECZYTAŁ, OBADAŁ I ZBADAŁ NOI ZATWIERDZIŁ MAjESTIC

  8. #18
    neon
    Gość

    Talking

    http://www.alfaowner.com/Forum/tunin...car-build.html

    tu masz mały serial i sporo fotek
    pozdro.

  9. #19
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MAJESTICAR156
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Leszno/Wrocław
    Auto
    AR 156 1.8
    Postów
    122

    Domyślnie

    Pawełek dasz tego linka
    PRZECZYTAŁ, OBADAŁ I ZBADAŁ NOI ZATWIERDZIŁ MAjESTIC

  10. #20
    b.pawelek
    Gość

Podobne wątki

  1. Elementy wnętrza
    Utworzone przez aro_1977 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 18:48
  2. Elementy dolotu
    Utworzone przez serek390 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-05-2013, 20:08
  3. Elementy PU Carhard - tyl
    Utworzone przez Szef w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-10-2010, 20:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory