Ja mam silnik tylko że 1.4 boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/czes...xer_1_4_a.html
Ja mam silnik tylko że 1.4 boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/czes...xer_1_4_a.html
była - Czarna 146 1.4 Boxer
była - Verde Minerwa 166 2.0 V6 TB
jest - Blue Mate 146 1.7 16v Boxer
http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...rugi_raz_.html
jest - Crosswagon Q4
Są kolizyjne, owszem. Tyle, że jest mniejsze prawdopodobieństwo spotkania zaworów z tłokiem. Trzymajmy się faktów. Ja podałem silnik za 800 w aucie jeżdżącym, więc można go w miarę sprawdzić a nawet dokładając 300 zł za rozrząd to mniej niż 1200 i ma drugi na zapas. W sumie silniki z tego rocznika już idealne raczej nie będą i cudów się nie ma co spodziewać, nawet po tych z gwarancją ale skoro w tym coś poszło samo z siebie i głowica jest uszkodzona to też żaden rarytas.
Andrew zgodzę się, że jeśli ktoś ma do tego serce i pojęcie, to szanse na powodzenie są duże ale przy obecnym rynku wtórnym czasem bardziej się opłaca wymienić na coś pewnego, niż naprawiać.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Zgodze sie z tymi co uwazaja ze warto wyremontowac tym bardziej ze kupujac uzywany silnik tak naprawde nie wiemy co w nim moze byc nie tak i taka przekladka 600-800zl + koszta transportu trzeba tez sobie liczyc fatyge jezdzenia jakis bus co do tego dochdozi kasa na paliwo bo w okolicy u mnie nie ma zadnego silnika wiec to odpada a czesci dostalem dobra z 40% znizka mam kolege ktory pracuje w dobrym sklepie z czesciami wiec tak zle nie bedzie. Co do rozrzoadu to mialem zabki na pasku zdarte a drugi pasek był ok, nie wiem dokladnie co zrobic z pompa wody niby jest okej nic nie wycieka i tym bardziej napedzana jest paskem klinowym a nie od rozrzadu moze sie myle wiec ktos moglby mnie poprawic. Jezeli chodzi o te czesci jedna uszczelke pod kolektor dostalem w białymstoku zostanie mi przysłana a druga dojdzie za 6 dni z włoszech wraz z uszczelka pod głowiczke koszt dwoch uszczelek 60zl oczywiscie tez po znajomosci wiec wydaje mi sie ze bedzie ok, jezeli chodzi o koszta z wszystkim zamknie sie 1400-1500zl ale i tak wydaje mi sie ze lepsze to niz kupna silnika uzywanego, chyba ze naprawde trafil by mi sie jakis dobry i z gwarancja wtedy bym rozwazyl ale jak juz wsyztskie czesci mam auto rozebrane czeka na dwie uszczelki i bedzie mozna złozyc wszystko w całosc to juz nie bede krecił
.
Po remoncie, wymianie wszytskiego dam znac co i jak
Dzieki za pomoc i wasze opinie
Ps. Jednak dokupiłem jeszcze pompe wody zeby było juz wszystko ok
Pozdro
Ostatnio edytowane przez kamil.z ; 18-03-2010 o 10:35
Wszystko zostało wymienione i powiem wam szczerze ze jestem pod wrazeniem auto spisuje sie tak jak nigdy
Pozdrawiam
Tylko tak zaraz po remoncie to go nie sprawdzaj![]()
Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.
Tak tak wiem wiem narazie spokojnie jezdze bez żadnych mocniejszych depnięć
Niech autko służy jak najdłużej
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995