Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Temat: Chce wymienic rozrzad - pytania do speców

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał fr33 Zobacz post
    i telepać będzie dopóki nie ustawią rozrządu na dobrych blokadach. To nie pierwszy i nie ostatni przypadek. W tych blokadach z allegro jedna z nich jest MINIMALNIE przestawiona.

    Jest też opcja, że nie poluzowali kół na wałkach ..

    no to tak jakby mazali flamastrami hehehe

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Telepie się właśnie przez upraszczanie procedury (nie luzowanie kół, brak wskaźnika GMP) lub po użyciu blokad z allegro. Niestety te silniki są cholernie czułe na jakiekolwiek przestawienie. QBA może potwierdzić

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciek_czer Zobacz post
    Niestety te silniki są cholernie czułe na jakiekolwiek przestawienie. QBA może potwierdzić
    Potwierdzam
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    gadacie zeby oddał do mechaników a skad ta pewnosc ze mechanior sie przyłozy do roboty?? moze tak samo spiertolić jak jakiś laik co chce to zrobic sam...

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    gadacie zeby oddał do mechaników a skad ta pewnosc ze mechanior sie przyłozy do roboty?? moze tak samo spiertolić jak jakiś laik co chce to zrobic sam...
    I dlatego trzeba mieć zaufanego i pewnego mechanika...
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  6. #26
    magico
    Gość

    Domyślnie

    a to właśnie mechanik o którym na forum przeczytałem i robi alby i dla klubowiczów z alfaklubu maja znizki

  7. #27
    Administrator ds. zlotu Romeo Avatar fr33
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    164 Super TS
    Postów
    1,618

    Domyślnie

    Cytat Napisał magico Zobacz post
    a to właśnie mechanik o którym na forum przeczytałem i robi alby i dla klubowiczów z alfaklubu maja znizki
    jeśli dałeś auto, w którym silnik przed robotą chodził równo a po robocie się telepie to oznacza to, że trzeba zmienić mechanika ..
    Jurajski Klub Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Warsztat samochodów włoskich
    www.flar-ital.pl

    Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    a moze mi ktos napisac z ciekawosci jak odkrecacie koła pasowe we V6?? jest jakas specjalna łapa jak do tsów??

  9. #29
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alfista Zobacz post
    a moze mi ktos napisac z ciekawosci jak odkrecacie koła pasowe we V6?? jest jakas specjalna łapa jak do tsów??
    dokladnie nieiwiem o jakie Ci kola chodzi ale jesli o jedno (napedzajace pasek wieloklinowy )to nasadka cienkosciena 41 z dlugim ramieniem (musi za blotnik wystawac ),zapinasz jedynke i blokujesz tarcze hamulcową jak dobrze sie przylozysz to odkrecisz a jesli chodzi o jakies inne kola ....hmmm te na walkach rozrzadu ? no problemo zlaladasz klucz i jazda jak nie masz klucza przykrecasz blokady na walkach na dluzszych srubach i odkrecasz ....a tak poza tematem to nigdy nie zakrecaj blokad na tych srubach od panewek bo są zakrotkie i grozi to wyrwaniem gwintu z glowicy

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Cytat Napisał marc1nz Zobacz post
    no problemo zlaladasz klucz i jazda jak nie masz klucza przykrecasz blokady na walkach na dluzszych srubach i odkrecasz ....a tak poza tematem to nigdy nie zakrecaj blokad na tych srubach od panewek bo są zakrotkie i grozi to wyrwaniem gwintu z glowicy
    W każdej V6 24V na wałku jest miejsce na klucz 25 (środek wałka) i to nim podtrzymujesz wałek, lub używasz lizaka który łapie koło. Używanie blokad nie jest najlepszym wyjściem bo nie takie jest zastosowanie. Maja ustalać wałek a nie służyć jako klucz. Krzywka często odgniata się w blokadzie i taka blokada jest już do wyrzucenia bo dostaje na tyle dużego luzu, że nie da się ustalić poprawnie wałka. Co do koła na wale lepiej wrzucić V lub VI bieg, bo mniejsza jest wtedy siła na półosiach i hamulce bez problemu utrzymają.

Podobne wątki

  1. Tanio wymienic rozrzad szczecin
    Utworzone przez papa16b w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-11-2010, 21:50
  2. Pare pytań do speców od LPG.
    Utworzone przez dududs w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 29-07-2010, 21:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory