no nie powiedział bym że moja wina...włożyli jeden silnik...było coś nie tak, ale była gwarancja więc włożyli kolejny...Nie miałem powodów by im nie ufać, solidni ale i drodzy...Umówmy się że jak bym to teraz robił to bym zmienił pasek...Głupie 150zł...a teraz to w tysiakach można liczyć......
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
a rolki napinacz to tez sie wybienia razem z pompa wody, szkolne bledy za ktore trzeba teraz zaplacic i niewiadomo czy bedzie wszystko gralo tak jak napisal grzesiek dol silnika trzeba sprawdzic mimo wszystko powodzenia
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Co by było gdyby... Nie uważam, żeby to była kolegi wina, tylko mechanika - w końcu od czegoś mechanik jest, a nie tylko od tego, że wymieni co mu wskażesz... Uczyć mechanika za własne pieniądze - to coś nie tak...
Nie ważne.
MichałRTK - zadzwoń do chłopaków z TMiN - pewnie pomogą, nie ma co gdybać - www.tmin.pl
Wiele osób z Łodzi u nich serwisuje, nie narzekamy. A sporo nas jest :-)
Blisko domu masz też LT przy ul. Wileńskiej, ale tam pewnie będzie drożej.
Ja tam jeżdżę do TMiN, bo nie raz już mi pomogli i dla mnie są the best! Ale wybór należy do Ciebie. Jedni i drudzy specjalizują się w AR.
Z ciekawości - gdzie w Łodzi byłeś?
Ostatnio edytowane przez Majka ; 12-02-2010 o 21:32
Z ciekawości - gdzie w Łodzi byłeś?[/QUOTE]
Nie rozumiem pytania??![]()
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Jak juz jest temat to zapytam. Niedawno zakupiłem 156 2.5V6 zostałem zapewniony ze rozrząd był wymieniany jakies pół roku temu i auto stało cały czas. Zdjełem pokrywe rozrządu i widac na śrubach ze niedawno było coś robione. Teraz pytanko jak mocno powinien być napięty pasek rozrządu ? za napięcie odpowiadaja napinacze i w inny sposób nie mozna napiąc rozrządu. Kolejne pytanie podobno w Vkach mozna ocenic przebieg paska po jego wyglądzie-napisach na nim. Na moim pasku napisy sa bardzo czytelne bialutkie. Jednak rozrzad nie wygląda jak nóweczka. Czy po staniu auta ponad pół roku i przejechaniu 1000 km rozrzad będzie wyglądał jak nówka ?
AR 155 1.8 8V & AR 156 2.5 V6
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
FlaY - jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości tylko wymiana!!! Pasek pewno nowy, a napinacz i rolki nie, bo są drogie![]()