Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Alfa romeo 145 - Silnik

  1. #11
    ViP Pirat drogowy Avatar Karol88
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Kowary, Poland
    Auto
    146 1.7 16v, 166 2.0 V6 TB
    Postów
    245

    Domyślnie

    Ja mam silnik tylko że 1.4 boxer

    http://www.forum.alfaholicy.org/czes...xer_1_4_a.html
    była - Czarna 146 1.4 Boxer
    była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB

    jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html

    jest - Crosswagon Q4

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesiek87 Zobacz post
    Belfer27 raczej się z Tobą niezgodze. Kupisz silnik za 1000zł a i tak trzeba będzie dla bezpieczeństwa wymienić rozrząd. I nie wiadomo co w tym silniku w środku jest, pochodzi 3 miesiące i się sypnie.

    P.S. Zawory będą ok, boxery są bezkolizyjne po strzale rozrządu.
    Są kolizyjne, owszem. Tyle, że jest mniejsze prawdopodobieństwo spotkania zaworów z tłokiem. Trzymajmy się faktów. Ja podałem silnik za 800 w aucie jeżdżącym, więc można go w miarę sprawdzić a nawet dokładając 300 zł za rozrząd to mniej niż 1200 i ma drugi na zapas. W sumie silniki z tego rocznika już idealne raczej nie będą i cudów się nie ma co spodziewać, nawet po tych z gwarancją ale skoro w tym coś poszło samo z siebie i głowica jest uszkodzona to też żaden rarytas.

    Andrew zgodzę się, że jeśli ktoś ma do tego serce i pojęcie, to szanse na powodzenie są duże ale przy obecnym rynku wtórnym czasem bardziej się opłaca wymienić na coś pewnego, niż naprawiać.

  3. #13
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    ndrew zgodzę się, że jeśli ktoś ma do tego serce i pojęcie, to szanse na powodzenie są duże ale przy obecnym rynku wtórnym czasem bardziej się opłaca wymienić na coś pewnego, niż naprawiać.
    __________________
    Wymiana silnika to ostateczność kiedy brak części bardzo istotnych dla silnika jak wał czy tłoki z korbami czy kpl głowica i rozwalony kadłub lub kosmiczna cena części ale silnik po remoncie to prawie jak nówka i tego bym się trzymał

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #14
    kamil.z
    Gość

    Domyślnie

    Zgodze sie z tymi co uwazaja ze warto wyremontowac tym bardziej ze kupujac uzywany silnik tak naprawde nie wiemy co w nim moze byc nie tak i taka przekladka 600-800zl + koszta transportu trzeba tez sobie liczyc fatyge jezdzenia jakis bus co do tego dochdozi kasa na paliwo bo w okolicy u mnie nie ma zadnego silnika wiec to odpada a czesci dostalem dobra z 40% znizka mam kolege ktory pracuje w dobrym sklepie z czesciami wiec tak zle nie bedzie. Co do rozrzoadu to mialem zabki na pasku zdarte a drugi pasek był ok, nie wiem dokladnie co zrobic z pompa wody niby jest okej nic nie wycieka i tym bardziej napedzana jest paskem klinowym a nie od rozrzadu moze sie myle wiec ktos moglby mnie poprawic . Jezeli chodzi o te czesci jedna uszczelke pod kolektor dostalem w białymstoku zostanie mi przysłana a druga dojdzie za 6 dni z włoszech wraz z uszczelka pod głowiczke koszt dwoch uszczelek 60zl oczywiscie tez po znajomosci wiec wydaje mi sie ze bedzie ok, jezeli chodzi o koszta z wszystkim zamknie sie 1400-1500zl ale i tak wydaje mi sie ze lepsze to niz kupna silnika uzywanego, chyba ze naprawde trafil by mi sie jakis dobry i z gwarancja wtedy bym rozwazyl ale jak juz wsyztskie czesci mam auto rozebrane czeka na dwie uszczelki i bedzie mozna złozyc wszystko w całosc to juz nie bede krecił .
    Po remoncie, wymianie wszytskiego dam znac co i jak
    Dzieki za pomoc i wasze opinie

    Ps. Jednak dokupiłem jeszcze pompe wody zeby było juz wszystko ok

    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez kamil.z ; 18-03-2010 o 10:35

  5. #15
    kamil.z
    Gość

    Domyślnie

    Wszystko zostało wymienione i powiem wam szczerze ze jestem pod wrazeniem auto spisuje sie tak jak nigdy

    Pozdrawiam

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    Tylko tak zaraz po remoncie to go nie sprawdzaj
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  7. #17
    kamil.z
    Gość

    Domyślnie

    Tak tak wiem wiem narazie spokojnie jezdze bez żadnych mocniejszych depnięć

  8. #18
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Niech autko służy jak najdłużej

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

Podobne wątki

  1. Kupię Silnik do ALFA ROMEO 147 1.9 JTD SILNIK 115 KM 937A200
    Utworzone przez dawidx500 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 13:51
  2. Silnik Alfa Romeo 147 ......
    Utworzone przez Bartek1909 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-12-2011, 21:53
  3. [145] Silnik Alfa Romeo 145 1.4
    Utworzone przez mayka.88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-05-2011, 22:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory