Strona 4 z 19 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 189

Temat: [156] 2.5 V6 24V swap na 3.0 V6 24V - STARTED

  1. #31
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Plan ogólnie jest taki, rozpiecie elektryki, auto do góry na podnośnik, klucz pneumatyczny w ręke, sanki z wahaczami i zwrotnicami out, wydech out, połosie out auto w dól, silnik podparty na podnosniku nozycowym, odpiecie na poduchach, buda do gory, złom zwany silnikiem i skrzynia na podlodze, tak jest najmniej roboty/dźwigania/siłowania, miałem przyjemność wyjmować już skrzynię z tego wynalazku w garazu tylko z kanałem i meczylem sie glupi bez odpinania sanek, drugi raz tego bledu nie popelnie ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #32
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Każdy wie swoje, ja nie zamierzam udowadniać że seria nie wystarcza, jednemu tak drugiemu nie. I jak czytam posty "królów" zakrętów i kontrolowanych poślizgów to czuję się jakiś gorszy, bo posiadają jakąś tajemną wiedzę i wiedzą co dla mnie jest dobre a co nie ;-)
    Mam problem z hamulcami, czuję że samochód mógłby spowalniać się szybciej (opony na to pozwalają) tylko heble nie. Wiem jak hamowało coupe turbo przy podobnej wadze i nikt mi nie wmówi że w 156-tce jest ok. Znam wiele dużo głupszych pomysłów na wydanie kasy.
    Nie ma co się pstykać. Lepsze jest lepsze i koniec :-)
    Chodzi mi jedynie o to (przepraszam za robienie offtopa), że najpierw możnaby było sprawdzić, w jakiej kondycji jest Twój układ hamulcowy. Na EBC, mimo że swoje kosztują, nie mogę narzekać. Fajnie hamują i wydają *ciekawe* odgłosy. ;-)

    Wracając do tematu - słyszałem, że 156 po swapie na 3.0 jest szybsza od gta? ;-)
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  3. #33
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimski Zobacz post

    Wracając do tematu - słyszałem, że 156 po swapie na 3.0 jest szybsza od gta? ;-)
    Wielce prawdopodobne, 3 litry wrzucone na sterownik od 2,5 wyrzuca na rolkach rzekomo ~240KM zapewne za sprawą "ostrzejszej" mapy zapłonu. Druga sprawa że 156 swapowane na 3.0 bedzie sporo lżejsze od GTA. W lutym moja już powinna wyjechać z nowym sercem, wtedy sprawdzi się czy to prawda, mam kolege na codzień śmigającego GTA więc będzie z kim się pościgać ;]
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 20-12-2009 o 12:01
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #34
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Wielce prawdopodobne, 3 litry wrzucone na sterownik od 2,5 wyrzuca na rolkach rzekomo ~240KM zapewne za sprawą "ostrzejszej" mapy zapłonu. Druga sprawa że 156 swapowane na 3.0 bedzie sporo lżejsze od GTA. W lutym moja już powinna wyjechać z nowym sercem, wtedy sprawdzi się czy to prawda, mam kolege na codzień śmigającego GTA więc będzie z kim się pościgać ;]
    Jupiiiiiiiiiiiiiii!!!

    Narazie trzęse portami przed zmianą łapy silnika niby tylko łapa a aż rozrząd ;/

    Mam nadzieje, że wszystko pójdzie jak z płatka. 3majcie kciuki

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Z tym rozrządem top tak jak mówiłem, całość info na temat procedury wraz z rysunkami co i jak dostałeś, teraz tylko dopilnuj mechaniorów niech zrobią to zgodnie ze sztuką i użyją blokad bo tak jak Ci pisałem, jeśli nie robili do tej pory v6tki Alfy to wielce prawodopodobne że spie#$%&lą sprawę, pomalują sobie jakieś swoje znaczki i potem poskładają i będzie problem ;/

    Wszystko w Twoich rękach, co prawda mikołaj już był ale rózgę w rękę i stać i walić przez łeb jak głupie pomysły będą mieli.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #36
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    Byłem dzisiaj odwiedzić chlopakow i dowiezc skany.

    Miska, koło i inne pierdółki przeniesione juz na 3.0 ukręcały się śruby od kolektorków wydechowych..

    Jutro od rana operacja "odepnij rozrząd ;]"

    Zamówiłem poduszki powinne dotrzeć jutro max w środe do 10 rano max do 13,14...

    Możliwe ze w środe pod wieczór silnik bedzie w aucie....

    Ale to jakos zbyt optymistyczna opcja ;]

    Narazie bez większych problemów;]

    Acha polecam odkręcanie i przykręcanie rozrusznika ;] tak wymyślili jedną śrubę, że trzeba było spawać kluczyk specjalny i pół dni o mikrostopnie ją odręcać ;] wkleje zdjęcia tych kluczyków ;] Zakładam się, że połowa mechaników grzebiących przy rozruszniku nie przykręca tej śruby (są 3)

    Jutro more news and some photos probably;]

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    ja do odkrecenia tej sruby zrobilem klucz z oczkowego, oszlifowalem go wokolo i zrobilem wpust przy raczce zeby mozna bylo robic ruch takze mam tez taki "patentowy"kluczyk wg mnie powinni wziac goscia ktory to zaprojektowal zeby sam to odkrecil mam nadzieje ze rozrzadu nie spitolom

  8. #38
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Taki mało OT, od paru lat grzebię w różnej włoszczyźnie i mam nieodparte wrażenie że projektanci/księgowi nie nawidzą mechaników i im za karę/po złości takie prezenty robią jak np. ten ze śrubą rozrusznika w V6 ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #39
    Neilik
    Gość

    Domyślnie

    ta. pogieło ich z tą śrubeczką.

    No wczoraj ogólnie chłopaki dostali komplet uniwersalnych blokad rozrządu taki konkrecik. Także moje obawy już maleją...

    Ciekawe jak im idzie. Ja w racy.

    Narazie nie dzwonie.

    Chwile temu dowiedzialem się ze kurier z poduszkami wyjezdza dzisiaj więc beda dopiero jutro jednak.. Czekam na nr listu jak tylko dostane to jakos sie z nim ugadam zeby mi wydal wczesniej niz ma w skadżualu ;]

    Panowie jaki proponujecie wydech/tlumik koncowy, żeby autko mruczało jak camaro albo cos w tym stulu ? Da się wogole osiągnąć taki efekt na V6 + jakis tlumik ? czy to musi byc v8 i w górę ?

    Potrzebuje łożysko podpory półosi 30x62x20 grrrrrr w 3 sklepach nima... co za bida.... - już dorwałem
    Ostatnio edytowane przez Neilik ; 22-12-2009 o 12:09

  10. #40
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie

    Prosta rura wychodząca przed tylnim kołem pod progiem napewno będzie głośne

    http://www.youtube.com/watch?v=aAcdkOA0TdA
    hehehehe
    Ostatnio edytowane przez Kayrol ; 22-12-2009 o 12:13

Podobne wątki

  1. SWAP z 2,5 na 3,0/3,2
    Utworzone przez markus w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-12-2019, 21:12
  2. [145] SWAP Z 1.9 JTD na V6
    Utworzone przez spin111 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 30-01-2015, 19:54
  3. Swap 2.0 TS na 2.5 V6 24V
    Utworzone przez Sir Dariusz w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 04-04-2014, 07:08
  4. [33] Swap z 1,4 ie na 1,7 ie
    Utworzone przez Slupsk 33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-06-2010, 19:51
  5. Swap TD na 1.9 JTD
    Utworzone przez elpaco w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-04-2010, 11:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory