dla mnie wadą jest to że ...trudno się z nią rozstać![]()
dla mnie wadą jest to że ...trudno się z nią rozstać![]()
Jest: Maserati Levante S
Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.
U mnie problemami są:
- elektryka (śniedziejące konektorki)
- ciężkie wskakiwanie 1. biegu i wstecznego kończący sie synchronizator na 2. i 4. biegu brak synchro na 3. biegu
- rdza na tylnich nadkolach i w miejscu gdzie przychodzi podnośnik
- potrzebny przegląd silnika i wymiana niektórych zaworów i szklanek (klepie na wysokich obrotach)
- ciągle telepiące się wskaźniki
i to chyba wszystko a z zalet to:
- sztywne zawieszenie
- żwawośc silnika pomimo wieku ale przebieg oryginalny 213000
Za miękkie zawieszenie
Podnoszenie klapy bagażnika (nie ma za co chwycić)
Słabe światła mijania.
Brak jakiegokolwiek miejsca na kubek.
Kiepska widoczność w lusterkach wstecznych.
Spora podsterowność (wina silnika)
Trudny i pracochłonny serwis (zawsze można kupić Corsę 1.0)
Ale zalet jest więcej i o to chodzi.
Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
-podstawek na kubek- najbardziej doskwierajace
-wlew plynu do spryskiwaczy- ale mam taki fajny czerwony lejek, do jakiegos kanisterka dolaczali ;D
- wszechobecne trzeszczenie, stukanie, pukanieale mysle ze dam rade to wyeliminowac jak zrobi sie cieplej
![]()
Wady 166-tki:
Detale mało ważne:
- wymieniany już wcześniej brak miejsca na kubki lub chociaż kubek
- przycisk otwierania bagażnika w schowku (dobrze, że jest też w kluczyku)
- słaba widoczność do tyłu i przez przednie słupki
- nawigacja, która w Polsce się nie przydaje z powodu braku map
- idiotycznie wąski wlew płynu do spryskiwaczy (jakiś idiota to zaprojektował)
Poważniejsze wady:
- słaba trwałość zawieszenia, ale aby być sprawiedliwym to w normalnym kraju ta wada nie miałaby znaczenia
- brak nowych egzemplarzy. a gdyby były to wysoka cena jak na moje możliwości finansowe(poza tym nawet gdybym miał to kiepska byłaby to lokata pieniędzy - tak więc kiedyś poważną wada dla kupujących nowe sztuki był olbrzymi spadek wartości
)
Ostatnio edytowane przez Alfa166Nero ; 24-02-2010 o 23:06
Poszaleliście z tymi uchwytami na kubki czy co?
Samochód to nie bar, jak chcę się napić to robię sobie postój. Pod przednią szybą mam taką półkę, że termos, kubki i jeszcze kanapki mogę rozłożyć
Jedyne wady mojej 155 to to, że się psuje od czasu do czasuale na szczęście niegroźnie, choć irytująco. A to termostat, a to opornik nawiewu w kabinie, a to jakieś żaróweczki na desce - tą wyższą połowę prędkościomierza mam teraz ciemną.
Jeszcze regulacja fotela - to od odcinka lędźwiowego kręgosłupa nie działa, nie wiem jak się za to zabrać ale kiedyś pewnie to zrobię.
No i jeszcze - żeby być sprawiedliwym - to wadą jest brak klimatyzacji. W czarnym samochodzie latem by się przydała. Na szczęście jestem ciepłolubny, więc da się te kilka naprawdę gorących dni przeżyć
O zaletach nie będę mówił bo to nie ten wątek![]()
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
W mojej 156 drażniła mnie jakość wykonania uchwytów do otwierania drzwi (tych "korytek", za które chwytamy, jak zamykamy drzwi). Łuszczył się z nich plastikPoza tym za mało precyzyjny drążek zmiany biegów. Inne wady zostały już wymienione
![]()
To i ja coś skrobnę o 156 z V6 pod maską ;]
Wady:
- układ hamulcowy - za słaby względem osiągów tego auta
- klamki przednich drzwi ale to jak w każdej 156
I to by było na tyle ...
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts