Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Temat: Układ dolotowy + stożek w TwinSparku.

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    popieram slavol, trzeba sie liczyc ze po takich przeróbkach jest ciezej sprzedac auto, poza tym przy stozku wiadomo ze spalanie idzie w góre a ts-y nie naleza do szczednych, trzeba to tez wziasc pod uwage

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Tak na marginesie - mój TS pali 8l/100km w trybie mieszanym 50/50 miasto/trasa.
    A jeśli ktoś przeczytał post #3 to wie, że nie o moc chodzi.

    Pzdr.

  3. #23
    SYSUNIAdq
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    Tak na marginesie - mój TS pali 8l/100km w trybie mieszanym 50/50 miasto/trasa.
    A jeśli ktoś przeczytał post #3 to wie, że nie o moc chodzi.

    Pzdr.
    kup lepiej dobry tlumik bo szkoda silnika

  4. #24
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Dokładnie, to odnośnie postu nr3 pisałem również o tłumiku, najlepiej zainwestowana kasa w takim przypadku, poprawisz brzmienie, wygląd i nic się nie będzie pogarszać. A i ewentualny przyszły kupiec doceni.
    Byle by to nie była jakaś rynna lub inny mugen od hondy
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Dokładnie, to odnośnie postu nr3 pisałem również o tłumiku, najlepiej zainwestowana kasa w takim przypadku, poprawisz brzmienie, wygląd i nic się nie będzie pogarszać. A i ewentualny przyszły kupiec doceni.
    Byle by to nie była jakaś rynna lub inny mugen od hondy
    No właśnie.
    Możecie poradzić coś co da ładne brzmienie, ale nie będzie buczeć, warczeć itp ?
    Tłumik końcowy czy kompletny (to już zdaje się dużo większy koszt) ?

    A miałem taki plan, żeby założyć dolot, oploty kabli i wyszlifować wszystkie metale pod maską

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    Jest tak protekcjonalny jak przy pytaniach o pług zamiast zderzaka i stolików na piwo szumnie nazywanych spoilerami. Setki powtarzających się pytań i setki takich samych odpowiedzi. Zrobienie porządnego dolotu który przyniesie pozytywny skutek to niemała kasa, poza tym powinno iść w parze z wydechem i może z delikatną korektą map. Efekt - mizerny jak na poniesione koszty, szczególnie że podstawa (1.4) jest i tak mocno wysilona.
    Pytania takie zaliczam do kategorii "chcę uturbić moją alfę - proszę o rady" ileż było takich tematów? A ile jest na forum takich przeróbek? Jedna.
    Ja wiem, mając taki silnik chciało by się więcej, szczególnie jak widzi się inne mocniejsze alfy, młody wiek też robi swoje (jak miałem 25lat też cuda się śniły a czasem na paliwo nie było)
    A później konsternacja dlaczego samochodu nikt kupić nie chce? Przecież taki śliczny, tuningowany.....
    Ale to tylko moja opinia o takich "przeróbkach" oraz paru znajomych znających się na autach (w tym doświadczony mechanik)

    Przepraszam za protekcjonalny ton. Każdy zrobi jak uważa.
    Niedostrzegam protekcjonalności w twoich odp.Są rzeczowe i konkretne.Pytania w stylu czy świece brisk i głośny wydech podniosą moc so poniżej poziomu posiadacza AR.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał sn00p Zobacz post
    No właśnie.
    Możecie poradzić coś co da ładne brzmienie, ale nie będzie buczeć, warczeć itp ?
    Tłumik końcowy czy kompletny (to już zdaje się dużo większy koszt) ?
    No właśnie, no właśnie i znowu pewnie odpowiedź się nie spodoba, życie jest okrutne niestety. Chcesz dobrze - supersprint (drogo) i pewnie o tym wiesz, chcesz tanio -jakiś buczący robiony na pałę wydech z allegro.
    Ja również chcę stuningować troszkę swoją alfę (pakiet a-la GTA) tylko zamiast rzucać się na żywicę szumnie nazywaną spoilerami toczę nierówny bój z "księgową" o 2tyś na zderzaczki od kolegi z forum.
    Trochę to potrwa ale trzeba być cierpliwym, bo albo porządnie albo wcale.
    Z tym że mi przychodzi to łatwiej bo mam prawie 40-stkę na karku
    Proszę o umiar w tym poprawianiu fabryki bo potem serce się kraje jak pojawiają się takie potworki w dziale "tjunink"
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał slavol Zobacz post
    No właśnie, no właśnie i znowu pewnie odpowiedź się nie spodoba, życie jest okrutne niestety. Chcesz dobrze - supersprint (drogo) i pewnie o tym wiesz, chcesz tanio -jakiś buczący robiony na pałę wydech z allegro.
    Ja również chcę stuningować troszkę swoją alfę (pakiet a-la GTA) tylko zamiast rzucać się na żywicę szumnie nazywaną spoilerami toczę nierówny bój z "księgową" o 2tyś na zderzaczki od kolegi z forum.
    Trochę to potrwa ale trzeba być cierpliwym, bo albo porządnie albo wcale.
    Z tym że mi przychodzi to łatwiej bo mam prawie 40-stkę na karku
    Proszę o umiar w tym poprawianiu fabryki bo potem serce się kraje jak pojawiają się takie potworki w dziale "tjunink"
    Zaiste idea szczytna
    Ale podejście trochę utopijne. Biorąc pod uwagę, że z użytkowników forum to mało kto kupuje wahacze z 1 montażu, "bo lepiej kupić 2x chińskie"
    Rozumiem, że albo high-end, albo wcale ?
    Dobrze się jeszcze zastanowię i coś wymyślę.
    Tak na marginesie chciałem zaznaczyć, że nawiązywanie co 2 post do wieś-tjuningu ze szpachli jest trochę nie na miejscu.

    Dzięki za sugestie.
    Pozdrawiam.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gcredhot18
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Swieradow-Zdroj/Wrocław Poland
    Auto
    Była 159 SW 1.9 JTDm 2006r. Jest XF 2017. 241KM
    Postów
    910

    Domyślnie

    Ja jezdze ze "stozkiem"1.4 16v. i nie wiem co jest nie tak! czy przepływka jest walnieta czy filtr zapchany.czy moze dlatego ze stozkowy??? Otóż gdy odpalam samochod i ruszam to na biegu 2 dając wiecej gazu alfa zaczyna sie dławić.tak jest przez jakieś 5 min jazdy,później wszystko wraca do normy i jest ok.czasami gdy zjezdzam z jakiejs wiekszej góry i praktycznie nie uzywam gazu włącza mi sie kontrolka wtrysku,gdy przygazuje troche kilka minut i bede jechał na wyzszych obrotach kontrolka gaśnie.co to może być??czy to przepływomierz?? podczas pracy silnika kilka razy odłączałem "przepływke i słychac było różnice(filtr zasysał) wiec moze to nie przepływomierz...

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar sn00p
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Wrocław.
    Auto
    1999r AR 146 1.4 TS 16v -> 2004r AR 156 SW 1.9 JTDm -> 2002r AR 156 2.4 JTD
    Postów
    788

    Domyślnie

    Cytat Napisał gcredhot18 Zobacz post
    Ja jezdze ze "stozkiem"1.4 16v. i nie wiem co jest nie tak! czy przepływka jest walnieta czy filtr zapchany.czy moze dlatego ze stozkowy??? Otóż gdy odpalam samochod i ruszam to na biegu 2 dając wiecej gazu alfa zaczyna sie dławić.tak jest przez jakieś 5 min jazdy,później wszystko wraca do normy i jest ok.czasami gdy zjezdzam z jakiejs wiekszej góry i praktycznie nie uzywam gazu włącza mi sie kontrolka wtrysku,gdy przygazuje troche kilka minut i bede jechał na wyzszych obrotach kontrolka gaśnie.co to może być??czy to przepływomierz?? podczas pracy silnika kilka razy odłączałem "przepływke i słychac było różnice(filtr zasysał) wiec moze to nie przepływomierz...
    Kolega wyśmienicie podsumował temat stożka nie pozostawiając złudzeń
    Mi się jednak wydaję, że przepływka Ci powoli umiera. Ale nie wiem, czy marchewa może się wtedy palić ?

Podobne wątki

  1. [GTV] Układ dolotowy do Gtv 3.0 V6
    Utworzone przez Tytus9 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 02-05-2017, 14:07
  2. [GTV] Układ dolotowy 2.0 TS
    Utworzone przez Wedżi w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-08-2013, 20:18
  3. Układ dolotowy AR156
    Utworzone przez olcia w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 09:42
  4. [156]Układ dolotowy - modyfikacja
    Utworzone przez tomasz7730 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-03-2009, 00:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory